Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν!
Ο Iceman ξεκίνησε με το δεξί την δεύτερη του προσπάθεια στον κόσμο της F1. Η πρώτη του έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή το 2007.
Ο 32χρονος Φινλανδός σημείωσε σήμερα τον πρώτο χρόνο στην πίστα της Χερέθ, την πρώτη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης για το 2012. Σ’ αυτή συμμετείχαν οι δέκα από τις έντεκα ομάδες απουσίαζε μόνο η Marussia (πρώην Virgin).
Ο Ράικονεν το πρωί σημείωσε τέσσερις γρήγορους γύρους με τη μέση γόμα της Pirelli με καλύτερη επίδοση το 1:19.670. Πέρυσι ο κορυφαίος χρόνος στη Χερέθ ήταν το 1.19.832 του Μπαρικέλο με Williams.
Πιθανόν η τόσο καλή επίδοση του Ράικονεν να οφείλεται και στο χρόνο που κέρδισαν χτες οι μηχανικοί της ομάδας. Η Lotus πραγματοποίησε στη Χερέθ γύρισμα για τηλεοπτικούς λόγους με χαμηλές ταχύτητες ικανές πάντως για να ελεγχθούν οι βασικές λειτουργίες των υποσυστημάτων.
Ρόλο έπαιξαν και οι συνθήκες καθότι οι θερμοκρασίες το απόγευμα δεν ευνοούσαν την επίτευξη χρόνων
Στη Red Bull δεν ξεκίνησαν καλά καθότι το αεροπλάνο που μετέφερε εξαρτήματα της πίσω αεροτομής άργησε να προσγειωθεί λόγω ομίχλης. Έτσι ο Γουέμπερ έχασε αρκετό χρόνο και περιορίστηκε τελικά να κάνει 53 γύρους. Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο Αυστραλός είπε: «Νιώθω καλά μέσα στο μονοθέσιο. Διαπίστωσα όσα περιμέναμε πάνω κάτω και αυτό είναι ευχάριστο. Δεν υπήρξαν δυσάρεστες εκπλήξεις».
Αθόρυβα επέλεξαν να κινηθούν οι Ferrari και McLaren που περιορίστηκαν χαμηλά σε χρόνους.
Ο Μπάτον βγαίνοντας από το μονοθέσιο σημείωσε: «Δεν υπάρχουν προβληματικές περιοχές στο μονοθέσιο και αυτό είναι ευχάριστο. Είναι διαφορετικά από πέρυσι είμαι ευχαριστημένος. Δεν προχωρήσαμε σε αλλαγές στο set –up σήμερα για να φτιάξουμε την ισορροπία απλά επικεντρωθήκαμε στην κάλυψη χιλιομέτρων».
Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.
Οι σημερινοί χρόνοι:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι |
1. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m19.670s 73 |
2. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m19.772s + 0.102 101 |
3. Nico Rosberg Mercedes 1m20.219s + 0.549 56 |
4. Mark Webber Red Bull-Renault 1m20.496s + 0.826 53 |
5. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m20.694s + 1.024 57 |
6. Michael Schumacher Mercedes 1m20.794s + 1.124 41 |
7. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m21.353s + 1.683 106 |
8. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m21.530s + 1.860 60 |
9. Felipe Massa Ferrari 1m22.815s + 3.145 69 |
10. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m23.178s + 3.508 28 |
11. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m23.371s + 3.701 25 |
11. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m23.676s + 4.006 44 |
Το μονοθέσιο της McLaren είναι το μόνο χωρίς σκαλοπάτι στο ρύγχος.
Η μπογιά αεροπορικού τύπου επέτρεψε στους μηχανικούς της Ferrari να διαπιστώσουν στην πράξη τη μορφοποίηση του αέρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Το περισκόπιο είναι σωλήνας Pitot που χρησιμεύει στην καταμέτρηση της ταχύτητας χωρίς σφάλματα λόγω στροβιλισμών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr