Χερέθ, 1η μέρα: Ταχύτερος ο Ράικονεν!

Ο Iceman ξεκίνησε με το δεξί την δεύτερη του προσπάθεια στον κόσμο της F1. Η πρώτη του έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή το 2007.

Ο Iceman ξεκίνησε με το δεξί την δεύτερη του προσπάθεια στον κόσμο της F1. Η πρώτη του έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή το 2007.

Ο 32χρονος Φινλανδός σημείωσε σήμερα τον πρώτο χρόνο στην πίστα της Χερέθ, την πρώτη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης για το 2012. Σ’ αυτή συμμετείχαν οι δέκα από τις έντεκα ομάδες απουσίαζε μόνο η Marussia (πρώην Virgin).
Ο Ράικονεν το πρωί σημείωσε τέσσερις γρήγορους γύρους με τη μέση γόμα της Pirelli με καλύτερη επίδοση το 1:19.670. Πέρυσι ο κορυφαίος χρόνος στη Χερέθ ήταν το 1.19.832 του Μπαρικέλο με Williams.
Πιθανόν η τόσο καλή επίδοση του Ράικονεν να οφείλεται και στο χρόνο που κέρδισαν χτες οι μηχανικοί της ομάδας. Η Lotus πραγματοποίησε στη Χερέθ γύρισμα για τηλεοπτικούς λόγους με χαμηλές ταχύτητες ικανές πάντως για να ελεγχθούν οι βασικές λειτουργίες των υποσυστημάτων.

Ρόλο έπαιξαν και οι συνθήκες καθότι οι θερμοκρασίες το απόγευμα δεν ευνοούσαν την επίτευξη χρόνων
. Εντύπωση προκάλεσε και η αξιοπιστία της Force India που συμπλήρωσε 101 γύρους στα χέρια του Πωλ ντι Ρέστα.Οι δυο Mercedes είναι περσινές με τροποποιήσεις καθότι το νέο μονοθέσιο της ομάδας θα παρουσιαστεί στις 21/2.



Στη Red Bull δεν ξεκίνησαν καλά καθότι το αεροπλάνο που μετέφερε εξαρτήματα της πίσω αεροτομής
άργησε να προσγειωθεί λόγω ομίχλης. Έτσι ο Γουέμπερ έχασε αρκετό χρόνο και περιορίστηκε τελικά να κάνει 53 γύρους. Μιλώντας μετά το τέλος των δοκιμών ο Αυστραλός είπε: «Νιώθω καλά μέσα στο μονοθέσιο. Διαπίστωσα όσα περιμέναμε πάνω κάτω και αυτό είναι ευχάριστο. Δεν υπήρξαν δυσάρεστες εκπλήξεις».

Αθόρυβα επέλεξαν να κινηθούν οι Ferrari και McLaren που περιορίστηκαν χαμηλά σε χρόνους.
Ο Μπάτον βγαίνοντας από το μονοθέσιο σημείωσε: «Δεν υπάρχουν προβληματικές περιοχές στο μονοθέσιο και αυτό είναι ευχάριστο. Είναι διαφορετικά από πέρυσι είμαι ευχαριστημένος. Δεν προχωρήσαμε σε αλλαγές στο set –up σήμερα για να φτιάξουμε την ισορροπία απλά επικεντρωθήκαμε στην κάλυψη χιλιομέτρων».

Οι δοκιμές συνεχίζονται αύριο.

Οι σημερινοί χρόνοι:

Θέση Πιλότος              Ομάδα                  Χρόνος     Διαφορά   Γύροι

 1.  Kimi Raikkonen       Lotus-Renault          1m19.670s            73

 2.  Paul di Resta        Force India-Mercedes   1m19.772s  + 0.102  101

 3.  Nico Rosberg         Mercedes               1m20.219s  + 0.549   56

 4.  Mark Webber          Red Bull-Renault       1m20.496s  + 0.826   53

 5.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari     1m20.694s  + 1.024   57

 6.  Michael Schumacher   Mercedes               1m20.794s  + 1.124   41

 7.  Kamui Kobayashi      Sauber-Ferrari         1m21.353s  + 1.683  106

 8.  Jenson Button        McLaren-Mercedes       1m21.530s  + 1.860   60

 9.  Felipe Massa         Ferrari                1m22.815s  + 3.145   69

10.  Heikki Kovalainen    Caterham-Renault       1m23.178s  + 3.508   28

11.  Pastor Maldonado     Williams-Renault       1m23.371s  + 3.701   25

11.  Pedro de la Rosa     HRT-Cosworth           1m23.676s  + 4.006   44





Το μονοθέσιο της McLaren είναι το μόνο χωρίς σκαλοπάτι στο ρύγχος.



Η μπογιά αεροπορικού τύπου επέτρεψε στους μηχανικούς της Ferrari να διαπιστώσουν στην πράξη τη μορφοποίηση του αέρα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου. Το περισκόπιο είναι σωλήνας Pitot που χρησιμεύει στην καταμέτρηση της ταχύτητας χωρίς σφάλματα λόγω στροβιλισμών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr