Lotus: Ένα ακόμη σκαλοπάτι!

Η βρετανική ομάδα παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο με κωδικό Ε20. Ονομάζεται έτσι προς τιμήν του εργοστασίου της ομάδας στο Έστον καθότι είναι το 20ο σασί που κατασκευάζεται εκεί.

Η βρετανική ομάδα παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο με κωδικό Ε20. Ονομάζεται έτσι προς τιμήν του εργοστασίου της ομάδας στο Έστον καθότι είναι το 20ο σασί που κατασκευάζεται εκεί.
Τρία από αυτά το 1995, το 2005 και το 2006 πήραν το πρωτάθλημα κατασκευαστών στα χέρια των Σουμάχερ και Αλόνσο.

Η ομάδα που μέχρι πέρυσι έφερε το όνομα της Renault
φέτος ονομάζεται Lotus παρότι συνεχίζει να χρησιμοποιεί το μοτέρ της γαλλικής εταιρείας. Δεν είναι βέβαια η μόνη ομάδα που θα χρησιμοποιεί κινητήρα Renault το 2012 υπάρχουν άλλες τρεις οι Red Bull, Williams και Caterham.

Για λογαριασμό της Lotus φέτος θα οδηγούν οι Κίμι Ράικονεν και Ρομάν Γκροζάν
και οι δυο τους επανέρχονται στη F1 μετά από ένα διάστημα απουσίας δυο ετών καθότι και οι δυο αγωνίζονταν το 2009 στην ανώτατη βαθμίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η Lotus όπως και οι περισσότερες ομάδες φέτος παρουσίασε το μονοθέσιο της διαδικτυακά.


Ο αγ. διευθυντής της ομάδας Έρικ Μπουλιέ οριοθέτησε τους στόχους της ομάδας στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αυτό σημαίνει ότι η E20 στα χέρια των Ράικονεν και Γκροζιάν θα πρέπει να αποδειχτεί πιο αποτελεσματική από το μονοθέσιο της Mercedes στα χέρια των Σουμάχερ – Ρόσμπεργκ αν υποθέσουμε ότι οι τρεις μεγάλοι (Ferrari, McLaren, Red Bull) βρίσκονται σε υψηλότερο επίπεδο.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Κ
ίμι Ράικονεν μιλώντας για την επικείμενη επιστροφή του τόνισε: «Διαβάζω συνέχεια σχόλια από ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν για τα κίνητρα της επιστροφής μου στη F1 και το πόσο ακόμη επιθυμώ να αγωνίζομαι. Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν μεγάλες προσδοκίες από μένα αλλά εγώ θέλω να δίνω το 100% του εαυτού μου και είμαι ικανοποιημένος από την οδήγησή μου. Αυτό μου αρκεί».

Ο 32χρονος Φινλανδό
ς πρωταθλητής ξεκινάει αύριο δοκιμές για λογαριασμό της Lotus στη Χερέθ.

Ο έτερος πιλότος της ομάδας ο 25χρονος Γάλλος, Ρομάν Γκροζιάν μιλώντας για την δεύτερη ευκαιρία που του δίνεται είπε: «Είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα και νιώθω φανταστικά μπροστά σ’ αυτή τη μοναδική πρόκληση. Πιστεύω ότι η ομάδα διαθέτει φέτος ένα ικανό δίδυμο πιλότων μ’ εμένα και τον Κίμι. Ελπίζω να καταφέρω κάτι καλό».

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Τζέιμς Άλισον μιλώντας για το χαρακτηριστικό σκαλοπάτι στο ρύγχος της Ε20 είπε μεταξύ άλλων: «Οι νέοι κανονισμοί απαιτούν να είναι πιο χαμηλά η μύτη του μονοθεσίου για να μην υπάρχει περίπτωση σε πλαγιομετωπική σύγκρουση να χτυπήσει η μύτη του μονοθεσίου το κεφάλι του οδηγού.  Από την άλλη εμείς αεροδυναμικά θέλουμε το εμπρός κάτω μέρος του μονοθεσίου να βρίσκεται όσο πιο ψηλά γίνεται. Ο συνδυασμός των δυο έφερε το σκαλοπάτι».

Την εν λόγω διάταξη την έχουν υιοθετήσει έως σήμερα οι περισσότερες ομάδες που έχουν παρουσιάσει τα νέα τους μονοθέσια όπως οι Ferrari, Sauber, Caterham,Force India. Αντίθετα δεν την υιοθέτησε η McLaren.

Διακρίνονται από αριστερά προς τα δεξιά ο δοκιμαστής της ομάδας Ζερόμ ντι Αμπρόζιο, ο Ρομάν Γκροζάν, ο αγ. διευθ. Έρικ Μπουλιέ και ο Κίμι Ράικονεν.



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr