![Χερέθ, 4η μέρα δοκιμών: Ταχύτερος ο Αλόνσο!](https://i1.prth.gr/images/360x203/files/2012/02/11/jerez 10 2b.jpg)
![Αποξένωση στα αδέλφια: Ένας ψυχολόγος εξηγεί τους λόγους και απαντά σε 8 καίρια ερωτήματα](https://i1.prth.gr/images/488x275/files/2024-07-24/women_friends_sisters_fight_2335952345.jpg)
Τεχνικά χαρακτηριστικά F2012 |
|
Σασί |
Από ανθρακόνημα, κυψελωτής δομής |
Κιβώτιο στο διαμήκη άξονα, κατασκευής Ferrari |
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης |
Ημιαυτόματο, σειριακό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο με quick shift |
Αριθμός σχέσεων: 7 |
Δίσκοι φρένων από ανθρακόνημα, αεριζόμενοι της Brembo |
Ανεξάρτητη ανάρτηση με ράβδους ώσης και ελατήρια εμπρός και πίσω |
Βάρος συμπεριλαμβανομένου του οδηγού και των υγρών: 640kg |
Ζάντες ΟΖ, 13 ιντσών |
|
Κινητήρας |
Κωδικός: 056 |
8 κύλινδροι |
Κυλινδροκεφαλή από κράμα αλουμινίου περιεχόμενη γωνία V, 90 μοίρες |
Αριθμός βαλβίδων:32 |
Πνευματικό σύστημα |
Κυβισμός: 2398 c.c |
Διάμετρος πιστονιού: 98mm |
Βάρος: 95kg |