F1 στη Δραπετσώνα!
14.07.2011
19:12
Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα ο αρχιτέκτονας Θανάσης Παπαθεοδώρου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το όραμά του «DIELPIS FORMULA 1» με την αρωγή του Δήμου Δραπετσώνας αλλά και της ΕΛΠΑ.
Σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε σήμερα ο αρχιτέκτονας Θανάσης Παπαθεοδώρου είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το όραμά του «DIELPIS FORMULA 1» με την αρωγή του Δήμου Δραπετσώνας αλλά και της ΕΛΠΑ.
H εκδήλωση έλαβε χώρα σε πλοίο της Minoan Lines, το Knossos Palace το οποίο ήταν δεμένο στο μώλο του λιμανιού τον οποίο ο κ. Παπαθεοδώρου βλέπει σα σκηνικό της πίστας. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ειπώθηκαν πολλά, μερικά εκ των οποίων δεν άπτονται του θέματος.
Ο αρχιτέκτων Θανάσης Παπαθεοδώρου ξεκίνησε την ομιλία του δηλώνοντας «λάτρης της ταχύτητας και φανατικός οπαδός της F1».
Σε συζήτηση που είχαμε κατ’ ιδίαν μαζί του μας είπε ότι ψάχνοντας τον πολεοδομικό ιστό Αθηνών και περιχώρων θεωρεί ότι η περιοχή του λιμανιού είναι ο μόνος χώρος που προσφέρεται για μια τέτοια δράση: «Εδώ μπορεί να γίνει χωρίς να ενοχληθεί σοβαρά η περιοχή».
H εκδήλωση έλαβε χώρα σε πλοίο της Minoan Lines, το Knossos Palace το οποίο ήταν δεμένο στο μώλο του λιμανιού τον οποίο ο κ. Παπαθεοδώρου βλέπει σα σκηνικό της πίστας. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ειπώθηκαν πολλά, μερικά εκ των οποίων δεν άπτονται του θέματος.
Ο αρχιτέκτων Θανάσης Παπαθεοδώρου ξεκίνησε την ομιλία του δηλώνοντας «λάτρης της ταχύτητας και φανατικός οπαδός της F1».
Σε συζήτηση που είχαμε κατ’ ιδίαν μαζί του μας είπε ότι ψάχνοντας τον πολεοδομικό ιστό Αθηνών και περιχώρων θεωρεί ότι η περιοχή του λιμανιού είναι ο μόνος χώρος που προσφέρεται για μια τέτοια δράση: «Εδώ μπορεί να γίνει χωρίς να ενοχληθεί σοβαρά η περιοχή».
Ο σχεδιαστής ορμαματίζεται την διαδρομή να περνάει από κει που βρίσκονταν κάποτε το εργοστάσιο λιπασμάτων, η ΑΓΕΤ Ηρακλής να συνεχίζει στην οδό Γεωργίου Παπανδρέου ενώ το κεντρικό κτίριο των πιτ θα έχει σχήμα καραβιού. Στα σχέδια περιλαμβάνονται 110 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα πρασίνου, μαρίνα, μουσείο και ξενοδοχείο 5 αστέρων για την εξυ
πηρέτηση των αγωνιζόμενων.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας, κ. Λουκάς Τζανής ανέφερε τα προβλήματα της υποβαθμισμένης αυτής περιοχής με τα ναυπηγεία, τον κεντρικό αγωγό λυμάτων την κεντρική Ιχθυόσκαλα τον ΟΛΠ, την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ.
Σε σχετική μας ερώτηση ξεκαθάρισε ότι υιοθέτησε τη συγκεκριμένη πρόταση ανάμεσα σε άλλες πέντε που έχει γιατί θεωρεί ότι είναι άρτια, θα αναβαθμίσει την περιοχή του και θα δώσει δυνατότητα σε πολλούς ντόπιους κατοίκους να εργαστούν: « Από το έργο αυτό θα δημιουργηθούν 3500 θέσεις εργασίας για την πλήρωση των οποίων θα δοθεί προτεραιότητα στα μέλη της τοπικής κοινωνίας» είπε ο κ. Τζανής.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, κ. Βασίλης Δεσποτόπουλος που εκπροσωπεί και τη χώρα μας στο παγκόσμιο συμβούλιο της FIA θύμισε ότι η Ελλάδα δυο φορές είχε την ευκαιρία να εξασφαλίσει αγώνα F1, το 2005 και το 2008, αλλά αυτή χάθηκε γιατί δεν υπήρξε κεντρική πολιτική βούληση.
Ξεκαθάρισε ότι αγκαλιάζει τη συγκεκριμένη πρόταση και η παρουσία του εκεί δείχνει την πρόθεσή του να προσφέρει με την εμπειρία και τις γνώσεις του στα φιλόδοξα και μεγαλόπνοα σχέδια των οργανωτών: «Ο Έκλεστον είναι θαυμαστής της Ελλάδος, αγαπά τη χώρα μας και την επισκέπτεται συχνά» θύμισε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ αναφερόμενος στο διευθύνων σύμβουλο της F1 και καθ’ ύλην αρμόδιο για το πρόγραμμα αγώνων που καταρτίζεται κάθε χρόνο.
Αν περιμένετε να διαβάσετε σ’ αυτό το ρεπορτάζ κάποιες ουσιαστικές ενέργειες που εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα αυτής της πρότασης, φευ καθότι ή δεν έχουν γίνει ακόμη ή δεν δημοσιοποιήθηκαν σ’ αυτή τη φάση.
Τέλος αν έχει κάποια σημασία για σας η προσωπική μας άποψη θα την εκφράσουμε όταν έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Ως τότε θα παρακολουθούμε το θέμα στενά με θετική διάθεση και ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Η διαδρομή μέσα στο λιμάνι του Πειραιά όπως την οραματίζεται ο αρχιτέκτων κ. Θανάσης Παπαθεοδώρου.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Κερατσινίου – Δραπετσώνας, κ. Λουκάς Τζανής ανέφερε τα προβλήματα της υποβαθμισμένης αυτής περιοχής με τα ναυπηγεία, τον κεντρικό αγωγό λυμάτων την κεντρική Ιχθυόσκαλα τον ΟΛΠ, την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ.
Σε σχετική μας ερώτηση ξεκαθάρισε ότι υιοθέτησε τη συγκεκριμένη πρόταση ανάμεσα σε άλλες πέντε που έχει γιατί θεωρεί ότι είναι άρτια, θα αναβαθμίσει την περιοχή του και θα δώσει δυνατότητα σε πολλούς ντόπιους κατοίκους να εργαστούν: « Από το έργο αυτό θα δημιουργηθούν 3500 θέσεις εργασίας για την πλήρωση των οποίων θα δοθεί προτεραιότητα στα μέλη της τοπικής κοινωνίας» είπε ο κ. Τζανής.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, κ. Βασίλης Δεσποτόπουλος που εκπροσωπεί και τη χώρα μας στο παγκόσμιο συμβούλιο της FIA θύμισε ότι η Ελλάδα δυο φορές είχε την ευκαιρία να εξασφαλίσει αγώνα F1, το 2005 και το 2008, αλλά αυτή χάθηκε γιατί δεν υπήρξε κεντρική πολιτική βούληση.
Ξεκαθάρισε ότι αγκαλιάζει τη συγκεκριμένη πρόταση και η παρουσία του εκεί δείχνει την πρόθεσή του να προσφέρει με την εμπειρία και τις γνώσεις του στα φιλόδοξα και μεγαλόπνοα σχέδια των οργανωτών: «Ο Έκλεστον είναι θαυμαστής της Ελλάδος, αγαπά τη χώρα μας και την επισκέπτεται συχνά» θύμισε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ αναφερόμενος στο διευθύνων σύμβουλο της F1 και καθ’ ύλην αρμόδιο για το πρόγραμμα αγώνων που καταρτίζεται κάθε χρόνο.
Αν περιμένετε να διαβάσετε σ’ αυτό το ρεπορτάζ κάποιες ουσιαστικές ενέργειες που εξασφαλίζουν τη βιωσιμότητα αυτής της πρότασης, φευ καθότι ή δεν έχουν γίνει ακόμη ή δεν δημοσιοποιήθηκαν σ’ αυτή τη φάση.
Τέλος αν έχει κάποια σημασία για σας η προσωπική μας άποψη θα την εκφράσουμε όταν έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα. Ως τότε θα παρακολουθούμε το θέμα στενά με θετική διάθεση και ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Η διαδρομή μέσα στο λιμάνι του Πειραιά όπως την οραματίζεται ο αρχιτέκτων κ. Θανάσης Παπαθεοδώρου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr