Μπαρικέλο: Κι όμως είναι ακόμα εδώ!
Μπαρικέλο: Κι όμως είναι ακόμα εδώ!
Πολλοί ήταν αυτοί που βιάστηκαν να ξεγράψουν το Ρούμπενς Μπαρικέλο στο τέλος της περσινής χρονιάς.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Πολλοί ήταν αυτοί που βιάστηκαν να ξεγράψουν το Ρούμπενς Μπαρικέλο στο τέλος της περσινής χρονιάς.
Ο 40χρονος πιλότος της Williams δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει την ανανέωση του συμβολαίου του με την βρετανική ομάδα η οποία δεν κρύβει την επιθυμία της να συνεργάζεται με οδηγούς που διαθέτουν και χρηματική υποστήριξη.
Ο φίλος και συμπατριώτης του Μπαρικέλο, Φελίπε Μάσα τον παρότρυνε πέρυσι πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να αποχωρήσει με τιμή και τάξη: «Δεν μπορώ να τον φανταστώ μετά απ’ όσα έχει πετύχει να βγει στη γύρα για χορηγούς».
Όμως ο πεισματάρης Μπαρικέλο προσπάθησε σκληρά αυτό το διάστημα των 40 ημερών
Ο 40χρονος πιλότος της Williams δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει την ανανέωση του συμβολαίου του με την βρετανική ομάδα η οποία δεν κρύβει την επιθυμία της να συνεργάζεται με οδηγούς που διαθέτουν και χρηματική υποστήριξη.
Ο φίλος και συμπατριώτης του Μπαρικέλο, Φελίπε Μάσα τον παρότρυνε πέρυσι πριν τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς να αποχωρήσει με τιμή και τάξη: «Δεν μπορώ να τον φανταστώ μετά απ’ όσα έχει πετύχει να βγει στη γύρα για χορηγούς».
Όμως ο πεισματάρης Μπαρικέλο προσπάθησε σκληρά αυτό το διάστημα των 40 ημερών
και αυτή τη στιγμή φέρεται να έχει στη διάθεσή του οικονομική υποστήριξη ύψους 5 εκ. ευρώ. Ο έτερος διεκδικητής μιας θέσης στη Williams είναι ο Άντριαν Σούτιλ του οποίου λύθηκε η συνεργασία με τη Force India.
Ο Σούτιλ έχει προίκα ανάλογου μεγέθους με αυτής του Μπαρικέλο καθότι υποστηρίζεται από την εταιρεία Medion (γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών).
Η άλλη θέση της Williams έχει ήδη δοθεί στον Παστόρ Μαλντονάντο που χαίρει κρατικής οικονομικής στήριξης από την πατρίδα του τη Βενεζουέλα.
Σίγουρα ρόλο στην υπόθεση θα παίξει και η αποχώρηση της AT&T από τη Williams. Η αμερικάνικη εταιρεία τηλεπικοινωνιών που ήταν βασικός χορηγός της ομάδας από το 2007 δεν είναι ευχαριστημένη με την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και δεν φέρεται διατεθειμένη να συνεχίσει τη συνεργασία της.
Οι φήμες θέλουν την εθνική τράπεζα του Κατάρ να αναλαμβάνει ρόλο κεντρικού χορηγού στη Williams από το 2012.
Επιπλέον η αποχώρηση από τα δρώμενα του συνιοδιοκτήτη Πάτρικ Χεντ αναμένεται να ανατρέψει τις ισορροπίες στο εσωτερικό και την λειτουργία της βρετανική ομάδας.
Συνολικά μόνο δυο θέσεις έχουν μείνει ελεύθερες στο grid του 2012 μια στη Williams και μια στην HRT. Όσον αφορά στη φημολογούμενη συμφωνία Μποεμί – Red Bull αυτή αν τελικά επιβεβαιωθεί θα αφορά στο ρόλο του αναπληρωματικού οδηγού και για τις δυο ομάδες της Αυστριακής εταιρείας.
GRID 2012
Red Bull Racing Renault
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber
McLaren Mercedes
3. Jenson Button
4. Lewis Hamilton
Ferrari
5. Fernando Alonso
6. Felipe Massa
MERCEDES GP
7. Michael Schumacher
8. Nico Rosberg
LOTUS F1 TEAM
Κινητήρας: Renault
9. Kimi Raikkonen
10. Roman Grojean
SAHARA FORCE INDIA
Κινητήρας: Mercedes
11. Paul di Resta
12. Niko Hulkenberg
SAUBER F1 TEAM
Κινητήρας: Ferrari
14. Kamui Kobayashi
15. Sergio Perez Mendoza
TORO ROSSO
Κινητήρας: Ferrari
16. Daniel Ricciardo
17. Jean Eric Vergne
WILLIAMS
Κινητήρας: Renault
18. Pastor Maldonado
19. TBA
CATERHAM
Κινητήρας: Renault
20. Heikki Kovalainen
21. Jarno Trulli
HRT F1 TEAM (ESP)
Κινητήρας: Cosworth
22. Pedro de la Rosa
23. TBA
MARUSSIA F1 TEAM
Κινητήρας: Cosworth
24. Timo Glock
25. Charles Pic
Ο Σούτιλ έχει προίκα ανάλογου μεγέθους με αυτής του Μπαρικέλο καθότι υποστηρίζεται από την εταιρεία Medion (γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών).
Η άλλη θέση της Williams έχει ήδη δοθεί στον Παστόρ Μαλντονάντο που χαίρει κρατικής οικονομικής στήριξης από την πατρίδα του τη Βενεζουέλα.
Σίγουρα ρόλο στην υπόθεση θα παίξει και η αποχώρηση της AT&T από τη Williams. Η αμερικάνικη εταιρεία τηλεπικοινωνιών που ήταν βασικός χορηγός της ομάδας από το 2007 δεν είναι ευχαριστημένη με την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και δεν φέρεται διατεθειμένη να συνεχίσει τη συνεργασία της.
Οι φήμες θέλουν την εθνική τράπεζα του Κατάρ να αναλαμβάνει ρόλο κεντρικού χορηγού στη Williams από το 2012.
Επιπλέον η αποχώρηση από τα δρώμενα του συνιοδιοκτήτη Πάτρικ Χεντ αναμένεται να ανατρέψει τις ισορροπίες στο εσωτερικό και την λειτουργία της βρετανική ομάδας.
Συνολικά μόνο δυο θέσεις έχουν μείνει ελεύθερες στο grid του 2012 μια στη Williams και μια στην HRT. Όσον αφορά στη φημολογούμενη συμφωνία Μποεμί – Red Bull αυτή αν τελικά επιβεβαιωθεί θα αφορά στο ρόλο του αναπληρωματικού οδηγού και για τις δυο ομάδες της Αυστριακής εταιρείας.
GRID 2012
Red Bull Racing Renault
1. Sebastian Vettel
2. Mark Webber
McLaren Mercedes
3. Jenson Button
4. Lewis Hamilton
Ferrari
5. Fernando Alonso
6. Felipe Massa
MERCEDES GP
7. Michael Schumacher
8. Nico Rosberg
LOTUS F1 TEAM
Κινητήρας: Renault
9. Kimi Raikkonen
10. Roman Grojean
SAHARA FORCE INDIA
Κινητήρας: Mercedes
11. Paul di Resta
12. Niko Hulkenberg
SAUBER F1 TEAM
Κινητήρας: Ferrari
14. Kamui Kobayashi
15. Sergio Perez Mendoza
TORO ROSSO
Κινητήρας: Ferrari
16. Daniel Ricciardo
17. Jean Eric Vergne
WILLIAMS
Κινητήρας: Renault
18. Pastor Maldonado
19. TBA
CATERHAM
Κινητήρας: Renault
20. Heikki Kovalainen
21. Jarno Trulli
HRT F1 TEAM (ESP)
Κινητήρας: Cosworth
22. Pedro de la Rosa
23. TBA
MARUSSIA F1 TEAM
Κινητήρας: Cosworth
24. Timo Glock
25. Charles Pic
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα