Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας και κορυφαίος μηχανικός της γενιάς του, Άντριαν Νιούι σχεδίασε τα μονοθέσια με κωδικό RB6, RB7 με τα οποία η Αυστριακή ομάδα κατέκτησε και διατήρησε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών πέρυσι και φέτος.
Τάκης Πουρναράκης
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας και κορυφαίος μηχανικός της γενιάς του, Άντριαν Νιούι σχεδίασε τα μονοθέσια με κωδικό RB6, RB7 με τα οποία η Αυστριακή ομάδα κατέκτησε και διατήρησε το πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών πέρυσι και φέτος.
Μιλώντας για το 2012, ο 53χρονος Βρετανός αεροδυναμιστής τόνισε μεταξύ άλλων:
Κλείσιμο
«Πρέπει να επικεντρωθούμε στις αδυναμίες που είχαμε φέτος και να προσπαθήσουμε να τις βελτιώσουμε. Υπάρχουν ακόμη κάποιοι τομείς που επιδέχονται βελτίωση και όπως πάντα τέτοια εποχή δίνεται ένας αγώνας εξέλιξης. Οι αλλαγές στους κανονισμούς δεν είναι μεγάλες αλλά η οριοθέτηση της εξόδου της εξάτμισης στο πάνω μέρος του αυτοκινήτου αλλά και οι περιορισμοί στις χαρτογραφήσεις ελαχιστοποιούν το όφελος από τα καυσαέρια. Οπότε όπως είναι λογικοί όλοι θα προσπαθήσουν να ανακτήσουν από άλλους τομείς την κάθετη δύναμη που χάνεται από το blown diffuser. Αυτός που θα βρει την καλύτερη λύση θα είναι πιθανότατα και πρωταθλητής το 2012. Πρέπει να βάλουμε το κεφάλι κάτω και να δουλέψουμε σκληρά κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Φέτος στην αρχή της χρονιάς φαινόταν στις δοκιμές εξέλιξης ότι οι Ferrari θα είναι ανταγωνιστικές. Δεν εξελίχθηκε όμως έτσι η κατάσταση. Αντίθετα οι McLaren είχαν πρόβλημα με την εξαγωγή των καυσαερίων στις δοκιμές εξέλιξης, αντέγραψαν τη δική μας διάταξη και παρουσιάστηκαν αναπάντεχα δυνατές στον πρώτο αγώνα. Από κει και έπειτα ήταν απλά θέμα ρυθμού εξέλιξης. Για μας φέτος σε κάποιες πίστες που έκανε κρύο τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως θα τα θέλαμε ειδικά τον Ιούλιο. Βέβαια καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικοί σε πίστες όπως το Σπα και η Μόντσα όπου παραδοσιακά υστερούσαμε».
Η Red Bull στοχεύει να έχει έτοιμο το νέο της μονοθέσιο και να ξεκινήσει δοκιμές μ’ αυτό στις αρχές Φεβρουαρίου.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.