Ferrari: Πρέπει να βελτιωθούμε στο Q3

Στην Ιταλική ομάδα κάνοντας την αυτοκριτική τους μετά τους τρεις αγώνες του Ιουλίου βλέπουν ότι το μονοθέσιο τους είναι ικανό να διεκδικήσει τη νίκη αρκεί να βελτιώσουν την απόδοσή του σε απόλυτη ταχύτητα στον γρήγορο γύρο του Q3.

Στην Ιταλική ομάδα κάνοντας την αυτοκριτική τους μετά τους τρεις αγώνες του Ιουλίου βλέπουν ότι το μονοθέσιο τους είναι ικανό να διεκδικήσει τη νίκη αρκεί να βελτιώσουν την απόδοσή του σε απόλυτη ταχύτητα στον γρήγορο γύρο του Q3.

Ο Φερνάντο Αλόνσο έχει μαζέψει περισσότερους βαθμούς (76) από κάθε άλλο οδηγό στους τελευταίους 4 αγώνες όπου βρίσκεται σταθερά στο βάθρο.

Στη Ferrari βλέπουν καθαρά ότι η απόδοση της F150 στις δοκιμές οριοθετεί τις δυνατότητες να διεκδικήσει ο Ισπανός τη νίκη στον αγώνα.

Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της ομάδας Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Νομίζω ότι έχουμε φτάσει στο επιθυμητό επίπεδο όσον αφορά στην απόδοσή μας στον αγώνα. Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες που αν άλλαζαν θα μπορούσαμε να τα πάμε καλύτερα στον αγώνα αλλά όσον αφορά στην καθαρή απόδοση πρέπει να βελτιωθούμε στο Q3 καθώς εκεί ακόμη δεν τα καταφέρνουμε. Ο ρυθμός αγώνα ήταν καλός παρότι οι χαμηλές θερμοκρασίες δεν μας ευνοούν. Αντίθετα ευνοούν τις McLaren. Παραταύτα ο Αλόνσο βρίσκεται συνεχώς στο βάθρο στους τελευταίους αγώνες. Πιστεύω ότι στις δοκιμές δεν βγάζουμε το μέγιστο των δυνατοτήτων της F150. Δείτε για παράδειγμα τις Red Bull με κάποιο μαγικό τρόπο έχουν το κάτι παραπάνω στο Q3 ενώ δε φαίνεται αυτό στο Q1 ή στο Q2. Στο Βέλγιο αν μας ευνοήσει ο καιρός πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε καλύτερα, ενώ ειδικά για τη Μόντσα ετοιμάζουμε ένα special πακέτο. Όσον αφορά στο πρωτάθλημα, τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε τους δυο επόμενους αγώνες και θα δούμε. Στόχος μας είναι να φτάσουμε μέχρι το τέλος και να είμαστε ακόμη στη διεκδίκηση. Βέβαια θα πρέπει να βοηθήσει και ο Φέτελ λίγο σ’ αυτό…»

Στο αεροδυναμικό τμήμα της Ferrari προσπαθούν να εξηγήσουν πως ο Μάσα κατόρθωσε να πετύχει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με κατεστραμμένο το κάθετο στήριγμα της πίσω αεροτομής.

Ο Αλόνσο υπολείπεται 89 βαθμούς από το Σεμπάστιαν Φέτελ ενώ απομένουν ακόμη 200 βαθμοί για να μοιραστούν στους οχτώ αγώνες μέχρι τη λήξη του πρωταθλήματος.

Ο Αλόνσο προβληματισμένος συζητάει με το μηχανικό του Αντρέα Στέλλα για την υστέρηση της F150 στις δοκιμές




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr