F1 – GP Iταλίας: Ράικονεν, Σούτιλ οι ταχύτεροι στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Φινλανδός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας
- Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος στη 1η περίοδο δοκιμών υπό βροχή
- Ο Ράικονεν ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Ferrari για το 2010
Για πολλούς η έκπληξη της ημέρας ήταν η ανακοίνωση της Ferrari ότι ο Ράικονεν θα οδηγεί για λογαριασμό της ομάδας και το 2010. Ο Φινλανδός μετέπειτα επανέλαβε για πολλοστή φορά στους δημοσιογράφους ότι δεν σκέφτηκε ποτέ να αποχωρήσει και ότι αυτό ήταν δικό τους δημιούργημα. Ο Ράικονεν με αν
- Ο Φινλανδός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της ημέρας
- Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος στη 1η περίοδο δοκιμών υπό βροχή
- Ο Ράικονεν ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Ferrari για το 2010
Για πολλούς η έκπληξη της ημέρας ήταν η ανακοίνωση της Ferrari ότι ο Ράικονεν θα οδηγεί για λογαριασμό της ομάδας και το 2010. Ο Φινλανδός μετέπειτα επανέλαβε για πολλοστή φορά στους δημοσιογράφους ότι δεν σκέφτηκε ποτέ να αποχωρήσει και ότι αυτό ήταν δικό τους δημιούργημα. Ο Ράικονεν με ανεβασμένη ψυχολογία σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο της σημερινής μέρας.
Οι μηχανικοί έπιασαν τη σφουγγαρίστρα
Στη 2η περίοδο η πίστα ήταν νοτισμένη στο ξεκίνημα αλλά όσο περνούσε η ώρα στέγνωνε με αποτέλεσμα μετά το 20λεπτο πρώτος ο Μπουρντέ να τολμήσει με ελαστικά για στεγνό οδόστρωμα. Το παράδειγμά του αργά ή γρήγορα ακολούθησαν και οι υπόλοιποι οδηγοί και η κατάταξη διαμορφώθηκε όπως θα δείτε και παρακάτω με το Ράικονεν να ξεχωρίζει. Η πρόβλεψη του καιρού κάνει λόγο για βροχή τόσο αύριο όσο και μεθαύριο και οι πιλότοι είναι ανήσυχοι για τις συνθήκες που θα αντιμετωπίσουν στον αγώνα. Η FIA έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι από δω και στο εξής όταν κάποιος οδηγός «κόψει» ένα σικέιν όπως ο Χάμιλτον στο Βέλγιο πρέπει να περιμένει τουλάχιστον μια στροφή προτού επιτεθεί εκ νέου. Ως ημέρα εκδίκασης της έφεσης της McLaren επί της απόφασης των αγωνοδικών στο Σπα ορίστηκε η 22 Σεπτεμβρίου.
Απίστευτα δύσκολες οι συνθήκες στην πίστα
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps | |
1 | 1:32.842 | 18 | |||
2 | 1:33.428 | 0.586 | 14 | ||
3 | 1:33.695 | 0.853 | 19 | ||
4 | 1:36.800 | 3.958 | 13 | ||
5 | 1:36.900 | 4.058 | 9 | ||
6 | 1:36.965 | 4.123 | 10 | ||
7 | 1:37.142 | 4.300 | 20 | ||
8 | 1:37.214 | 4.372 | 13 | ||
9 | 1:37.392 | 4.550 | 5 | ||
10 | 1:37.754 | 4.912 | 13 | ||
11 | 1:38.057 | 5.215 | 11 | ||
12 | 1:38.303 | 5.461 | 7 | ||
13 | 1:39.062 | 6.220 | 12 | ||
14 | 1:40.233 | 7.391 | 5 | ||
15 | No time | 1 | |||
16 | No time | 2 | |||
17 | No time | 1 | |||
18 | No time | 1 | |||
19 | No time | 1 | |||
20 | No time | 1 |
ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps | |
1 | 1:23.861 | 31 | |||
2 | 1:23.931 | 0.070 | 26 | ||
3 | 1:23.947 | 0.086 | 29 | ||
4 | 1:23.983 | 0.122 | 25 | ||
5 | 1:24.110 | 0.249 | 33 | ||
6 | 1:24.247 | 0.386 | 34 | ||
7 | 1:24.365 | 0.504 | 29 | ||
8 | 1:24.521 | 0.660 | 35 | ||
9 | 1:24.669 | 0.808 | 22 | ||
10 | 1:24.773 | 0.912 | 35 | ||
11 | 1:25.100 | 1.239 | 25 | ||
12 | 1:25.192 | 1.331 | 39 | ||
13 | 1:25.204 | 1.343 | 24 | ||
14 | 1:25.296 | 1.435 | 25 | ||
15 | 1:25.309 | 1.448 | 34 | ||
16 | 1:25.330 | 1.469 | 28 | ||
17 | 1:25.397 | 1.536 | 28 | ||
18 | 1:25.481 | 1.620 | 22 | ||
19 | 1:25.753 | 1.892 | 29 | ||
20 | 1:26.195 | 2.334 | 23 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr