GP Ινδίας: Νίκη Φέτελ

GP Ινδίας: Νίκη Φέτελ

Κάποιος πρέπει να θυμίσει στο Φέτελ ότι έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο γιατί ο Γερμανός συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό. Σήμερα σημείωσε την 11η φετινή του νίκη, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο συμπληρώνοντας έτσι το χατ τρικ μετά τη χθεσινή pole position.

GP Ινδίας: Νίκη Φέτελ

Κάποιος πρέπει να θυμίσει στο Φέτελ ότι έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο γιατί ο Γερμανός συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό. Σήμερα σημείωσε την 11η φετινή του νίκη, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο συμπληρώνοντας έτσι το χατ τρικ μετά τη χθεσινή pole position.

H εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθότι ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο.

Ο Γερμανός εκκίνησε καλά μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έφυγε μπροστά και τέλος!
Πίσω του δόθηκε μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Γουέμπερ, Μπάτον και Αλόνσο.
Κλείσιμο
Ο Βρετανός έστριψε 3ος πίσω από τον Αυστραλό εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του Αλόνσο στα φρένα για την 1η στροφή.

Αμέσως μετά ο Μπάτον πίεσε ασφυκτικά τη Red Bull πέρασε το Γουέμπερ στα φρένα για την 4η στροφή και προσπάθησε να μην χάσει την επαφή με το Φέτελ.

Ο Βρετανός κρατήθηκε σε μια χρονική απόσταση 3-5 sec από τον Γερμανό αλλά σε κανένα σημείο του αγώνα δεν κατάφερε να μπει στη ζώνη DRS του Φέτελ και να τον απειλήσει. Αντίθετα για αρκετούς γύρους είχε σκιά του το Γουέμπερ.  

Πίσω τους ο Γουέμπερ καθοδηγούμενος λάθος από τη Red Bull μπήκε νωρίτερα από τον Αλόνσο στα πιτ και έχασε την 3η θέση στην 2η αλλαγή ελαστικών.

Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η νέα πράξη στην κόντρα Χάμιλτον - Μάσα. Οι δυο τους συγκρούστηκαν στην είσοδο της στροφής 5 με αποτέλεσμα να σπάσει η αεροτομή της McLaren. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν υπαίτιο το Μάσα και του επέβαλλαν ποινή διέλευσης.

Αργότερα ο Βραζιλιάνος εγκατέλειψε από ανάρτηση.



Ο Χάμιλτον αναφερόμενος στο συμβάν με το Μάσα τόνισε: «Είναι για μένα μια απογοήτευση σήμερα. Κατά τη διάρκεια του ενός λεπτού σιγή που κρατήθηκε πριν τον αγώνα στη μνήμη των αθλητών που έχασαν τη ζωή τους ήμουν δίπλα στο Φελίπε. Δεν είχαμε μιλήσει αρκετό καιρό τώρα οπότε τον χτύπησα στον ώμο και του ευχήθηκα καλή τύχη στον αγώνα. Προσπάθησα να τον περάσω και χτυπήσαμε. Ειλικρινά λυπάμαι για την ομάδα μου που δούλεψε σκληρά όλο το τριήμερο, ως συνήθως. Μετά τη σύγκρουση ένιωθα κραδασμούς στις δεξιές στροφές σα να κουνιόταν το πάτωμα του μονοθεσίου».

Αξίζει επίσης να τονιστεί ο μεστός αγώνας του Μ.Σουμάχερ που εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 5ος μπροστά από τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ που εκκινούσε 7ος.

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε μετά τη λήξη του αγώνα: "Προφανώς είμαι ικανοποιημένος γιατί σήμερα πετύχαμε το μέγιστο δυνατό με βάση τη δυναμική που έχουμε. Η 5η και 6η θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα. Στην εκκίνηση όλα δούλεψαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει δε χρησιμοποίησα το KERS στις 2 πρώτες στροφές για να το έχω όλο στη μεγάλη ευθεία. Έτσι κέρδισα κάποιες θέσεις. Μετά στο δεύτερο μέρος του αγώνα μπόρεσα να κινηθώ με τα ίδια ελαστικά για πολλούς γύρους και αυτό ήταν το κλειδί για να ανέβω στην 5η θέση".



Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ επισήμανε:
«Για να είμαι ειλικρινής τα συναισθήματά μου σήμερα είναι ανάμεικτα. Από τη μια είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος ως ο πρώτος νικητής στην Ινδία αλλά από την άλλη τις προηγούμενες βδομάδες χάθηκαν δυο αγωνιζόμενοι. Δεν ήξερα τον Γουέλτον που φυσικά ξεχώριζε στην κατηγορία του αλλά φέτος γνώρισα το Σιμοντσέλι και οι σκέψεις μου βρίσκονται σ’ αυτούς. Όλοι ρισκάρουμε μπαίνοντας στο μονοθέσιο αλλά κάποιες φορές συμβαίνουν κάποια πράγματα…
Όσον αφορά στον αγώνα ήταν πολύ καλός. Με ακολουθούσε ο Τζένσον σταθερά στα 4 δευτερόλεπτα και στα πιτ στοπ πλησίαζε».

Από την πλευρά του ο Μπάτον πρόσθεσε: «Ο ρυθμός του Φέτελ ήταν καλός και δεν έκανε λάθη. Βγαίνοντας από τα πιτ τα ελαστικά δούλευαν πολύ καλά και μπορούσα να μαζέψω τη διαφορά αλλά από τη στιγμή που ο Σεμπ έπιανε ρυθμό δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Κάναμε άψογη δουλειά σήμερα δεν υπήρχε κάτι άλλο στις δυνατότητές μας» κατέληξε ο Βρετανός που είναι 2ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών.

Συνολικά τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν ως εξής:

GP Ινδίας, τελική κατάταξη

 

Θέση Οδηγός        Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1’30:35.002

 2.  Button        McLaren-Mercedes           +     8.433

 3.  Alonso        Ferrari                    +    24.301

 4.  Webber        Red Bull-Renault           +    25.529

 5.  Schumacher    Mercedes                   +  1:05.421

 6.  Rosberg       Mercedes                   +  1:06.851

 7.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +  1:24.183

 8.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

 9.  Sutil         Force India-Mercedes       +     1 γύρος

10.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 γύρος

11.  Petrov        Renault                    +     1 γύρος

12.  Senna         Renault                    +     1 γύρος

13.  Di Resta      Force India-Mercedes       +     1 γύρος

14.  Kovalainen    Lotus-Renault              +    2 γύρους

15.  Barrichello   Williams-Cosworth          +    2 γύρους

16.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +    2 γύρους

17.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +    3 γύρους

18.  Ricciardo     HRT-Cosworth               +    3 γύρους

19.  Trulli        Lotus-Renault              +    4 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:27.457

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

Massa         Ferrari                      33

Buemi         Toro Rosso-Ferrari           25

Maldonado     Williams-Cosworth            13

Glock         Virgin-Cosworth              3

Kobayashi     Sauber-Ferrari               1

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Vettel       374        1.  Red Bull-Renault          595

 2.  Button       240        2.  McLaren-Mercedes          442

 3.  Alonso       227        3.  Ferrari                   325

 4.  Webber       221        4.  Mercedes                  145

 5.  Hamilton     202        5.  Renault                    72

 6.  Massa         98        6.  Force India-Mercedes       51

 7.  Rosberg       75        7.  Toro Rosso-Ferrari         41

 8.  Schumacher    70        8.  Sauber-Ferrari             41

 9.  Petrov        36        9.  Williams-Cosworth           5

10.  Heidfeld      34      

11.  Sutil         30      

12.  Kobayashi     27      

13.  Alguersuari   26      

14.  Di Resta      21      

15.  Buemi         15      

16.  Perez         14      

17.  Barrichello    4      

18.  Senna          2      

19.  Maldonado      1      

Ο Άντριαν Νιούι, τεχνικός διευθυντής της Red Bull στο βάθρο μαζί με τους Μπάτον, Φέτελ και Αλόνσο.

 



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης