To "C+S" στη Μόντσα: O Φέτελ στην pole!
O Γερμανός με τη Red Bull πήρε την 10η φετινή του pole συνεχίζοντας το απόλυτο σερί της Αυστριακής ομάδας και κόβοντας την χαρά των τιφόζι στη μέση.
Εντυπωσιακή είναι η διαφορά του Γερμανού από τον έτερο πιλότο της Red Bull Μαρκ Γουέμπερ στα επτά δέκατα σα να τρέχουν με διαφορετικά μονοθέσια αυτοί οι δυο.
Μεγάλη απογοήτευση για τους τιφόζι που είδαν τις Ferrari να περιορίζονται στην 4η και 6η θέση αντίστοιχα παρότι τα κόκκινα μονοθέσια δείχνουν να έχουν το κάτι παραπάνω σε τελική ταχύτητα.
Ο ίδιος ο Σεμπάστιαν Φέτελ μιλώντας σχετικά μετά στη συνέντευξη Τύπου δήλωσε εντυπωσιασμένος από το μέγεθος της διαφοράς: «Περιμέναμε να είναι πολύ μικρότερη η διαφορά. Ξεκινώντας την τελευταία προσπάθεια ήξερα ότι είχα περιθώριο να βελτιώσω και βρέθηκαν δυο μονοθέσια εμπρός μου και με βοήθησαν να κινηθώ πιο γρήγορα στην ευθεία Σίγουρα όμως δεν περίμενα να πάρω την pole με τέτοια διαφορά σήμερα σε μια πίστα που θεωρητικά δεν ταιριάζει με το μονοθέσιο μας. Αλλά φέτος το μονοθέσιο είναι πολύ καλό με τέλειο ζύγισμα αν και πολλοί πιστεύουν ότι δεν έχουμε αρκετά μεγάλη κλίση στο φτερό και γλιστράει. Πιστεύω ότι μπορώ να κρατηθώ μπροστά αύριο. Νιώθω ανταγωνιστικός και έχω το σωστό ζύγισμα» κατέληξε ο πρωταθλητής.
Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον που έκανε λάθος στην τελευταία προσπάθεια θεωρεί άπιαστη την επίδοση του Φέτελ: «Ότι κι αν έκανα το μονοθέσιο μου δεν είχε δυνατότητα να κινηθεί μισό δευτερόλεπτο ταχύτερα. Μπορεί να έβρισκα άλλα δυο δέκατα αν ήμουν άψογος. Ο Σεμπάστιαν ήταν ταχύτερος σήμερα, πίστευα ότι μπορούσαμε να τον απειλήσουμε αλλά ήταν άπιαστος στον τελευταίο γύρο.
Στο Q1 και στο Q2 ήμασταν πολύ κοντά και ξαφνικά στο Q3 βρήκε άλλο μισό δευτερόλεπτο. Αύριο είναι δύσκολος αγώνας έχω στόχο πρώτον να τερματίσω και δεύτερον όσο πιο ψηλά μπορώ. Ελπίζω τα πράγματα να εξελιχθούν για μένα καλύτερα απ’ ότι στον προηγούμενο αγώνα».
Από την πλευρά του ο Τζένσον Μπάτον ήταν έκπληκτος με το μέγεθος της διαφοράς: «Συμφωνώ με το Λιούις ότι και να κάναμε σήμερα δεν θα μπορούσαμε να πετύχουμε χρόνο παραπλήσιο με του Φέτελ. Το περίεργο είναι ότι το μονοθέσιο του παρότι δεν έχει πολύ φτερό είναι ταχύτερο από το δικό μας στην τελευταία στροφή. Δεν το καταλαβαίνω αυτό. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στον αγώνα για να μαζέψουμε βαθμούς. Η pole position φέτος δεν είναι όσο σημαντική ήταν άλλες χρονιές» κατέληξε προβληματισμένος ο Μπάτον.
Είδηση βγάζει και ο πίνακας με τις τελικές ταχύτητες, ο poleman Σεμπάστιαν Φέτελ είναι ο πιο αργός στην ευθεία όπου φτάνει τα 327km/h με διαφορά 22km/h από τη Sauber του Σέρτζιο Πέρεζ που έπιασε τα 349km/h! Επίσης είναι αργότερος κατά 9km/h από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ. Οι Ferrari των Αλόνσο και Μάσα είναι στα 342km/h ενώ οι McLaren των Μπάτον και Χάμιλτον στα 333km/h.
Εδώ είναι που μπορεί να τρελαθεί κανείς στο ναό της ταχύτητας στη Red Bull ποντάρουν στην κάθετη δύναμη και θυσιάζουν την ταχύτητα. Μένει να μάθουμε αν αυτή η επιλογή θα τους δικαιώσει αύριο.
Ο αυριανός αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 14:00.
Συνολικά τα σημερινά αποτελέσματα και η σειρά κατάταξης είναι:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά |
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m22.275s |
2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m22.725s + 0.450 |
3. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m22.777s + 0.502 |
4. Fernando Alonso Ferrari 1m22.841s + 0.566 |
5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m22.972s + 0.697 |
6. Felipe Massa Ferrari 1m23.188s + 0.913 |
7. Vitaly Petrov Renault 1m23.530s + 1.255 |
8. Michael Schumacher Mercedes 1m23.777s + 1.502 |
9. Nico Rosberg Mercedes 1m24.477s + 2.202 |
10. Bruno Senna Renault Δε χρονομετρήθηκε |
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m24.157 Διαφορά με 1o Q2 |
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m24.163s + 1.249 |
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m24.209s + 1.295 |
13. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m24.648s + 1.734 |
14. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m24.726s + 1.812 |
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m24.845s + 1.931 |
16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m24.932s + 2.018 |
17. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m25.065s + 2.151 |
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m25.164 Διαφορά με 1o Q1 |
18. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m25.334s + 1.358 |
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m26.647s + 2.671 |
20. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m27.184s + 3.208 |
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m27.591s + 3.615 |
22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m27.609s + 3.633 |
23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m28.054s + 4.078 |
24. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m28.231s + 4.255 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr