GP Kορέας: Ο Χάμιλτον στην pole!

Για πρώτη φορά φέτος δε θα βρίσκεται μια RB7 στην πρώτη θέση της εκκίνησης. Ο Λιούις Χάμιλτον μ' έναν εκπληκτικό γύρο, ενώ η αντίστροφη μέτρηση είχε ολοκληρωθεί, κέρδισε το Σεμπάστιαν Φέτελ με διαφορά 2 δεκάτων.

Για πρώτη φορά φέτος δε θα βρίσκεται μια RB7 στην πρώτη θέση της εκκίνησης. Ο Λιούις Χάμιλτον μ' έναν εκπληκτικό γύρο, ενώ η αντίστροφη μέτρηση είχε ολοκληρωθεί, κέρδισε το Σεμπάστιαν Φέτελ με διαφορά 2 δεκάτων.


Η σημερινή μάχη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν συναρπαστική.
Από την πρώτη περίοδο αποκλείστηκε εκτός από τους έξι πιλότους των μικρών ομάδων ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Τον πολύπειρο Βραζιλιάνο πέταξε εκτός ο teammate του Παστόρ Μαλντονάντο την ύστατη στιγμή.

Στη δεύτερη περίοδο όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli
. Οι έξι πιλότοι των τριών κορυφαίων ομάδων δε χρειάστηκαν δεύτερο γύρο για να εξασφαλίσουν μια θέση στη δεκάδα.
Μεγάλος χαμένος της μάχης με το χρονόμετρο ο Μ.Σουμάχερ, ο Γερμανός δεν μπόρεσε να πετύχει ανταγωνιστικό χρόνο και εκκινεί αύριο από την 12η θέση.

Στο Q3 οι έξι οδηγοί των κορυφαίων ομάδων έκαναν από 2 προσπάθειες, χωρίς να νοιαστούν για την εξοικονόμηση ελαστικών. Ο Χάμιλτον ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη προσπάθεια ενώ στη δεύτερη στο φινάλε βγήκαν όλοι μαζί.
Ο έγχρωμος Βρετανός κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του κατά 3 δέκατα κερδίζοντας τον Φέτελ που βγαίνοντας από το μονοθέσιό του έδειχνε να το έχει πάρει βαριά.

O Χάμιλτον μετά την επικράτησή του στις δοκιμές προσπαθούσε να μην παρασυρθεί από την επιτυχία:
«Είμαι χαρούμενος και περήφανος για όσα έχει πετύχει η ομάδα στους τελευταίους αγώνες. Ο Τζένσον κέρδισε στον προηγούμενο και τώρα είμαστε μπροστά στην εκκίνηση, είμαστε οι μόνοι που κοντράρουμε τις Red Bull. Είμαι χαρούμενος αλλά αυτό που μετράει είναι τι θα γίνει αύριο. Η σημερινή pole είναι ένα από τα ελάχιστα θετικά που μου συνέβησαν τον τελευταίο καιρό γι’ αυτό νιώθω υπέροχα. Αλλά αύριο είναι η σημαντική μέρα».

Από την πλευρά του ο παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έδειξε να ενοχλείται από την επικράτηση του Χάμιλτον. Ο Φέτελ έχει πάρει τις 12 από τις 16 pole φέτος και η χειρότερη θέση απ’ την οποία έχει εκκινήσει είναι  η 3η. Αύριο εκκινεί 2ος: «Για να είμαι ειλικρινής είπα ότι οι McLaren είναι ανταγωνιστικές από χτες. Αυτό φάνηκε και σήμερα στα ελεύθερα. Πιέσαμε όσο μπορούσαμε στις δοκιμές και βρεθήκαμε πολύ κοντά τους, πιο κοντά απ’ ότι περιμέναμε και εμείς και αυτοί. Κρατήσαμε όλα τα σετ μαλακής γόμας, ανέπαφα αυτό θεωρώ ότι θα παίξει σημαντικό ρόλο αύριο. Μέχρι την πρώτη στροφή δεν είναι μεγάλη απόσταση και μετά η στροφή 3 είναι αρκετά πλατιά. Η φθορά των ελαστικών θα είναι καθοριστική ο Τζένσον τα κατάφερε πολύ καλά στον τελευταίο αγώνα» κατέληξε ο 24χρονος Γερμανός.

Ο νικητής του προηγούμενου αγώνα Τζένσον Μπάτον είναι συγκρατημένα αισιόδοξος: «Σαν ομάδα είμαστε σε άριστη κατάσταση. Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί ο αγώνας αύριο αλλά νομίζω ότι θα κριθεί ανάμεσα σ’ εμάς και στις Red Bull. Πιστεύω ότι οι Ferrari σε ρυθμό αγώνα υστερούν λίγο. Καλό θα ήταν αυτή την απόδοση να την είχαμε πετύχει λίγο πιο νωρίς φέτος αλλά θα μας βοηθήσει για τη νέα χρονιά. Παρά τις αλλαγές των κανονισμών το να έχεις μια καλή βάση για τη νέα χρονιά είναι πολύ σημαντικό. Ήθελα να πάρω την pole, συγχαρητήρια στο Λιούις που τα κατάφερε είναι πολύ γρήγορος από χτες και δύσκολα μπορείς να τον πλησιάσεις. Πιστεύω ότι θα έχω έναν καλό αγώνα απ’ αυτή τη θέση και όπως είπε και ο Σεμπ όλα είναι ανοιχτά. Δεν ξέρουμε πως θα συμπεριφερθεί το μονοθέσιο με υψηλό φορτίο καυσίμου και πόσο θα φθείρει τα ελαστικά οπότε είναι μεγάλη η πρόκληση αύριο».
























Ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Ferrari περιορίστηκε στην 6η θέση
πίσω και από τον
teammate του Φελίπε Μάσα. Το ίδιο είχε συμβεί και στην Ιαπωνία ο Ισπανός πρωταθλητής δεν αποκλείει να μπορέσει και στην Κορέα να πιέσει για τη νίκη. Πέρυσι ο Αλόνσο κέρδισε τον αγώνα: «Δεν είμαι ικανοποιημένος με την 6η θέση αλλά η 3η σειρά της εκκίνησης ήταν στις δυνατότητες της Ferrari. Ίσως αύριο όπως έγινε στη Σουζούκα να είμαστε σε θέση να διεκδικήσουμε τη νίκη. Όταν παίζει σημαντικό ρόλο η φθορά των ελαστικών είμαστε δυνατοί. Βέβαια κανείς μας δεν ξέρει πόσο θα αντέξουν με μεγάλο φορτίο τα πολύ μαλακά ελαστικά. Σκεφτόμασταν να τα χρησιμοποιήσουμε από το Q1 ώστε να προφυλάξουμε ένα σετ μαλακής γόμας αλλά αποφασίσαμε να μην ρισκάρουμε τόσο. Δυστυχώς εκκινώ από το ακάθαρτο μέρος αύριο, αυτό είναι μεγάλο μειονέκτημα και ελπίζω να μην χάσω μια θέση από το Ρόσμπεργκ».

Αναλύοντας την προσπάθεια του Φέτελ αποδεικνύεται ότι καθότι ο Γερμανός χρησιμοποίησε το ένα από τα 3 σετ πολύ μαλακής γόμας στο Q1 και το άλλο στο Q2, στο Q3 δεν είχε δυο φρέσκα σετ πράγμα που εν μέρει μπορεί να εξηγεί το τι συνέβη και έχασε την pole ο πρωταθλητής. Μένει βέβαια να αποδειχτεί αύριο η σωστή επιλογή στρατηγικής.
Επιπλέον ο Φέτελ κινήθηκε εκτός πίστας μετά την πρώτη του προσπάθεια στο Q3 για να φτάσει στα πιτ πράγμα που εξετάστηκε από τους αγωνοδίκες οι οποίο απεφάνθησαν ότι δεν υπάρχει λόγος να του επιβληθεί κάποια ποινή

Ο αυριανός αγώνας θα μεταδοθεί απευθείας από τον Alpha στις 08:00 το πρωί και σε μαγνητοσκόπηση στις 15:00.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                Χρόνος     Διαφορά  

 1.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes     1m35.820s

 2.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m36.042s  + 0.222

 3.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m36.126s  + 0.306

 4.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m36.468s  + 0.648

 5.  Felipe Massa          Ferrari              1m36.831s  + 1.011

 6.  Fernando Alonso       Ferrari              1m36.980s  + 1.160

 7.  Nico Rosberg          Mercedes             1m37.754s  + 1.934

 8.  Vitaly Petrov         Renault              1m38.124s  + 2.304

 9.  Paul di Resta         Force India-Mercedes Δε χρονομετρήθηκε

10.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes Δε χρονομετρήθηκε

Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m38.254s                 Διαφορά από πρώτο Q2

11.  Jaime Alguersuari     Toro Rosso-Ferrari   1m38.315s   + 1.789

12.  Michael Schumacher    Mercedes             1m38.354s   + 1.828

13.  Sebastien Buemi       Toro Rosso-Ferrari   1m38.508s   + 1.982

14.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari       1m38.775s   + 2.249

15.  Bruno Senna           Renault              1m38.791s   + 2.265

16.  Pastor Maldonado      Williams-Cosworth    1m39.189s   + 2.663

17.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari       1m39.443s   + 2.917

Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m39.464s                 Διαφορά από πρώτο Q1

18.  Rubens Barrichello    Williams-Cosworth    1m39.538s   + 2.013

19.  Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m40.522s   + 2.997

20.  Jarno Trulli          Lotus-Renault        1m41.101s   + 3.576

21.  Timo Glock            Virgin-Cosworth      1m42.091s   + 4.566

22.  Jerome D'Ambrosio     Virgin-Cosworth      1m43.483s   + 5.958

23.  Tonio Liuzzi          HRT-Cosworth         1m43.758s   + 6.233

24.  Daniel Ricciardo      HRT-Cosworth         Δε χρονομετρήθηκε

Ο Λιούις Χάμιλτον ξεκινά το γρήγορο γύρο του στην πίστα της Γέονκαμ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr