F1: Εν αρχή ην τα λάστιχα!

Σε πολλούς αγώνες φέτος είχαμε συγκλονιστικές μονομαχίες μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, απρόβλεπτη εξέλιξη και ανατροπές λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχουν τα ελαστικά της Pirelli.

Σε πολλούς αγώνες φέτος είχαμε συγκλονιστικές μονομαχίες μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, απρόβλεπτη εξέλιξη και ανατροπές λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που έχουν τα ελαστικά της Pirelli, η Ιταλική εταιρεία επέστρεψε φέτος και θα προμηθεύει τουλάχιστον για τα επόμενα τρία χρόνια με ελαστικά όλες τις ομάδες της F1.

Καθοριστικός παράγοντας για τον ανταγωνισμό και το θέαμα σ’ έναν αγώνα είναι η επιλογή των γομών που θα χρησιμοποιηθούν σ’ αυτόν. Η επιλογή αυτή εναπόκειται στην Pirelli ενώ βάσει των κανονισμών όλοι οι πιλότοι υποχρεούνται να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα και τις δυο γόμες.

Με χθεσινή της ανακοίνωση η Ιταλική εταιρεία αποσαφήνισε την επιλογή της για τους τρεις επόμενους αγώνες του Αυγούστου και του Σεπτεμβρίου.
Έτσι στις 28/8 και το Σπα θα χρησιμοποιηθεί ο συνδυασμός μαλακής και μέσης γόμας που είδαμε και πιο πριν στο Νίρμπουργκρινγκ και στη Βαλένθια. Η ίδια επιλογή θα χρησιμοποιηθεί και στη Μόντσα ενώ για το λιμάνι της Σιγκαπούρης η Pirelli επέλεξε το συνδυασμό που χρησιμοποιήθηκε και στο Μονακό δηλαδή την μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα.

Μιλώντας σχετικά ο αγ. διευθυντής της ομάδας Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Σε κάθε αγώνα μαθαίνουμε και περισσότερα οπότε ανάλογα μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε την επιλογή γομών που κάνουμε. Οι επόμενοι τρεις αγώνες είναι μοναδικοί στο πρόγραμμα της F1 και θεωρούμε ότι οι συνδυασμοί γομών που επιλέξαμε είναι οι κατάλληλοι. Φυσικά πάντα υπάρχουν άγνωστοι παράγοντες όπως ο καιρός αλλά οι επιλογές μας έχουν σα στόχο να βοηθήσουν τις ομάδες να μεγιστοποιήσουν την απόδοσή τους και να έχουν πολλές δυνατότητες στρατηγικής».

Ειδικά για τη Μόντσα η επιλογή της Pirelli φαντάζει οριακή καθώς αν ο αγώνας συνδυαστεί με πολύ υψηλές θερμοκρασίες δεδομένου του χαρακτήρα της πίστας είναι πολύ πιθανόν η μαλακή γόμα να είναι πρακτικά δύσκολο να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα ενώ και η ασφάλεια με τη μέση γόμα μπορεί να φτάσει σε οριακό επίπεδο.

Στον παρακάτω πίνακα αξίζει να δει κανείς συνολικά τις επιλογές γομών μέχρι τώρα της Pirelli. Αυτό που εξάγεται εύλογα ως συμπέρασμα είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των αγωνιστικών γύρων φέτος έχει διανυθεί με τη μαλακή γόμα.

 

Πολύ μαλακή

Μαλακή

Μέση

Σκληρή

Αυστραλία

 

Soft

 

Hard

Μαλαισία

 

Soft

 

Hard

Κίνα

 

Soft

 

Hard

Τουρκία

 

Soft

 

Hard

Ισπανία

 

Soft

 

Hard

Mονακό

Supersoft

Soft

 

 

Καναδά

Supersoft

Soft

 

 

Ευρώπη

 

Soft

Medium

 

Bρετανία

 

Soft

 

Hard

Γερμανία

 

Soft

Medium

 

Ουγγαρία

Supersoft

Soft

 

 

Βέλγιο

 

Soft

Medium

 

Ιταλία

 

Soft

Medium

 

Σιγκαπούρη

Supersoft

Soft

 

 


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr