Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποιώντας το περσινό μονοθέσιο της Mercedes σημείωσε σήμερα νωρίς το πρωί τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην Ισπανία και την πίστα της Χερέθ.
Τάκης Πουρναράκης
Ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποιώντας το περσινό μονοθέσιο της Mercedes σημείωσε σήμερα νωρίς το πρωί τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη μέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης στην Ισπανία και την πίστα της Χερέθ.
Ο 44χρονος οδηγός συμπλήρωσε τον εντυπωσιακό αριθμό των 132 γύρων
Κλείσιμο
προσπαθώντας να συλλέξει στοιχεία για τα νέα ελαστικά της Pirelli έχοντας σα σημείο αναφοράς το περσινό μονοθέσιο. Κανείς δεν μπόρεσε στη συνέχεια της ημέρας να σημειώσει εφάμιλλη επίδοση.
Μιλώντας μετά το τέλος της ημέρας ο Σουμάχερ εμφανίστηκε απαισιόδοξος: «Ρεαλιστικά δε νομίζω ότι με βάση την περσινή μας αφετηρία μπορούμε να παρουσιάσουμε αμέσως ένα μονοθέσιο νικητή. Πρέπει να το χτίσουμε σταδιακά. Πιστεύω ότι μπορούμε αλλά βήμα – βήμα. Δουλεύουμε περισσότερο από τους υπόλοιπους το νέο μας μονοθέσιο αλλά αν ήταν αυτό το κλειδί της επιτυχίας όλοι θα παρουσίαζαν τα μονοθέσια τους αργά. Παραμένω στη F1 γιατί έχω σα στόχο να διεκδικήσω ξανά το πρωτάθλημα».
Από τα φετινά μονοθέσια τα δυο της Red Bull δηλαδή η RB8 και η STR7 ήταν τα ταχύτερα με τους Μαρκ Γουέμπερ και Ντανιέλ Ρισιάρντο στο τιμόνι.
Μετά το τέλος της ημέρας ο Αυστραλός πιλότος της RBR δήλωσε: «Όπως πέρυσι έτσι και φέτος το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Νιώθω ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι αλλά πρέπει να συνεχίσουμε την προσπάθεια για βελτίωση. Συνολικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις».
Ο Ράικονεν σήμερα είχε δυο εξόδους στην προσπάθειά του να βρει τα όρια της Ε20 ενώ προέβη και σε αλλαγή στη σχέση της κρεμαγιέρας στο τιμόνι καθότι χτες δεν ήταν ικανοποιημένος από την αίσθηση.
Ο Φινλανδός ήταν συγκρατημένα αισιόδοξος στις δηλώσεις του: « Το σημαντικό ήταν να βάλουμε όσα περισσότερα χιλιόμετρα γίνεται σήμερα. Το μονοθέσιο έχει καλή αίσθηση και νομίζω ότι το βελτιώσαμε σήμερα αν και οι συνθήκες ήταν λίγο πιο δύσκολες».
Στη Ferrari ο Φελίπε Μάσα για μια ακόμη μέρα κινήθηκε μακριά από την κορυφή των χρόνων. Οι κόκκινοι δείχνουν να έχουν επικεντρώσει την προσοχή τους στην ροή του αέρα στην πίσω αεροτομή.
Ο Βραζιλιάνος μετά το τέλος της ημέρας τόνισε ότι η ομάδα έχει πολύ δουλειά μπροστά της: «Χρειάζεται πολύ δουλειά, πρόκειται για εντελώς νέο μονοθέσιο και θέλει πολύ δουλειά και να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Σήμερα συμπλήρωσα πολλούς γύρους και επικεντρώσαμε την προσοχή μας σε λεπτομέρειες. Πάντα ένα νέο μονοθέσιο κρύβει και δυσάρεστες εκπλήξεις. Κάποιες φορές δεν προκύπτει το αποτέλεσμα που περιμένεις. Νομίζω ότι μόλις ξεκίνησε ένα μεγάλο κομμάτι δουλειάς για να φτάσουμε σ’ ένα ανταγωνιστικό και σταθερό μονοθέσιο».
Αντίστοιχη με τη χθεσινή και η σημερινή εικόνα της McLaren με τον Τζένσον Μπάτον να καταλήγει στην 8η θέση των χρόνων. Στη βρετανική ομάδα δηλώνουν ικανοποιημένοι που σήμερα ο Μπάτον μπόρεσε να συμπληρώσει πάνω από 600km στις δυο μέρες. Αύριο αναλαμβάνει το πηδάλιο της ΜΡ4/27 ο Χάμιλτον.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1. Michael Schumacher Mercedes 1m18.561s 132
2.
Mark Webber Red
Bull 1m19.184s + 0.623
97
3.
Daniel Ricciardo Toro
Rosso 1m19.587s + 1.026
100
4.
Jules Bianchi Force
India 1m20.221s + 1.660
46
5.
Kimi Raikkonen Lotus 1m20.239s + 1.678
117
6.
Paul di Resta Force
India 1m20.272s + 1.711
69
7.
Felipe Massa
Ferrari 1m20.454s + 1.893
95
8.
Jenson Button
McLaren 1m20.688s + 2.127
85
9.
Sergio Perez Sauber 1m20.711s + 2.150
68
10. Pastor Maldonado Williams 1m21.197s + 2.636
97
11. Heikki Kovalainen Caterham 1m21.518s + 2.957
139
12. Pedro
de la Rosa HRT 1m22.128s + 3.567
64
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.