GP Σιγκαπούρης: Ταχύτεροι οι Χάμιλτον, Φέτελ στα ελεύθερα
Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στο λιμάνι της Σιγκαπούρης δεν κύλησε ανέφελα.
Η σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στο λιμάνι της Σιγκαπούρης δεν κύλησε ανέφελα. Υπήρξαν προβλήματα με τα κερμπ στις στροφές 3 και 14 σε αγώνα υποστήριξης Porsche Super Cup και η επιδιόρθωσή τους οδήγησε σε ημίωρη καθυστέρηση την έναρξη των ελεύθερων δοκιμών.
Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αποφασίσει ο αλυτάρχης του αγώνα Τσάρλι Ουίτινγκ να μειώσει τη διάρκεια της περιόδου από 90 σε 60 λεπτά. Σα να μην έφτανε αυτό μια άτσαλη διέλευση του Φελίπε Μάσα από το εξωτερικό κερμπ στη στροφή 7 είχε σαν αποτέλεσμα να σπάσει και εκεί το πλαστικό οπότε η περίοδος διεκόπη για οχτώ λεπτά μέχρι να επιδιορθωθεί.
Στη McLaren επιχείρησαν μερικούς γύρους μόνο στο τελευταίο μέρος της περιόδου όταν είχε νυχτώσει για τα καλά. Ο Χάμιλτον χρησιμοποιώντας την μαλακή γόμα που είναι η πιο σκληρή από τις δυο που έχει θέσει στη διάθεση των ομάδων αυτό το Σαββατοκύριακο η Pirelli πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
Ήταν ένα δεκάλεπτο που η κορυφή των χρόνων άλλαξε χέρια ανάμεσα στις δυο McLaren και την Red Bull του Φέτελ που προσπάθησε μεν αλλά δεν κατόρθωσε στο τέλος να ρίξει κι άλλο τους χρόνους.
Στα αξιοσημείωτα της περιόδου η φωτιά στους δίσκους φρένων της Lotus του Χέικι Κοβαλάινεν θυμίζουμε ότι και πέρυσι ο Φινλανδός είδε το μονοθέσιο του να παίρνει φωτιά λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας του αγώνα.
Στη δεύτερη περίοδο ο Φέτελ επιτέθηκε νωρίς και κατέβασε τους χρόνους στο 1:47 βρίσκοντας άδειο δρόμο μπροστά του.
Ο Φελίπε Μάσα κατάφερε να τον εκτοπίσει από την κορυφή των χρόνων χρησιμοποιώντας την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το χαρακτηριστικό κόκκινο σιρίτι στο πλάι. Αυτό όμως όχι για πολύ καθότι ο Φέτελ επέστρεψε στην κορυφή των χρόνων με επιβλητικό τρόπο. Από κει και πέρα μέχρι τη λήξη της περιόδου κανείς δεν μπόρεσε να τον απειλήσει.
Κοντά του σε επίδοση μπόρεσε να βρεθεί μόνο ο Φερνάντο Αλόνσο που έχει κερδίσει τους δυο από τους τρεις αγώνες στο λιμάνι της Σιγκαπούρης.
Όπως δήλωσε ο Λιούις Χάμιλτον θα ήταν πολύ ωραία αν μπορούσε να εκθρονίσει τον Φέτελ από την pole position σπάζοντας το απόλυτο σερί 13 στα 13 που απολαμβάνει μέχρι τώρα η Red Bull αλλά με τα μέχρι τώρα δεδομένα αυτό φαντάζει πολύ δύσκολο.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι |
1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m48.599s + 10 |
Δεύτερη περίοδος Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m46.374s 33 2. Fernando Alonso Ferrari 1m46.575s + 0.201 28 3. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m47.115s + 0.741 22 4. Felipe Massa Ferrari 1m47.120s + 0.746 23 5. Mark Webber Red Bull-Renault 1m47.265s + 0.891 28 6. Michael Schumacher Mercedes 1m48.418s + 2.044 27 7. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m48.866s + 2.492 32 8. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m49.578s + 3.204 27 9. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m49.730s + 3.356 29 10. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m49.751s + 3.377 10 11. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m49.792s + 3.418 14 12. Bruno Senna Renault 1m50.241s + 3.867 31 13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m50.345s + 3.971 8 14. Vitaly Petrov Renault 1m50.399s + 4.025 29 15. Nico Rosberg Mercedes 1m50.790s + 4.416 28 16. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m50.897s + 4.523 24 17. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m50.937s + 4.563 30 18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m51.950s + 5.576 26 19. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m52.257s + 5.883 15 20. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m52.489s + 6.115 25 21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m53.579s + 7.205 25 22. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m54.649s + 8.275 25 23. Daniel Ricciardo HRT-Cosworth 1m54.754s + 8.380 29 24. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m55.198s + 8.824 26
Ατμοσφαιρική φωτογραφία από το λιμάνι της Σιγκαπούρης ενώ νυχτώνει.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr