GP Ινδίας: Νίκη Φέτελ
Κάποιος πρέπει να θυμίσει στο Φέτελ ότι έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο γιατί ο Γερμανός συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό. Σήμερα σημείωσε την 11η φετινή του νίκη, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο συμπληρώνοντας έτσι το χατ τρικ μετά τη χθεσινή pole position.
Κάποιος πρέπει να θυμίσει στο Φέτελ ότι έχει ήδη κατακτήσει τον τίτλο γιατί ο Γερμανός συνεχίζει στον ίδιο ρυθμό. Σήμερα σημείωσε την 11η φετινή του νίκη, πέτυχε τον ταχύτερο γύρο συμπληρώνοντας έτσι το χατ τρικ μετά τη χθεσινή pole position.
H εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική καθότι ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο.Ο Γερμανός εκκίνησε καλά μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έφυγε μπροστά και τέλος!
Πίσω του δόθηκε μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Γουέμπερ, Μπάτον και Αλόνσο.
Ο Βρετανός έστριψε 3ος πίσω από τον Αυστραλό εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του Αλόνσο στα φρένα για την 1η στροφή.
Ο Βρετανός κρατήθηκε σε μια χρονική απόσταση 3-5 sec από τον Γερμανό αλλά σε κανένα σημείο του αγώνα δεν κατάφερε να μπει στη ζώνη DRS του Φέτελ και να τον απειλήσει. Αντίθετα για αρκετούς γύρους είχε σκιά του το Γουέμπερ.
Πίσω τους ο Γουέμπερ καθοδηγούμενος λάθος από τη Red Bull μπήκε νωρίτερα από τον Αλόνσο στα πιτ και έχασε την 3η θέση στην 2η αλλαγή ελαστικών.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η νέα πράξη στην κόντρα Χάμιλτον - Μάσα. Οι δυο τους συγκρούστηκαν στην είσοδο της στροφής 5 με αποτέλεσμα να σπάσει η αεροτομή της McLaren. Οι αγωνοδίκες θεώρησαν υπαίτιο το Μάσα και του επέβαλλαν ποινή διέλευσης.
Αργότερα ο Βραζιλιάνος εγκατέλειψε από ανάρτηση.
Ο Χάμιλτον αναφερόμενος στο συμβάν με το Μάσα τόνισε: «Είναι για μένα μια απογοήτευση σήμερα. Κατά τη διάρκεια του ενός λεπτού σιγή που κρατήθηκε πριν τον αγώνα στη μνήμη των αθλητών που έχασαν τη ζωή τους ήμουν δίπλα στο Φελίπε. Δεν είχαμε μιλήσει αρκετό καιρό τώρα οπότε τον χτύπησα στον ώμο και του ευχήθηκα καλή τύχη στον αγώνα. Προσπάθησα να τον περάσω και χτυπήσαμε. Ειλικρινά λυπάμαι για την ομάδα μου που δούλεψε σκληρά όλο το τριήμερο, ως συνήθως. Μετά τη σύγκρουση ένιωθα κραδασμούς στις δεξιές στροφές σα να κουνιόταν το πάτωμα του μονοθεσίου».
Αξίζει επίσης να τονιστεί ο μεστός αγώνας του Μ.Σουμάχερ που εκκίνησε 11ος και τερμάτισε 5ος μπροστά από τον teammate του Νίκο Ρόσμπεργκ που εκκινούσε 7ος.
Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής είπε μετά τη λήξη του αγώνα: "Προφανώς είμαι ικανοποιημένος γιατί σήμερα πετύχαμε το μέγιστο δυνατό με βάση τη δυναμική που έχουμε. Η 5η και 6η θέση είναι σπουδαίο αποτέλεσμα. Στην εκκίνηση όλα δούλεψαν όπως τα είχαμε σχεδιάσει δε χρησιμοποίησα το KERS στις 2 πρώτες στροφές για να το έχω όλο στη μεγάλη ευθεία. Έτσι κέρδισα κάποιες θέσεις. Μετά στο δεύτερο μέρος του αγώνα μπόρεσα να κινηθώ με τα ίδια ελαστικά για πολλούς γύρους και αυτό ήταν το κλειδί για να ανέβω στην 5η θέση".
Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ επισήμανε: «Για να είμαι ειλικρινής τα συναισθήματά μου σήμερα είναι ανάμεικτα. Από τη μια είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος ως ο πρώτος νικητής στην Ινδία αλλά από την άλλη τις προηγούμενες βδομάδες χάθηκαν δυο αγωνιζόμενοι. Δεν ήξερα τον Γουέλτον που φυσικά ξεχώριζε στην κατηγορία του αλλά φέτος γνώρισα το Σιμοντσέλι και οι σκέψεις μου βρίσκονται σ’ αυτούς. Όλοι ρισκάρουμε μπαίνοντας στο μονοθέσιο αλλά κάποιες φορές συμβαίνουν κάποια πράγματα…
Όσον αφορά στον αγώνα ήταν πολύ καλός. Με ακολουθούσε ο Τζένσον σταθερά στα 4 δευτερόλεπτα και στα πιτ στοπ πλησίαζε».
Από την πλευρά του ο Μπάτον πρόσθεσε: «Ο ρυθμός του Φέτελ ήταν καλός και δεν έκανε λάθη. Βγαίνοντας από τα πιτ τα ελαστικά δούλευαν πολύ καλά και μπορούσα να μαζέψω τη διαφορά αλλά από τη στιγμή που ο Σεμπ έπιανε ρυθμό δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Κάναμε άψογη δουλειά σήμερα δεν υπήρχε κάτι άλλο στις δυνατότητές μας» κατέληξε ο Βρετανός που είναι 2ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών.
Συνολικά τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν ως εξής:
GP Ινδίας, τελική κατάταξη |
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1’30:35.002 |
2. Button McLaren-Mercedes + 8.433 |
3. Alonso Ferrari + 24.301 |
4. Webber Red Bull-Renault + 25.529 |
5. Schumacher Mercedes + 1:05.421 |
6. Rosberg Mercedes + 1:06.851 |
7. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:24.183 |
8. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος |
9. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρος |
10. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρος |
11. Petrov Renault + 1 γύρος |
12. Senna Renault + 1 γύρος |
13. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρος |
14. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους |
15. Barrichello Williams-Cosworth + 2 γύρους |
16. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 γύρους |
17. Karthikeyan HRT-Cosworth + 3 γύρους |
18. Ricciardo HRT-Cosworth + 3 γύρους |
19. Trulli Lotus-Renault + 4 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:27.457 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
Massa Ferrari 33 |
Buemi Toro Rosso-Ferrari 25 |
Maldonado Williams-Cosworth 13 |
Glock Virgin-Cosworth 3 |
Kobayashi Sauber-Ferrari 1 |
|
|
Βαθμολογία: |
|
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 374 1. Red Bull-Renault 595 |
2. Button 240 2. McLaren-Mercedes 442 |
3. Alonso 227 3. Ferrari 325 |
4. Webber 221 4. Mercedes 145 |
5. Hamilton 202 5. Renault 72 |
6. Massa 98 6. Force India-Mercedes 51 |
7. Rosberg 75 7. Toro Rosso-Ferrari 41 |
8. Schumacher 70 8. Sauber-Ferrari 41 |
9. Petrov 36 9. Williams-Cosworth 5 |
10. Heidfeld 34 |
11. Sutil 30 |
12. Kobayashi 27 |
13. Alguersuari 26 |
14. Di Resta 21 |
15. Buemi 15 |
16. Perez 14 |
17. Barrichello 4 |
18. Senna 2 |
19. Maldonado 1 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr