Τα μυστικά της νέας McLaren
Τα μυστικά της νέας McLaren
Αφού καταλάγιασαν οι δηλώσεις και χαμήλωσαν τα φώτα αρχίσαμε με κρύο μυαλό να συγκρίνουμε και να αναλύουμε την ολοκαίνουργια McLaren MP4/27.
Αφού καταλάγιασαν οι δηλώσεις και χαμήλωσαν τα φώτα αρχίσαμε με κρύο μυαλό να συγκρίνουμε και να αναλύουμε την ολοκαίνουργια McLaren MP4/27.
Πρώτα απ’ όλα η μύτη του μονοθεσίου είναι διαφορετική από την περσινή, λίγο πιο πλατιά και στέκεται λίγο πιο χαμηλά. Δείχνει αρκετά συντηρητική όμως το ζήτημα είναι ο ρόλος της στη διαμόρφωση του αέρα και η απόδοση του σχήματος του μονοθεσίου συνολικά.
Η θέση των εξατμίσεων ακριβώς κάτω από την πίσω αεροτομή είναι επίσης μια κλασσική επιλογή.
Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Τιμ Γκος τόνισε μεταξύ άλλων: «Το εν λόγω μονοθέσιο παρότι εξέλιξη του περσινού έχει διαφοροποιηθεί σ’ όλα τα σημεία από την μύτη ως την ουρά. Ελάχιστα έχουν μείνει ίδια. Ένα μέρος του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου είναι ίδιο όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει».
Πρώτα απ’ όλα η μύτη του μονοθεσίου είναι διαφορετική από την περσινή, λίγο πιο πλατιά και στέκεται λίγο πιο χαμηλά. Δείχνει αρκετά συντηρητική όμως το ζήτημα είναι ο ρόλος της στη διαμόρφωση του αέρα και η απόδοση του σχήματος του μονοθεσίου συνολικά.
Η θέση των εξατμίσεων ακριβώς κάτω από την πίσω αεροτομή είναι επίσης μια κλασσική επιλογή.
Μιλώντας σχετικά ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Τιμ Γκος τόνισε μεταξύ άλλων: «Το εν λόγω μονοθέσιο παρότι εξέλιξη του περσινού έχει διαφοροποιηθεί σ’ όλα τα σημεία από την μύτη ως την ουρά. Ελάχιστα έχουν μείνει ίδια. Ένα μέρος του συστήματος τροφοδοσίας καυσίμου είναι ίδιο όλα τα υπόλοιπα έχουν αλλάξει».
Από την πλευρά του ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Πάντι Λόου συμπλήρωσε: «Οι νέοι κανονισμοί μας οδηγούν σε όλο και πιο μακρόστενα σχήματα. Μην περιμένετε να δείτε επαναστατικές αλλαγές από τη μια στιγμή στην άλλη. Όμως παρότι το νέο μονοθέσιο δε διαφέρει οπτικά πολύ από το παλιό, κάτω από το μανδύα έχουν αλλάξει όλα. Κάθε εξάρτημα ελάφρυνε και βελτιστοποιήθηκε για καλύτερη απόδοση. Φυσικά μιλάμε για διαφορές της τάξεως του 1% ή 2% αλλά έτσι είναι η F1».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα