Φέτελ: Δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι!
25.07.2011
12:41
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκε για πρώτη φορά φέτος εκτός βάθρου.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής και πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, Σεμπάστιαν Φέτελ βρέθηκε για πρώτη φορά φέτος εκτός βάθρου.
Ο 24χρονος Γερμανός προσδοκούσε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα της πατρίδας του αλλά στις δοκιμές περιορίστηκε στην 3η θέση και στον αγώνα την έχασε και αυτή. Κατά τη διάρκεια του αγώνα έδωσε μάχη για την 4η θέση με το Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγώντας ηρωικά άντεξε για μισό αγώνα την πίεση του Φέτελ και οι δυο τους ακολουθώντας πανομοιότυπη στρατηγική βρέθηκαν στα πιτ στον τελευταίο γύρο για να βάλουν όπως υποχρεούνταν τη μέση γόμα. Οι μηχανικοί της Red Bull πραγματοποίησαν ένα πιτ στοπ αστραπή (σ.σ: 3 sec) ενώ αντίθετα οι συνάδελφοί τους στη Ferrari χρειάστηκαν 5 sec για να αλλάξουν λάστιχα στο Μάσα. Έτσι ο Γερμανός πήρε την 4η θέση πάνω στο νήμα.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη λήξη του αγώνα ο «Baby Schumi» φαίνονταν απογοητευμένος και ζήτησε από τη Red Bull να βελτιώσει το μονοθέσιο της.
Πως εξελίχθηκε αυτό το τελευταίο pit stop που σου επέτρεψε να περάσεις το Μάσα;
Ο 24χρονος Γερμανός προσδοκούσε ένα καλύτερο αποτέλεσμα στον αγώνα της πατρίδας του αλλά στις δοκιμές περιορίστηκε στην 3η θέση και στον αγώνα την έχασε και αυτή. Κατά τη διάρκεια του αγώνα έδωσε μάχη για την 4η θέση με το Μάσα. Ο Βραζιλιάνος οδηγώντας ηρωικά άντεξε για μισό αγώνα την πίεση του Φέτελ και οι δυο τους ακολουθώντας πανομοιότυπη στρατηγική βρέθηκαν στα πιτ στον τελευταίο γύρο για να βάλουν όπως υποχρεούνταν τη μέση γόμα. Οι μηχανικοί της Red Bull πραγματοποίησαν ένα πιτ στοπ αστραπή (σ.σ: 3 sec) ενώ αντίθετα οι συνάδελφοί τους στη Ferrari χρειάστηκαν 5 sec για να αλλάξουν λάστιχα στο Μάσα. Έτσι ο Γερμανός πήρε την 4η θέση πάνω στο νήμα.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους μετά τη λήξη του αγώνα ο «Baby Schumi» φαίνονταν απογοητευμένος και ζήτησε από τη Red Bull να βελτιώσει το μονοθέσιο της.
Πως εξελίχθηκε αυτό το τελευταίο pit stop που σου επέτρεψε να περάσεις το Μάσα;
Πρώτα απ’ όλα παραλίγο να μην μπω. Είχα πρόβλημα με τα φρένα σ’ όλο τον αγώνα και δεν ήθελα να ρισκάρω την τύχη μου στον τελευταίο γύρο. Πήρα την 4η θέση επειδή οι μηχανικοί στα πιτ τα έκαναν όλα σωστά. Αν δείτε το περσινό πρωτάθλημα κρίθηκε σε μια 4η θέση.
Είχε ένταση η φάση αυτή;
Φυσικά εξάντλησα τα όρια μέχρι το pit lane και φτάνοντας στους μηχανικούς ήταν οριακό. Όταν έφυγα είδα τους μηχανικούς της Ferrari να δουλεύουν ακόμη οπότε κατάλαβα ότι η 4η θέση είναι δικιά μου. Οι μηχανικοί της Red Bull κέρδισαν τη μάχη των pit. Αν κατάλαβα καλά στη Ferrari είχαν πρόβλημα στο πίσω αριστερό ελαστικό (σ.σ: με το μπουλόνι).
Χωρίς το πρόβλημα στα φρένα θα μπορούσες να ανέβεις στο βάθρο;
Βασικά δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι σήμερα. Στην αρχή του αγώνα ένιωθα αυτοπεποίθηση παρότι γλιστρούσε και τα ελαστικά άργησαν να ζεσταθούν. Εκκίνησα καλά αλλά βρέθηκα ανάμεσα στις δυο Ferrari. Έχασα προσωρινά την 3η θέση αλλά την ξαναπήρα εκμεταλλευόμενος το λάθος του Αλόνσο. Δυστυχώς όμως ήταν ταχύτερος από μένα οπότε με ξαναπέρασε. Όσο εξελίσσονταν ο αγώνας οι άλλοι κινούνταν ταχύτερα και εγώ δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έκανα και ένα λάθος και βγήκα από την πίστα στη στροφή 10 και από κει και πέρα ήξερα πως το μέγιστο για μένα ήταν η 4η θέση.
Πόσο σας επηρέασαν οι χαμηλές θερμοκρασίες;
Στο παρελθόν έχουμε πάει καλά σε τέτοιες θερμοκρασίες αλλά σ’ αυτό το τριήμερο συνέβαινε κάτι περίεργο. Δεν αισθάνθηκα ποτέ 100% άνετα στο μονοθέσιο. Υπήρχαν στιγμές που πίστευα πως όλα θα γίνουν ξανά φυσιολογικά αλλά ανέκυπταν συνεχώς προβλήματα. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε προσεκτικά όλες τις δυσλειτουργίες και να βρούμε γιατί συνέβησαν. Είμαι σίγουρος ότι στην Ουγγαρία δε θα έχει τόσο κρύο αλλά είναι ξεκάθαρο ότι οι άλλοι μας έφτασαν και εμείς πρέπει να βελτιωθούμε.
Θεωρείς το Χάμιλτον επικίνδυνο αντίπαλο στη μάχη του τίτλου;
Βλέπετε πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πράγματα και έχουμε ακόμη δρόμο για το φινάλε του πρωταθλήματος. Σήμερα έμαθα πόσο εύκολα μπορεί να χαλάσει ένας αγώνας. Ελπίζω στον επόμενο αγώνα να επιστρέψω στη συνήθη φόρμα.
Φεύγεις απογοητευμένος από το Νίρμπουργκρινγκ;
Δε θα έλεγα απογοητευμένος αλλά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μου με ένα καλό αποτέλεσμα. Υπήρχαν πολλοί οπαδοί της Red Bull θα ήταν ωραία αν νικούσα, δίνοντάς τους το δικαίωμα να πανηγυρίσουν.
Είχε ένταση η φάση αυτή;
Φυσικά εξάντλησα τα όρια μέχρι το pit lane και φτάνοντας στους μηχανικούς ήταν οριακό. Όταν έφυγα είδα τους μηχανικούς της Ferrari να δουλεύουν ακόμη οπότε κατάλαβα ότι η 4η θέση είναι δικιά μου. Οι μηχανικοί της Red Bull κέρδισαν τη μάχη των pit. Αν κατάλαβα καλά στη Ferrari είχαν πρόβλημα στο πίσω αριστερό ελαστικό (σ.σ: με το μπουλόνι).
Χωρίς το πρόβλημα στα φρένα θα μπορούσες να ανέβεις στο βάθρο;
Βασικά δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι σήμερα. Στην αρχή του αγώνα ένιωθα αυτοπεποίθηση παρότι γλιστρούσε και τα ελαστικά άργησαν να ζεσταθούν. Εκκίνησα καλά αλλά βρέθηκα ανάμεσα στις δυο Ferrari. Έχασα προσωρινά την 3η θέση αλλά την ξαναπήρα εκμεταλλευόμενος το λάθος του Αλόνσο. Δυστυχώς όμως ήταν ταχύτερος από μένα οπότε με ξαναπέρασε. Όσο εξελίσσονταν ο αγώνας οι άλλοι κινούνταν ταχύτερα και εγώ δεν μπορούσα να αντιδράσω. Έκανα και ένα λάθος και βγήκα από την πίστα στη στροφή 10 και από κει και πέρα ήξερα πως το μέγιστο για μένα ήταν η 4η θέση.
Πόσο σας επηρέασαν οι χαμηλές θερμοκρασίες;
Στο παρελθόν έχουμε πάει καλά σε τέτοιες θερμοκρασίες αλλά σ’ αυτό το τριήμερο συνέβαινε κάτι περίεργο. Δεν αισθάνθηκα ποτέ 100% άνετα στο μονοθέσιο. Υπήρχαν στιγμές που πίστευα πως όλα θα γίνουν ξανά φυσιολογικά αλλά ανέκυπταν συνεχώς προβλήματα. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε προσεκτικά όλες τις δυσλειτουργίες και να βρούμε γιατί συνέβησαν. Είμαι σίγουρος ότι στην Ουγγαρία δε θα έχει τόσο κρύο αλλά είναι ξεκάθαρο ότι οι άλλοι μας έφτασαν και εμείς πρέπει να βελτιωθούμε.
Θεωρείς το Χάμιλτον επικίνδυνο αντίπαλο στη μάχη του τίτλου;
Βλέπετε πόσο γρήγορα αλλάζουν τα πράγματα και έχουμε ακόμη δρόμο για το φινάλε του πρωταθλήματος. Σήμερα έμαθα πόσο εύκολα μπορεί να χαλάσει ένας αγώνας. Ελπίζω στον επόμενο αγώνα να επιστρέψω στη συνήθη φόρμα.
Φεύγεις απογοητευμένος από το Νίρμπουργκρινγκ;
Δε θα έλεγα απογοητευμένος αλλά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μου με ένα καλό αποτέλεσμα. Υπήρχαν πολλοί οπαδοί της Red Bull θα ήταν ωραία αν νικούσα, δίνοντάς τους το δικαίωμα να πανηγυρίσουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr