GP Μονακό: Ταχύτερος ο Αλόνσο στις ελεύθερες δοκιμές!
Ο Ισπανός πρωταθλητής έφερε την Ferrari στην κορυφή των χρόνων της 2ης περιόδου σήμερα στο Μόντε Κάρλο. Ταχύτερος στην πρώτη περίοδο ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη Red Bull.
Ο Γερμανός χρησιμοποίησε όπως και όλοι οι υπόλοιποι στην πρώτη περίοδο την μαλακή γόμα της Pirelli
(σ.σ: πρόκειται για την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες) ενώ στην απογευματινή περίοδο δοκιμών οι χρόνοι κατέβηκαν με τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας που πέραν της ταχύτητας αποδεικνύεται ότι αντέχει κιόλας περισσότερο από 20 γύρους χωρίς απαγορευτική διακύμανση στην απόδοσή της.
Στο Πριγκηπάτο ο καιρός ήταν καλός καθόλη τη διάρκεια της ημέρας με ηλιοφάνεια και τη θερμοκρασία να ξεπενρά τους 27 βαθμούς Κελσίου δίνοντας την ευκαιρία στις νεαρές κυρίες να λιαστούν στα ντεκ των σκαφών. Τα μόνα σημεία που προβλημάτισαν από άποψη οργάνωσης ήταν μια διαρροή νερού στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού αλλά η άσφαλτος λίγο πιο πάνω στη St Devote η οποία καταστράφηκε προχτές Τρίτη όταν έπιασε φωτιά στο σημείο ένα φορτηγό και κάηκε ολοσχερώς. Με ολονύκτιες προσπάθειες οι Μονεγάσκοι έστρωσαν νέα άσφαλτο η οποία όμως ακόμη δεν έχει στεγνώσει καλά.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών, ο Μαρκ Γουέμπερ έμεινε άπραγος αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το κιβώτιο της RB7 και στην δεύτερη όμως δεν ήταν ανταγωνιστικός καθώς και πάλι αντιμετώπισε προβλήματα αυτή τη φορά με το KERS. Αντίθετα ο Φέτελ ήταν πολύ γρήγορος στην πρώτη περίοδο αλλά το απόγευμα παρότι προσπάθησε δεν μπόρεσε να πλησιάσει την επίδοση του Αλόνσο.
Ο 29χρονος πρωταθλητής θα μπορούσε ακόμη και να είχε τρακάρει με τον teammate του Φελίπε Μάσα στην αρχή της απογευματινής περιόδου από θαύμα αποφεύχθηκε η σύγκρουση.
Ο Μ.Σουμάχερ δεν την απέφυγε όμως καθώς χτύπησε τη Mercedes στα προστατευτικά λάστιχα στην πρώτη στροφή μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού (St. Devote). O 42χρονος Γερμανός φάνηκε να αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα προσαρμογής στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου και έκανε αρκετά οδηγικά λάθη σε μια πίστα που έχει κερδίσει τέσσερις φορές στο παρελθόν η τελευταία πριν μια δεκαετία.
Στα αξιοσημείωτα και η έξοδος του Βιτάλι Πετρόφ που χτύπησε τη Renault στις μπαριέρες πριν το σικέιν.
Αύριο είναι μέρα ανάπαυλας στο Μονακό, δεν θα υπάρχει δράση στην πίστα.
Οι σημερινοί χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’16.619 25 |
2. Fernando Alonso Ferrari 1’16.732 + 0.113 24 |
3. Nico Rosberg Mercedes 1’17.139 + 0.520 20 |
4. Felipe Massa Ferrari 1’17.316 + 0.697 24 |
5. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1’17.350 + 0.731 23 |
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1’17.534 + 0.915 24 |
7. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1’18.527 + 1.908 30 |
8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1’18.578 + 1.959 24 |
9. Vitaly Petrov Renault 1’18.733 + 2.114 16 |
10. Michael Schumacher Mercedes 1’18.805 + 2.186 14 |
11. Nick Heidfeld Renault 1’18.928 + 2.309 19 |
12. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1’19.234 + 2.615 24 |
13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1’19.395 + 2.776 24 |
14. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1’19.463 + 2.844 25 |
15. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1’19.768 + 3.149 25 |
16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1’19.792 + 3.173 26 |
17. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1’20.083 + 3.464 23 |
18. Jarno Trulli Lotus-Renault 1’21.116 + 4.497 27 |
19. Paul di Resta Force India-Mercedes 1’21.548 + 4.929 32 |
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1’21.758 + 5.139 31 |
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1’21.815 + 5.196 17 |
22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1’22.840 + 6.221 13 |
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1’23.885 + 7.266 37 |
24. Mark Webber Red Bull-Renault Δεν χρονομετρήθηκε 3 |
Δεύτερη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Fernando Alonso Ferrari 1’15.123 42 |
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1’15.228 + 0.105 33 |
3. Nico Rosberg Mercedes 1’15.321 + 0.198 44 |
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1’15.448 + 0.325 38 |
5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1’15.667 + 0.544 46 |
6. Felipe Massa Ferrari 1’15.781 + 0.658 45 |
7. Michael Schumacher Mercedes 1’16.356 + 1.233 33 |
8. Mark Webber Red Bull-Renault 1’16.642 + 1.519 42 |
9. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1’17.101 + 1.978 46 |
10. Nick Heidfeld Renault 1’17.126 + 2.003 38 |
11. Vitaly Petrov Renault 1’17.337 + 2.214 35 |
12. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1’17.541 + 2.418 47 |
13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1’17.570 + 2.447 39 |
14. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1’17.581 + 2.458 32 |
15. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1’17.633 + 2.510 49 |
16. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1’17.706 + 2.583 37 |
17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1’17.789 + 2.666 43 |
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1’18.266 + 3.143 50 |
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1’18.490 + 3.367 39 |
20. Paul di Resta Force India-Mercedes 1’19.053 + 3.930 15 |
21. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1’19.185 + 4.062 40 |
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1’19.338 + 4.215 35 |
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1’22.066 + 6.943 33 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr