GP Ουγγαρίας: Ο Φέτελ στην pole!
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ επέστρεψε στη συνήθη θέση του διατηρώντας το απόλυτο των Red Bull στη φετινή μάχη των pole position.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ επέστρεψε στη συνήθη θέση του διατηρώντας το απόλυτο των Red Bull στη φετινή μάχη των pole position.
Η αλήθεια είναι πως η σημερινή μάχη ήταν κάτι παραπάνω από αμφίρροπη με τους Αλόνσο και Χάμιλτον να δείχνουν ικανοί να εκθρονίσουν τον Ταύρο από την πρώτη θέση.
Στο Q1 πιάστηκε εξ απίνης ο Σεμπαστιάν Μποεμί με την Toro Rosso που έμεινε εκτός 17αδας μαζί με τους πιλότους των τριών νέων ομάδων.
Στο Q2 δόθηκε μεγάλη μάχη με τους δεκαέξι πιλότους να εξερευνούν τα όρια της πολύ μαλακής γόμας της Pirelli για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν την είσοδό τους στην 10αδα.
Ο μόνος που κατάφερε να μπει στη δεκάδα χωρίς να χρησιμοποιήσει την πολύ μαλακή γόμα καθότι σημείωσε ικανό χρόνο με τη μαλακή ήταν ο Λιούις Χάμιλτον, η συγκεκριμένη ενέργεια δίνει σοβαρό πλεονέκτημα στο Βρετανό για τον αυριανό αγώνα καθότι έχει κρατήσει ένα φρέσκο σετ πολύ μαλακής γόμας.
Συγκλονιστική η μάχη που δόθηκε στο φινάλε του Q2 με το Σουμάχερ να σημειώνει χρόνο ικανό για να συνεχίσει την ύστατη στιγμή. Οι δυο Renault απογοήτευσαν μένοντας εκτός ενώ η έκπληξη ήρθε από τους Σούτιλ και Πέρεζ που μπήκαν στην 10αδα.
Στο Q3 από την πρώτη στιγμή φάνηκε πόσο αμφίρροπη ήταν η κατάσταση. Στην πρώτη προσπάθεια ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Χάμιλτον και στη δεύτερη προσπάθεια μόνο ο Φέτελ κατόρθωσε να κινηθεί λίγο πιο γρήγορα. Αντίθετα απογοήτευσε ο Αλόνσο που ενώ φαίνονταν να κινείται πιο γρήγορα απ’ τη McLaren υποχώρησε στο τελευταίο sector. Αν ακόμη υποθέσουμε ότι ο Ισπανός θέλησε να αποφύγει την ακάθαρτη πλευρά της πίστας κάτι δεν πήγε καλά στους υπολογισμούς των κόκκινων, καθότι δεν ξεκινάει 3ος αλλά 5ος.
Ο Αλόνσο βρίσκεται για πρώτη φορά φέτος πίσω από τον teammate του Φελίπε Μάσα. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ που αντιμετώπισε πρόβλημα με το KERS.
Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος των δοκιμών ο poleman Σεμπάστιαν Φέτελ τόνισε: «Ήταν μια καλή μάχη για μένα. Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα αλλάξαμε πολλά στο μονοθέσιο χτες τη νύχτα. Οι μηχανικοί δούλεψαν σκληρά, δεν κοιμήθηκαν πολύ καθώς γύρισαν στις πέντε το πρωί αλλά το σημερινό αποτέλεσμα είναι το ευχαριστώ μου προς αυτούς».
Αποκαρδιωτική χαρακτήρισε τη διαφορά από τον teammate του, ο Μαρκ Γουέμπερ που εκκινεί αύριο από την 6η θέση : «Δεν υπάρχει τρόπος να κάνω εγώ τέτοιο χρόνο. Το 1:19 αποτελεί μια άπιαστη ζώνη για μένα. Είχα κάποια προβλήματα με το KERS αλλά στον τελευταίο γύρο το χρησιμοποίησα, περίεργο δεν μπορώ να εξηγήσω τη διαφορά» κατέληξε προβληματισμένος ο Αυστραλός που στους προηγούμενους δυο αγώνες είχε εκκινήσει από την pole position.
Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον ήθελε την pole αλλά είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα: «Παρότι δεν κέρδισα είναι σπουδαίο επίτευγμα. Από τον προηγούμενο αγώνα έχουμε δείξει ότι ο ρυθμός μας είναι καλός. Χτες τα πήγαμε καλύτερα αλλά σήμερα η Red Bull βελτιώθηκε. Είναι καλό ότι βρίσκομαι στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και ελπίζω αύριο να πάρω πολλούς βαθμούς».
Ο έτερος πιλότος της McLaren, Τζένσον Μπάτον που αύριο εκκινεί στο 200στο του GP φιλοδοξεί να κερδίσει στην πίστα που πήρε την πρώτη του νίκη το 2006: «Είναι καλό που κατετάγην τόσο ψηλά ελπίζω να δώσω μάχη αύριο. Βρήκα μισό δευτερόλεπτο αυξάνοντας την κλίση στην εμπρός αεροτομή. Θα δούμε ποια στρατηγική θα ακολουθήσουμε ελπίζω να είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τη νίκη».
Ο αυριανός αγώνας που αναμένεται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι και η τελική κατάταξη έχουν ως εξής:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά 1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m19.815s 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m19.978s + 0.163 3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m20.024s + 0.209 4. Felipe Massa Ferrari 1m20.350s + 0.535 5. Fernando Alonso Ferrari 1m20.365s + 0.550 6. Mark Webber Red Bull-Renault 1m20.474s + 0.659 7. Nico Rosberg Mercedes 1m21.098s + 1.283 8. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m21.445s + 1.630 9. Michael Schumacher Mercedes 1m21.907s + 2.092 10. Sergio Perez Sauber-Ferrari Δε χρονομετρήθηκε Χρόνος εισόδου στο Q2:1m23.067s Διαφορά από πρώτο Q2 11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m22.256s + 1.994 12. Vitaly Petrov Renault 1m22.284s + 2.022 13. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m22.435s + 2.173 14. Nick Heidfeld Renault 1m22.470s + 2.208 15. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m22.684s + 2.422 16. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m22.979s + 2.717 17. Pastor Maldonado Williams-Cosworth No time Χρόνος εισόδου στο Q1:1m23.285s Διαφορά από πρώτο Q1 18. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m24.070s + 2.492 19. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m24.362s + 2.784 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m24.534s + 2.956 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m26.294s + 4.716 22. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m26.323s + 4.745 23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m26.479s + 4.901 24. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m26.510s + 4.932 107%: 1m27.288s
Ο Τζένσον Μπάτον περπατά στα πάντοκ με την αγαπημένη του Τζέσικα Μιτσιμπάτα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr