Μάσα: Άδικη η ποινή που πήρα!
Μάσα: Άδικη η ποινή που πήρα!
Η 5η πράξη της φετινής κόντρας Μάσα – Χάμιλτον παίχτηκε χτες στην πίστα Μπούντ της Ινδίας.
Οι δυο τους ενεπλάκησαν σε σύγκρουση πρώτη φορά φέτος στο Μονακό. Μετέπειτα ήρθε η Σιγκαπούρη όπου κοκορομάχησαν το Σάββατο και συγκρούστηκαν την Κυριακή και στη συνέχεια η Ιαπωνία όπου συγκρούστηκαν εκ νέου στον αγώνα. Χτες ήταν η 4η φορά φέτος που η McLaren με τη Ferrari συγκρούστηκαν σε αγώνα.
UPD:
10
ΣΧΟΛΙΑ
Η 5η πράξη της φετινής κόντρας Μάσα – Χάμιλτον παίχτηκε χτες στην πίστα Μπούντ της Ινδίας.
Οι δυο τους ενεπλάκησαν σε σύγκρουση πρώτη φορά φέτος στο Μονακό. Μετέπειτα ήρθε η Σιγκαπούρη όπου κοκορομάχησαν το Σάββατο και συγκρούστηκαν την Κυριακή και στη συνέχεια η Ιαπωνία όπου συγκρούστηκαν εκ νέου στον αγώνα. Χτες ήταν η 4η φορά φέτος που η McLaren με τη Ferrari συγκρούστηκαν σε αγώνα.
Οι αγωνοδίκες που εξέτασαν το συμβάν (σ.σ: την άποψή του ως οδηγός έδινε ο Τζόνι Χέρμπερτ) απεφάνθησαν ότι υπήρχε υπαιτιότητα του Φελίπε Μάσα.
Ο Βραζιλάνος δεχόταν πίεση από το Χάμιλτον που πήρε την εσωτερική πριν τα φρένα για την στροφή 6 . Ο Μάσα μιλώντας σχετικά τόνισε: «Ήμουνα εμπρός του, φρέναρα οριακά και κινήθηκα στην αγ. γραμμή. Στρίβοντας δεν τον είδα αριστερά μου, καθώς ήταν πιο πίσω. Ακούμπησε την πίσω ρόδα μου. Οπότε για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα γιατί μου επέβαλαν ποινή. Τι ήθελαν να τον αφήσω; Αυτός ήταν στο ακάθαρτο μέρος. Δεν με χτύπησε στο πλάι, ούτε στην εμπρός ρόδα. Με χτύπησε στην πίσω».
Οι δυο τους ενεπλάκησαν σε σύγκρουση πρώτη φορά φέτος στο Μονακό. Μετέπειτα ήρθε η Σιγκαπούρη όπου κοκορομάχησαν το Σάββατο και συγκρούστηκαν την Κυριακή και στη συνέχεια η Ιαπωνία όπου συγκρούστηκαν εκ νέου στον αγώνα. Χτες ήταν η 4η φορά φέτος που η McLaren με τη Ferrari συγκρούστηκαν σε αγώνα.
Οι αγωνοδίκες που εξέτασαν το συμβάν (σ.σ: την άποψή του ως οδηγός έδινε ο Τζόνι Χέρμπερτ) απεφάνθησαν ότι υπήρχε υπαιτιότητα του Φελίπε Μάσα.
Ο Βραζιλάνος δεχόταν πίεση από το Χάμιλτον που πήρε την εσωτερική πριν τα φρένα για την στροφή 6 . Ο Μάσα μιλώντας σχετικά τόνισε: «Ήμουνα εμπρός του, φρέναρα οριακά και κινήθηκα στην αγ. γραμμή. Στρίβοντας δεν τον είδα αριστερά μου, καθώς ήταν πιο πίσω. Ακούμπησε την πίσω ρόδα μου. Οπότε για να είμαι ειλικρινής δεν κατάλαβα γιατί μου επέβαλαν ποινή. Τι ήθελαν να τον αφήσω; Αυτός ήταν στο ακάθαρτο μέρος. Δεν με χτύπησε στο πλάι, ούτε στην εμπρός ρόδα. Με χτύπησε στην πίσω».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον σημείωσε: «Είναι για μένα μια απογοήτευση σήμερα. Κατά τη διάρκεια του ενός λεπτού σιγή που κρατήθηκε πριν τον αγώνα στη μνήμη των αθλητών που έχασαν τη ζωή τους ήμουν δίπλα στο Φελίπε. Δεν είχαμε μιλήσει αρκετό καιρό τώρα οπότε τον χτύπησα στον ώμο και του ευχήθηκα καλή τύχη στον αγώνα. Προσπάθησα να τον περάσω και χτυπήσαμε. Ειλικρινά λυπάμαι για την ομάδα μου που δούλεψε σκληρά όλο το τριήμερο, ως συνήθως. Μετά τη σύγκρουση ένιωθα κραδασμούς στις δεξιές στροφές σα να κουνιόταν το πάτωμα του μονοθεσίου».
Όπως ήταν φυσικό το θέμα απασχόλησε και τους αγ. διευθυντές των ομάδων που βλέπουν τα μονοθέσιά τους να καταλήγουν συγκρουόμενα και σημαντικούς βαθμούς να κάνουν φτερά.
Από την πλευρά της Ferrari, o Στέφανο Ντομενικάλι εξέφρασε την άποψή του: «Είναι γεγονός ότι έχουν συγκρουστεί πολλές φορές. Δεν πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη αξία σ’ αυτά τα συμβάντα γιατί αποκτούν διαστάσεις στο μυαλό των οδηγών».
Ο αγ. διευθ. της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς συμπλήρωσε: «Είναι νέοι, αλλά όχι νέοι οδηγοί. Είναι άντρες. Πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους. Το να τους βάλω να δώσουν τα χέρια για να βγάλετε φωτογραφία δε λέει τίποτα. Πιστεύω ότι ο Φελίπε είναι υπό πίεση μέσα στην ομάδα γι’ αυτό αντιδρά έτσι. Το ίδιο ισχύει και για το Λιούις που βλέπει το Τζένσον να κάνει εκπληκτικές εμφανίσεις. Πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους» κατέληξε ο Βρετανός.
Όπως ήταν φυσικό το θέμα απασχόλησε και τους αγ. διευθυντές των ομάδων που βλέπουν τα μονοθέσιά τους να καταλήγουν συγκρουόμενα και σημαντικούς βαθμούς να κάνουν φτερά.
Από την πλευρά της Ferrari, o Στέφανο Ντομενικάλι εξέφρασε την άποψή του: «Είναι γεγονός ότι έχουν συγκρουστεί πολλές φορές. Δεν πρέπει να δίνεται μεγαλύτερη αξία σ’ αυτά τα συμβάντα γιατί αποκτούν διαστάσεις στο μυαλό των οδηγών».
Ο αγ. διευθ. της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς συμπλήρωσε: «Είναι νέοι, αλλά όχι νέοι οδηγοί. Είναι άντρες. Πρέπει να το λύσουν μεταξύ τους. Το να τους βάλω να δώσουν τα χέρια για να βγάλετε φωτογραφία δε λέει τίποτα. Πιστεύω ότι ο Φελίπε είναι υπό πίεση μέσα στην ομάδα γι’ αυτό αντιδρά έτσι. Το ίδιο ισχύει και για το Λιούις που βλέπει το Τζένσον να κάνει εκπληκτικές εμφανίσεις. Πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους» κατέληξε ο Βρετανός.
UPD:
10
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα