Αλόνσο: Ήξερα ότι δεν μπορώ να κερδίσω!

Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής που χτες τα έδωσε όλα στον αγώνα της πατρίδας του συνεχίζει να πιστεύει ότι μπορεί να μείνει στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.

Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής που χτες τα έδωσε όλα στον αγώνα της πατρίδας του συνεχίζει να πιστεύει ότι μπορεί να μείνει στο παιχνίδι της διεκδίκησης του τίτλου.

Η προσπάθεια του Αλόνσο το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε είναι αξιομνημόνευτη. Ο 29χρονος έκανε τον «τέλειο» γύρο το Σάββατο, κατετάγη 4ος και την Κυριακή στην εκκίνηση πετάχτηκε μπροστά έστριψε πρώτος και οδήγησε την κούρσα τους 18 πρώτους γύρους. Τελικά τερμάτισε στην πέμπτη θέση ένα γύρο πίσω από τους πρωτοπόρους Φέτελ και Χάμιλτον που είχαν τη δική τους κόντρα.

«Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι» εξήγησε ο Αλόνσο και συνέχισε: «Αυτό είναι το κύριο θέμα. Το Σάββατο το φυσιολογικό θα ήταν να καταταγούμε στην 4η σειρά της εκκίνησης, ‘ατυχώς’ πήρα την 4η θέση. Αν είχα εκκινήσει 8ος η 5η θέση θα ήταν σπουδαίο αποτέλεσμα. Εκκίνησα σπουδαία και βρέθηκα επικεφαλής της κούρσας χωρίς να έχω το ρυθμό για να την οδηγήσω. Οπότε γύρο με το γύρο έχανα έδαφος. Στο τέλος με τα σκληρά ελαστικά είχαμε πρόβλημα όλο το τριήμερο του αγώνα. Κάναμε το 40% του αγώνα με τη σκληρή γόμα και ενώ με τη μαλακή γόμα ήμασταν αργοί με τη σκληρή ήμασταν πολύ αργοί. Απόλαυσα τους πρώτους γύρους που οδήγησα την κούρσα μπροστά στους συμπατριώτες μου αλλά ήξερα ότι δεν μπορούσε να γίνει κάτι μετά τα pit stop. Αν έμπαινα νωρίτερα θα έμεναν έξω και θα με περνούσαν.  Αν έμπαινα αργότερα πάλι το ίδιο. Η μόνη λύση ήταν η ταυτόχρονη είσοδος στα pit αλλά αυτό δεν μπορούσα να το κάνω και με τα τέσσερα μονοθέσια που βρίσκονταν πίσω μου».

Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον του στη λειτουργία της νέας σκληρής γόμας της Pirelli
ο αγ. διευθυντής της Ferrari Στέφανο Ντομενικάλι ζήτησε από την Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών να επανεξετάσει τη σύνθεση αυτού του ελαστικού. Αντιδρώντας σε σχετική ερώτηση συναδέλφου ο Ιταλός μάνατζερ υπερθεμάτισε: «Τουλάχιστον θα πάψετε να υπαινίσσεστε ότι η Pirelli φτιάχνει ταιριαστά ελαστικά για τη Ferrari. Στην Ισπανία απαιτούνταν τιμές κάθετης δύναμης που το μονοθέσιο μας δεν έχει. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε το σκληρό ελαστικό να δουλέψει. Ο Αλόνσο έφαγε γύρο ενώ στην αρχή οδηγούσε την κούρσα για 18 γύρους. Χάναμε 3 sec στο γύρο με τη σκληρή γόμα και αυτό είναι ανεξήγητο. Από πλευράς ρυθμού ήταν ο χειρότερος αγώνας μας ως σήμερα».

Ο Φελίπε Μάσα εγκατέλειψε την προσπάθεια λίγο πριν το τέλος του αγώνα αντιμετωπίζοντας προβλήματα με το κιβώτιο στην επιλογή των σχέσεων.

Ο Αλόνσο συγχαίρει στο parc ferme το νικητή του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr