F1: Ξεκαθάρισμα για τα προσπεράσματα!
05.01.2012
13:24
Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) εξέδωσε διευκρινίσεις σχετικά με το καθεστώς που θα διέπει τις κινήσεις προσπεράσματος το 2012.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) εξέδωσε διευκρινίσεις σχετικά με το καθεστώς που θα διέπει τις κινήσεις προσπεράσματος το 2012. Η πράξη αυτή αποτελεί αντίδραση σε ακραίες καταστάσεις που είδαμε το 2011 όπως η προσπάθεια του Μ.Σουμάχερ να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον στη Μόντσα.
Ο κανονισμός πλέον προβλέπει: «Απαγορεύεται παραπάνω από μια αλλαγή πορείας για να υπερασπιστεί κάποιος τη θέση του. Ο οδηγός που έχει βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής για να υπερασπιστεί τη θέση του και επιστρέφει σ’ αυτή προσεγγίζοντας στη στροφή υποχρεούται να αφήσει απόσταση από το άκρο της πίστας τουλάχιστον ίση με το πλάτος του μονοθεσίου του».
Επιπλέον από την FIA αποσαφηνίστηκε το καθεστώς με βάση το οποίο τα μονοθέσια που ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά βρίσκονται γύρους πίσω θα μπορούν να προσπερνούν για να πάρουν την θέση του στο τέλος της κατάταξης: «Εφόσον ο αγωνοδίκης αποφασίσει ότι είναι ασφαλές θα δίνεται μήνυμα στα μονοθέσια που είναι γύρο πίσω από τον επικεφαλής να προσπερνούν όσους βρίσκονται μπροστά τους και το αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να πάρουν την θέση τους στο τέλος της ουράς. Κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος οι πρωτοπόροι οφείλουν να παραμείνουν στην αγωνιστική γραμμή εκτός εάν αυτό είναι αδύνατο. Αν η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ασφαλώς τότε δε θα γίνεται».
Ο κανονισμός πλέον προβλέπει: «Απαγορεύεται παραπάνω από μια αλλαγή πορείας για να υπερασπιστεί κάποιος τη θέση του. Ο οδηγός που έχει βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής για να υπερασπιστεί τη θέση του και επιστρέφει σ’ αυτή προσεγγίζοντας στη στροφή υποχρεούται να αφήσει απόσταση από το άκρο της πίστας τουλάχιστον ίση με το πλάτος του μονοθεσίου του».
Επιπλέον από την FIA αποσαφηνίστηκε το καθεστώς με βάση το οποίο τα μονοθέσια που ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά βρίσκονται γύρους πίσω θα μπορούν να προσπερνούν για να πάρουν την θέση του στο τέλος της κατάταξης: «Εφόσον ο αγωνοδίκης αποφασίσει ότι είναι ασφαλές θα δίνεται μήνυμα στα μονοθέσια που είναι γύρο πίσω από τον επικεφαλής να προσπερνούν όσους βρίσκονται μπροστά τους και το αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να πάρουν την θέση τους στο τέλος της ουράς. Κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος οι πρωτοπόροι οφείλουν να παραμείνουν στην αγωνιστική γραμμή εκτός εάν αυτό είναι αδύνατο. Αν η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ασφαλώς τότε δε θα γίνεται».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr