GP Κορέας: Ταχύτεροι οι Σουμάχερ, Χάμιλτον στα ελεύθερα!

Η βροχή συνεχίζεται στην Κορέα. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος βρέχει στη Γέονκαμ και όλοι οι πιλότοι είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά της Pirelli.

Η βροχή συνεχίζεται στην Κορέα. Όπως πέρυσι έτσι και φέτος βρέχει στη Γέονκαμ και όλοι οι πιλότοι είχαν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά της Pirelli.
Οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγω για ηλιοφάνεια αύριο και μεθαύριο αυτό μένει όμως να αποδειχτεί.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών η βροχή έκανε αδύνατη σχεδόν την οδήγηση
στην αρχή της περιόδου και η πρώτη ώρα κύλησε σχεδόν χωρίς καθόλου δράση.
Τα πράγματα άρχισαν να ζωντανεύουν στο τελευταίο μισάωρο καθώς η βροχή κόπασε και η αγ. γραμμή άρχισε να στεγνώνει. Ο Μ.Σουμάχερ είχε τις στιγμές του στο pit lane αλλά και στην πίστα προσπαθώντας να κινηθεί γρήγορα.
Βρέθηκε τελικά στην κορυφή των χρόνων μονομαχώντας με το Φέτελ στη λήξη των 90 λεπτών της πρώτης περιόδου δοκιμών.
Αρκετά μονοθέσια επέλεξαν να μην κάνουν καθόλου δοκιμές μ’ αυτές τις συνθήκες. Καλές εντυπώσεις άφησε στο ντεμπούτο του με την Toro Rosso ο Γάλλος Ζαν Βερνιέ.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών οι McLaren Mercedes έκαναν επίδειξη δύναμης
καθότι κινήθηκαν ταχύτατα με μεγάλη διαφορά από τα υπόλοιπα μονοθέσια.
Η πίστα δεν στέγνωσε ποτέ και η προσπάθεια των οδηγών να χρησιμοποιήσουν έστω για έναν γρήγορο γύρο στο τέλος την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το κόκκινο σιρίτι στέφθηκε από αποτυχία.
Η ταχύτερη επιλογή ήταν τα ελαστικά για λίγη βροχή (ενδιάμεσα).
Η έξοδος των πιτ συγκέντρωσε πολλά σχόλια από τους οδηγούς ειδικά μετά την επαφή που είχαν εκεί ο Νίκο Ρόσμπεργκ που έστριβε στην κλειστά αριστερή στροφή και ο Χαϊμέ Αλγκερσουάρι που έβγαινε από τα πιτ.
Δεν ήταν οι μόνοι που είχαν παρόμοια προβλήματα.



Η πίστα της Γέονκαμ βρίσκεται 400 χλμ. νότια της Σεούλ και πρώτη φορά
έγινε εκεί αγώνας υπό βροχή πέρυσι. Η Pirelli πήρε ένα ρίσκο φέρνοντας στον αγώνα τις δυο πιο μαλακές γόμες της γκάμας της και αυτό μένει να αποδειχτεί ικανό για μια ανατροπή στον αγώνα. Υπάρχουν αρκετές στροφές όπου η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 150km/h και δυο γρήγορες καμπές που απαιτούν σταθερό πάτημα. Στην Κορέα οι πλευρικές καταπονήσεις για τα πολύ μαλακά ελαστικά θα είναι μεγαλύτερες από τις άλλες πίστες που χρησιμοποιήθηκαν ( Μονακό, Ουγγαρία, Καναδάς και Σιγκαπούρη).

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli Πωλ Χέμπερι τόνισε: «Η Κορέα υποβάλει τα supersoft ελαστικά στη σκληρότερη δοκιμασία της χρονιάς. Λόγω της τραχιάς ασφάλτου και του συγκριτικά υψηλού πλευρικού φορτίου ενδεχομένως να υπάρξει συγκριτικά μεγαλύτερος αριθμός pit stop από οδηγούς που βασίζουν τις στρατηγικές τους στο πιο μαλακό ελαστικό. Μερικοί ίσως προτιμήσουν να επικεντρωθούν στη σκληρότερη γόμα, επομένως ο αγώνας θα έχει και πάλι ιδιαίτερο ενδιαφέρον από άποψη στρατηγικών που θα εφαρμοστούν».

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος               Ομάδα                   Χρόνος     Διαφορά  Γύροι

 1.  Michael Schumacher    Mercedes                2m02.784s            10

 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault        2m02.840s  + 0.056    8

 3.  Paul di Resta         Force India-Mercedes    2m02.912s  + 0.128   12

 4.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes    2m03.141s  + 0.357   12

 5.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari      2m03.182s  + 0.398    9

 6.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari          2m03.292s  + 0.508   13

 7.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes        2m03.391s  + 0.607    6

 8.  Nico Rosberg          Mercedes                2m04.311s  + 1.527   12

 9.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari          2m04.797s  + 2.013    8

10.  Mark Webber           Red Bull-Renault        2m05.183s  + 2.399    5

11.  Karun Chandhok        Lotus-Renault           2m06.350s  + 3.566   11

12.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth       2m06.852s  + 4.068   11

13.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari      2m07.541s  + 4.757    9

14.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth       2m08.218s  + 5.434    5

15.  Narian Karthikeyan    HRT-Cosworth            2m08.832s  + 6.048   14

16.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth            2m09.232s  + 6.448   14

17.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth         2m12.658s  + 9.874    7

18.  Timo Glock            Virgin-Cosworth         2m14.508s  + 11.724   4

19.  Felipe Massa          Ferrari                 δε χρονομετρήθηκε     1

20.  Fernando Alonso       Ferrari                 δε χρονομετρήθηκε     5

21.  Bruno Senna           Renault                 δε χρονομετρήθηκε     1

22.  Vitaly Petrov         Renault                 δε χρονομετρήθηκε     1

23.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault           δε χρονομετρήθηκε     1

24.  Jenson Button         McLaren-Mercedes        δε χρονομετρήθηκε     1

 Δεύτερη περίοδος 

Θέση Πιλότος               Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά  Γύροι

 1.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m50.828s              26

 2.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m50.932s  + 0.104   19

 3.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m52.646s  + 1.818   30

 4.  Fernando Alonso       Ferrari                1m52.774s  + 1.946   25

 5.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m53.049s  + 2.221   27

 6.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari     1m53.402s  + 2.574   25

 7.  Felipe Massa          Ferrari                1m53.707s  + 2.879   24

 8.  Nico Rosberg          Mercedes               1m53.914s  + 3.086   18

 9.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari     1m53.948s  + 3.120   27

10.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m53.957s  + 3.129   32

11.  Vitaly Petrov         Renault                1m54.200s  + 3.372   26

12.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes   1m54.392s  + 3.564   26

13.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth      1m54.831s  + 4.003   30

14.  Michael Schumacher    Mercedes               1m54.965s  + 4.137   21

15.  Bruno Senna           Renault                1m55.187s  + 4.359   28

16.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m55.203s  + 4.375   24

17.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m55.544s  + 4.716   23

18.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth      1m56.067s  + 5.239   22

19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault          1m56.669s  + 5.841   20

20.  Jarno Trulli          Lotus-Renault          1m57.173s  + 6.345   19

21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth        1m58.269s  + 7.441   25

22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth        1m59.458s  + 8.630   26

23.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth           1m59.958s  + 9.130   19

24.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth           2m00.165s  + 9.337   20

Πολύ δύσκολες οι συνθήκες σήμερα στην πίστα της Γέονκαμ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr