GP Ισπανίας: Ο Γουέμπερ στην pole

Αποδοκιμασίες επιφύλαξαν οι θεατές για τους πρωταγωνιστές των κατατακτήριων δοκιμών διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη συναγωνισμού στο Q3!

Εύκολα χωρίς να απειληθούν από κάποιον οι Red Bull έκαναν για δεύτερη συνεχή φορά το 1-2 σε δοκιμές με τον Μαρκ Γουέμπερ να σπάει το φετινό σερί pole position του teammate του Σεμπάστιαν Φέτελ που για πρώτη φορά στη σεζόν δε θα εκκινήσει από την πρώτη θέση.

Πίσω τους δόθηκε μάχη για την 3η θέση ανάμεσα στον Αλόνσο και στο Χάμιλτον η οποία κρίθηκε στα 3 χιλιοστά του δευτερολέπτου υπέρ του Βρετανού πρωταθλητή.

Οι θεατές απογοητεύτηκαν από την ποιότητα του θεάματος που είδαν και δικαιολογημένα εξέφρασαν τις διαμαρτυρίες τους με αποδοκιμασίες προς τους τρεις πρώτους. Αντίθετα έντονες ήταν οι επευφημίες προς τον τοπικό ήρωα Φερνάντο Αλόνσο που φαινόταν ευχαριστημένος με την επίδοσή του.

Μετά τη λήξη των δοκιμών ο 34χρονος Μαρκ Γουέμπερ ήταν αισιόδοξος για την αυριανή νίκη: "Θα χαλαρώσω σήμερα, θα κοιμηθώ καλά και θα επιστρέψω δριμύτερος αύριο. Στοχεύω στην νίκη. Εάν τα καταφέρω θα είμαι ικανοποιημένος. Ήταν ξεκάθαρο ότι δεν απειλούμασταν από άλλους στις δοκιμές οπότε η μάχη θα δίνονταν ανάμεσα σε μένα και το ΣεμπάστιανΈχω αρχίσει να κατανοώ καλύτερα τα ελαστικά. Είναι καινούργια για όλους μας και όλοι μαθαίνουμε. Τα προβλήματα σε Μαλαισία και Κίνα δε με βοήθησαν".
 
Από την πλευρά του ο Φέτελ δεν ήταν απογοητευμένος που έσπασε το φετινό του σερί pole position: «Δεν νομίζω ότι είναι σωστό να μιλάτε για μεγάλη απογοήτευση. Στο τέλος της ημέρας κάναμε ένα σημαντικό βήμα μπροστά με την αναβάθμιση του μονοθεσίου. Στο Q1 δε βρήκα ρυθμό, στο Q2 τα πήγα καλύτερα με τη μαλακή γόμα αλλά στο Q3 δεν είμαι ευχαριστημένος με το γύρο μου. Είχα κάποια προβλήματα και ο Μαρκ έκανε άριστη δουλειά. Αύριο θα είναι μακρύς αγώνας, ευτυχώς εξοικονόμησα ένα σετ μαλακής γόμας όπως και οι υπόλοιποι στην 5αδα (εκτός του Αλόνσο). Δε χρησιμοποίησα το KERS σήμερα αλλά δε νομίζω ότι είναι δίκαιο να αποδώσει κανείς τη διαφορά μου με το Γουέμπερ σ’ αυτό. Του άξιζε η pole”.

O Λιούις Χάμιλτον θεωρεί τις Red Bull άπιαστες: “O μόνος τρόπος να τους περάσω είναι να κόψω δρόμο στο σικέιν. Έχουν διαφορά ενός δευτερολέπτου στις δοκιμές, πιθανόν ενός δευτερολέπτου και κάτι. Αλλά θα τους πιέσουμε όσο μπορούμε. Ήμασταν πιο κοντά τους στους προηγούμενους αγώνες. Η F1 είναι η κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τίποτα δεν γίνεται εύκολα. Είναι καλύτεροι δεν έχουμε λόγο να διαμαρτυρόμαστε. Ελπίζω κάποια στιγμή να παρουσιάσουμε μια σημαντική βελτίωση στο μονοθέσιο μας ώστε να μπορέσουμε να τους κοντράρουμε».

Εντύπωση προκαλεί η επιλογή του Σουμάχερ να μην κάνει χρόνο στο Q3. Θέλοντας να δικαιολογηθεί ο Γερμανός ανέφερε κάποιο πρόβλημα με το KERS. Η αλήθεια είναι ότι βγήκε αλλά δεν έκανε χρόνο με τη σκληρή γόμα. Έτσι αύριο θα εκκινήσει μ' αυτή σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εννιά πιλότους μπροστά του. Ένα αυτοκίνητο ασφαλείας που θα μηδένιζε τις διαφορές λίγο μετά το 10ο γύρο θα μπορούσε να δώσει μια τελείως διαφορετική τροπή στον αγώνα υπέρ του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Σήμερα Κυριακή, στις 14:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε εκτεταμένα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών από την τηλεόραση του Alpha, πριν αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση στο στούντιο με την καθιερωμένη εκπομπή «F1 Countdown» που θα μας φέρει στην εκκίνηση του μεγάλου αγώνα στις 15:00.

Οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος               Ομάδα                Χρόνος       Διαφορά  

 1.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m20.981s

 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m21.181s   + 0.200

 3.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m21.961s   + 0.980

 4.  Fernando Alonso       Ferrari              1m21.964s   + 0.983

 5.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m21.996s   + 1.015

 6.  Vitaly Petrov         Renault              1m22.471s   + 1.490

 7.  Nico Rosberg          Mercedes             1m22.599s   + 1.618

 8.  Felipe Massa          Ferrari              1m22.888s   + 1.907

 9.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m22.952s   + 1.971

10.  Michael Schumacher    Mercedes

Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m23.506s                 Διαφορά από πρώτο Q2

11.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m23.231s   + 1.691

12.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m23.367s   + 1.827

13.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m23.694s   + 2.154

14.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m23.702s   + 2.162

15.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m25.403s   + 3.863

16.  Paul di Resta         Force India-Mercede  1m26.126s   + 4.586

17.  Adrian Sutil          Force India-Mercede  1m26.571s   + 5.031

Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m25.874s                Διαφορά από πρώτο Q1       

18.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m26.521s   + 3.561

19.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m26.910s   + 3.950

20.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m27.315s   + 4.355

21.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m27.809s   + 4.849

22.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth         1m27.908s   + 4.948

23.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m28.556s   + 5.596

24.  Nick Heidfeld         Renault              No time

 

107%: 1m28.767s

 
Η Renault του Χάιντφελτ αναφλέγει στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές και οι μηχανικοί δεν πρόλαβαν να διορθώσουν το πρόβλημα οπότε ο Γερμανός περιορίστηκε σε θεατής κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών.







 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr