Ενεργητικές αναρτήσεις από Lotus και Ferrari!
Ενεργητικές αναρτήσεις από Lotus και Ferrari!
Είναι πιθανόν να βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα διαμάχη όσον αφορά στο πλαίσιο των τεχνικών κανονισμών. Το 2009 χαρακτηρίστηκε από τη διαμάχη του διπλού διαχύτη που υιοθέτησε η Brawn και έδωσε το πρωτάθλημα στο Μπάτον.
Είναι πιθανόν να βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα διαμάχη όσον αφορά στο πλαίσιο των τεχνικών κανονισμών.
Το 2009 χαρακτηρίστηκε από τη διαμάχη του διπλού διαχύτη που υιοθέτησε η Brawn και έδωσε το πρωτάθλημα στο Μπάτον.
Το 2010 η κόντρα ήταν για το σύστημα που στόλαρε την πίσω αεροτομή το περίφημο f duct που πρώτη υιοθέτησε η McLaren.
Το 2011 είχαμε την κόντρα με τη ροή καυσαερίων στο διαχύτη και τις ακραίες χαρτογραφήσεις
Το 2009 χαρακτηρίστηκε από τη διαμάχη του διπλού διαχύτη που υιοθέτησε η Brawn και έδωσε το πρωτάθλημα στο Μπάτον.
Το 2010 η κόντρα ήταν για το σύστημα που στόλαρε την πίσω αεροτομή το περίφημο f duct που πρώτη υιοθέτησε η McLaren.
Το 2011 είχαμε την κόντρα με τη ροή καυσαερίων στο διαχύτη και τις ακραίες χαρτογραφήσεις
που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο η Red Bull.
Φέτος όλα δείχνουν ότι ανακύπτει ένα νέο σημείο τριβής με τις ενεργητικές αναρτήσεις. Η Lotus πήρε ήδη την έγκριση της FIA να χρησιμοποιήσει το δικό της μηχανικό σύστημα αναρτήσεων το οποίο διασφαλίζει την σταθερή απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος ακόμη και κατά τη διάρκεια της πέδησης.
Πλεονέκτημα σημαντικό για τη σταθερότητα στο φρενάρισμα αλλά και την αεροδυναμική απόδοση του σχήματος στην αλλαγή πορείας.
Η ενεργοποίηση του συστήματος γίνεται όταν ο οδηγός πατά το φρένο.
Η Ferrari έχει εξελίξει το δικό της σύστημα και μένει να δούμε αν και αυτό θα πάρει έγκριση από τη FIA. Οι κόκκινοι έχουν καταθέσει τα σχέδια στην Διεθνή Ομοσπονδία και περιμένουν την απόφαση. Καμία άλλη ομάδα δεν διαθέτει παρόμοια διάταξη μέχρι στιγμής.
Φέτος όλα δείχνουν ότι ανακύπτει ένα νέο σημείο τριβής με τις ενεργητικές αναρτήσεις. Η Lotus πήρε ήδη την έγκριση της FIA να χρησιμοποιήσει το δικό της μηχανικό σύστημα αναρτήσεων το οποίο διασφαλίζει την σταθερή απόσταση του μονοθεσίου από το έδαφος ακόμη και κατά τη διάρκεια της πέδησης.
Πλεονέκτημα σημαντικό για τη σταθερότητα στο φρενάρισμα αλλά και την αεροδυναμική απόδοση του σχήματος στην αλλαγή πορείας.
Η ενεργοποίηση του συστήματος γίνεται όταν ο οδηγός πατά το φρένο.
Η Ferrari έχει εξελίξει το δικό της σύστημα και μένει να δούμε αν και αυτό θα πάρει έγκριση από τη FIA. Οι κόκκινοι έχουν καταθέσει τα σχέδια στην Διεθνή Ομοσπονδία και περιμένουν την απόφαση. Καμία άλλη ομάδα δεν διαθέτει παρόμοια διάταξη μέχρι στιγμής.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα