GP Ισπανίας: Κέρδισε ο Ταύρος!
Απίστευτη, συγκλονιστική μάχη πτέρυγα με πτέρυγα έδωσαν οι Φέτελ - Χάμιλτον με το νεαρό Γερμανό να διατηρεί την πρωτοπορία και να παίρνει την καρό σημαία σ' έναν αγώνα άγριας ομορφιάς.
Δεν ξέρω αν θα συμφωνήσετε μαζί μας αλλά τέτοιο αγώνα επί Ισπανικού εδάφους είχαμε πολλά χρόνια να δούμε τουλάχιστον με στεγνό οδόστρωμα.
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Αλόνσο από την 4η θέση πετάχτηκε μπροστά την ώρα που οι Ταύροι μπερδεύτηκαν μεταξύ τους με τον poleman Μαρκ Γουέμπερ να στρίβει 3ος αφού κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση του Χάμιλτον.
Ο αγώνας στο πρώτο του κομμάτι άρχισε να εξελίσσεται απρόβλεπτα καθώς η μαλακή - γρήγορη γόμα της Pirelli δεν άντεχε πάνω από 12 γύρους.
Ο μόνος από τους πρωτοπόρους που κατάφερε να πάει πιο μακριά
Η Ferrari του Αλόνσο κράτησε για αρκετή ώρα πίσω της την RB7 του Γουέμπερ στερώντας από τον Αυστραλό την δυνατότητα να ανέβει στο βάθρο.
Όμως ο Ισπανός στο τέλος έκοψε ρυθμό και περιορίστηκε στην 5η θέση μπροστά από τις Mercedes. Είναι χαρακτηριστικό ότι στους τελευταίους γύρους είδε τους Φέτελ και Χάμιλτον που ακολουθούσαν καταιγιστικό ρυθμό να τον ντουμπλάρουν αφήνοντάς τον ένα γύρο πίσω. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τους δυο μονομάχους με απίστευτη ένταση να συζητούν για την μονομαχία τους πριν ακόμη ανέβουν στο βάθρο.
Φέτελ: «Σε έβλεπα να έρχεσαι και να πλησιάζεις απειλητικά…»
Χάμιλτον: «Έχετε απίστευτη κάθετη δύναμη στις γρήγορες καμπές»
Φέτελ: «Δεν αρκεί αυτό πρέπει να τη χρησιμοποιείς κιόλας».
Μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου ο Φέτελ ανέδειξε πόσο δύσκολο ήταν να κρατηθεί μπροστά: «Προφανώς ήταν δύσκολο. Ευτυχώς στους τελευταίους δυο γύρους βγήκα καλά από την τελευταία στροφή και μπόρεσα να κρατηθώ μπροστά του στην ευθεία. Το KERS κάποιες φορές δούλευε, κάποιες όχι, η McLaren και ο Λιούις μας έκαναν τη ζωή δύσκολη. Ένιωσα μεγάλη ανακούφιση μόλις είδα την καρό σημαία».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δήλωσε ικανοποιημένος και μόνο που κατάφερε να πιέσει το Φέτελ: «Δεν μπορώ να πω ότι είμαι απογοητευμένος σήμερα, η ομάδα έκανε σπουδαία δουλειά με τη στρατηγική και όλο το Σαββατοκύριακο για να με φέρει σε θέση να διεκδικήσω τη νίκη. Μετά την εκκίνηση ο Αλόνσο κρατούσε τις Red Bull και μετέπειτα μπορούσαμε να κινηθούμε ανταγωνιστικά αλλά ήταν πολύ δύσκολο να περάσω το Σεμπάστιαν στο τέλος γιατί ήταν πολύ ταχύς στις γρήγορες καμπές. Τα έδωσα όλα και είναι σημαντικό ότι τερμάτισα δεύτερος».
Ο έτερος πιλότος της McLaren, Τζένσον Μπάτον που εκκινούσε από την 5η θέση, βρέθηκε δέκατος μετά τις πρώτες στροφές κατόρθωσε όμως ακολουθώντας στρατηγική ενός πιτ στοπ λιγότερου να ανέβει στο βάθρο: «Ο πρώτος γύρος ήταν καταστροφή. Ξεκίνησα άσχημα και με πέρασαν 3 ή 4 μονοθέσια στην πρώτη στροφή. Μετά δεν μπορούσα να τους ξαναπεράσω. Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τι θα μπορούσε να γίνει μ’ αυτή τη στρατηγική εάν δεν συνέβαιναν όλα αυτά στην αρχή. Για μένα το να σταματήσω μόνο 3 φορές ήταν προφανώς η πιο γρήγορη στρατηγική».
Μετά το τέλος του αγώνα οι αγωνοδίκες εξέτασαν την συμπεριφορά των δυο οδηγών της McLaren αλλά και του Γουέμπερ υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας όταν βγήκε ο Κοβαλάινεν στην στροφή 4. Τελικά όμως δεν τους επέβαλαν κάποια ποινή.
Επόμενος αγώνας το ερχόμενο Σαββατοκύριακο το GP του Μονακό.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1h39:03.301 |
2. Hamilton McLaren-Mercedes + 0.630 |
3. Button McLaren-Mercedes + 35.697 |
4. Webber Red Bull-Renault + 47.966 |
5. Alonso Ferrari + 1 γύρος |
6. Schumacher Mercedes + 1 γύρος |
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρος |
8. Heidfeld Renault + 1 γύρος |
9. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρος |
10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρος |
11. Petrov Renault + 1 γύρος |
12. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρος |
13. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρος |
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος |
15. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρος |
16. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 2 γύροι |
17. Barrichello Williams-Cosworth + 2 γύροι |
18. Trulli Lotus-Renault + 2 γύροι |
19. Glock Virgin-Cosworth + 3 γύροι |
20. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 3 γύροι |
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 4 γύροι |
|
Ταχύτερος γύρος: Alonso, 1:26.727 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Massa Ferrari 60 |
Kovalainen Lotus-Renault 49 |
Liuzzi HRT-Cosworth 29 |
|
|
Βαθμολογία |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 118 1. Red Bull-Renault 185 |
2. Hamilton 77 2. McLaren-Mercedes 138 |
3. Webber 67 3. Ferrari 75 |
4. Button 61 4. Renault 46 |
5. Alonso 51 5. Mercedes 40 |
6. Rosberg 26 6. Sauber-Ferrari 11 |
7. Heidfeld 25 7. Toro Rosso-Ferrari 6 |
8. Massa 24 8. Force India-Mercedes 4 |
9. Petrov 21 |
10. Schumacher 14 |
11. Kobayashi 9 |
12. Buemi 6 |
13. Sutil 2 |
14. Di Resta 2 |
15. Perez 2 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr