Άλισον: Όλες οι ομάδες θα χάσουν σε δυναμική!
Άλισον: Όλες οι ομάδες θα χάσουν σε δυναμική!
Ο τεχνικός διευθυντής της Renault F1, Τζέιμς Άλισον μιλώντας για την επικείμενη απαγόρευση των blown diffusers ξεκαθάρισε ότι όλες οι ομάδες της F1 θα υποχρεωθούν σε τροποποιήσεις του τρόπου λειτουργίας τους ενώ θεωρεί δεδομένο πως όλοι θα χάσουν σε δυναμική.
Ο τεχνικός διευθυντής της Renault F1, Τζέιμς Άλισον μιλώντας για την επικείμενη απαγόρευση των blown diffusers
(σ.σ: δείτε σχετικό επεξηγηματικό άρθρο) ξεκαθάρισε ότι όλες οι ομάδες της F1 θα υποχρεωθούν σε τροποποιήσεις του τρόπου λειτουργίας τους ενώ θεωρεί δεδομένο πως όλοι θα χάσουν σε δυναμική.
Παρότι οι φήμες δίνουν και παίρνουν ότι η συγκεκριμένη αλλαγή έχει ως απώτερο σκοπό να μειωθεί το προβάδισμα της RB7, ο Άλισον πιστεύει πως οι επιπτώσεις θα είναι ανάλογες και για τις υπόλοιπες ομάδες: «Η οδηγία της FIA θα επηρεάσει όλες τις ομάδες ανεξάρτητα αν έχουν υιοθετήσει τη λειτουργία εξόδου των καυσαερίων στο πάτωμα του μονοθεσίου. Η ουσία της αλλαγής που θα υιοθετηθεί από το GP Βρετανίας (10/7) έγκειται: Όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι τότε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου θα κλείνει το γκάζι και θα κόβει την παροχή καυσίμου στον κινητήρα. Αυτό θα συμβεί για να διακόπτεται η ροή καυτού αέρα στις εξατμίσεις η οποία σήμερα συνεχίζεται μέσω της ανάφλεξης του καυσίμου λόγω της υψηλής θερμοκρασίας».
(σ.σ: δείτε σχετικό επεξηγηματικό άρθρο) ξεκαθάρισε ότι όλες οι ομάδες της F1 θα υποχρεωθούν σε τροποποιήσεις του τρόπου λειτουργίας τους ενώ θεωρεί δεδομένο πως όλοι θα χάσουν σε δυναμική.
Παρότι οι φήμες δίνουν και παίρνουν ότι η συγκεκριμένη αλλαγή έχει ως απώτερο σκοπό να μειωθεί το προβάδισμα της RB7, ο Άλισον πιστεύει πως οι επιπτώσεις θα είναι ανάλογες και για τις υπόλοιπες ομάδες: «Η οδηγία της FIA θα επηρεάσει όλες τις ομάδες ανεξάρτητα αν έχουν υιοθετήσει τη λειτουργία εξόδου των καυσαερίων στο πάτωμα του μονοθεσίου. Η ουσία της αλλαγής που θα υιοθετηθεί από το GP Βρετανίας (10/7) έγκειται: Όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι τότε η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου θα κλείνει το γκάζι και θα κόβει την παροχή καυσίμου στον κινητήρα. Αυτό θα συμβεί για να διακόπτεται η ροή καυτού αέρα στις εξατμίσεις η οποία σήμερα συνεχίζεται μέσω της ανάφλεξης του καυσίμου λόγω της υψηλής θερμοκρασίας».
Ο Άλισον βλέπει ότι η R31 που στηρίζεται αρκετά στη ροή καυσαερίων στο πάτωμα καθότι λόγω της θέσης των εξατμίσεων εμπρός αυτά διατρέχουν όλο το σώμα του μονοθεσίου θα επηρεαστεί: «Δύσκολα μπορεί κάποιος να αξιολογήσει με ακρίβεια το μέγεθος της επίδρασης αυτής της αλλαγής στην ανταγωνιστικότητά μας. Ένα θέμα είναι πόση κάθετη δύναμη θα χαθεί και ένα άλλο είναι από ποια σημεία θα χαθεί και πως θα επηρεάσει αυτό το αεροδυναμικό ζύγισμα του μονοθεσίου. Όλα τα μονοθέσια που χρησιμοποιούν blown floors θα χάσουν σε κάθετη δύναμη κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος απ’ αυτή την απαγόρευση. Κάποιοι θα χάσουν περισσότερο και κάποιοι λιγότερο. Θα ήταν προτιμότερο να παραμείνει η κατάσταση ως έχει ως το τέλος της χρονιάς» κατέληξε ο ταλαντούχος Βρετανός μηχανικός.
.
.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα