GP Αυστραλίας: Κέρδισε ο Μπάτον

Ο Βρετανός με τη McLaren έκανε έναν υγιεινό απογευματινό περίπατο στο πάρκο δίνοντας στην MP4/27 την παρθενική της νίκη. Πίσω του δόθηκε μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φέτελ.

Ο Βρετανός με τη McLaren έκανε έναν υγιεινό απογευματινό περίπατο στο πάρκο δίνοντας στην MP4/27 την παρθενική της νίκη. Πίσω του δόθηκε μάχη για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους Χάμιλτον και Φέτελ.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Μπάτον που ήταν στη 2η θέση να εκκινεί καλύτερα και να στρίβει πρώτος.μπροστά από το Χάμιλτον.

Πίσω τους έστριψαν οι Mercedes των Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ και ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Μαρκ Γουέμπερ που από χτες αντιμετώπιζε πρόβλημα στο kERS έχασε την 5η θέση και έπεσε πίσω. Την ίδια ώρα οι Ρικιάρντο, Σένα συγκρούονται ενώ ο Χούλκενμπεργκ ακουμπά με το Γουέμπερ και εγκαταλείπει.
Ο αγώνας βρίσκει το ρυθμό του με το Φέτελ να πιέζει το Σουμάχερ ωσότου ο Γερμανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής εγκαταλείψει με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Μπροστά οι McLaren ελέγχουν την κούρσα και δε θα υπάρξει κάποια σημαντική διαφοροποίηση μέχρι τη στιγμή που η εγκατάλειψη του Πετρόφ θα αναγκάσει τον αλυτάρχη του αγώνα να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας. Οι διαφορές θα μηδενιστούν και ο Φέτελ θα σταθεί τυχερός στο μπες - βγες κερδίζοντας μια θέση από το Χάμιλτον εκεί.

Στους τελευταίους γύρους κανείς δε θα επιχειρήσει να βελτιώσει τη θέση του και το πέσιμο της καρό σημαίας βρίσκει το Μπάτον να πανηγυρίζει έξαλλα.

Το GP της Αυστραλίας ανέδειξε τις αδυναμίες ομάδων και οδηγών σε μεγάλο βαθμό. McLaren και Red Bull όπως λέγαμε πολλάκις θα πρωταγωνιστήσουν φέτος. Πίσω τους βρίσκεται λόγω οδηγικής ικανότητας ο Αλόνσο ενώ η τελική συγκομιδή βαθμών των Mercedes και Lotus αποδεικνύει πως απαιτούνται πολύ περισσότερα πράγματα από ένα γρήγορο μονοθέσιο για να κυνηγήσεις θέσεις και βαθμούς. 




Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Τζένσον Μπάτον τόνισε μεταξύ άλλων:

«Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινάς τη χρονιά με νίκη. Χτες ο Λιούις πήρε την pole και εγώ σήμερα τη νίκη. Αυτό μας δίνει ώθηση για τους επόμενους αγώνες. Ξεκινήσαμε με τον καλύτερο τρόπο τη χρονιά. Η μεγαλύτερη ανησυχία μου στον αγώνα ήταν το αυτοκίνητο ασφαλείας. Όταν έχεις διαφορά 10 sec και την χάνεις στις έξι το απόγευμα είναι δύσκολο να κρατήσεις τα λάστιχά σου σε θερμοκρασία λειτουργίας. Ευτυχώς τα κατάφερα, εξοικονόμησα και καύσιμο οπότε μπόρεσα στην επανεκκίνηση να απομακρυνθώ. Το φετινό μονοθέσιο ήταν καλύτερο απ’ τα υπόλοιπα που έχω κερδίσει εδώ».

Για το Μπάτον ήταν η 13η νίκη της καριέρας του και η 3η στην Αυστραλία.

Από την πλευρά του ο Φέτελ έδειξε να απευθύνεται στους επικριτές της Red Βull: «Συγχαρητήρια στο Τζένσον και στη McLaren ήταν ανίκητοι σήμερα αλλά είμαι χαρούμενος με τη 2η θέση. Πολλοί δεν το περίμεναν μετά το χθεσινό αποτέλεσμα. Ήταν ένας καλός αγώνας για μας ξέραμε τις δυσκολίες οπότε η δεύτερη θέση και οι βαθμοί της είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα. Το μονοθέσιο έχει τη δυναμική, πρέπει να λύσουμε τα προβλήματα ώστε να τους δυσκολέψουμε περισσότερο την ερχόμενη Κυριακή».

Ο Χάμιλτον που είδε την 2η θέση να γλιστρά μέσα από τα χέρια του όταν εμφανίστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας συμπλήρωσε: « Ξεκίνησα και συνέχισα άσχημα. Ήταν δύσκολος αγώνας συγχαρητήρια στο Τζένσον. Θα ήταν καλύτερα να κάναμε το 1-2 αλλά δε τα κατάφερα. Επικεντρώνομαι στους επόμενους αγώνες».


Συνολικά τα αποτελέσματα ήταν:

Τελική κατάταξη:

 

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος

 1.  Button        McLaren-Mercedes           1h34:09.565

 2.  Vettel        Red Bull-Renault           +     2.100

 3.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     4.000

 4.  Webber        Red Bull-Renault           +     4.500

 5.  Alonso        Ferrari                    +    21.500

 6.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    36.700

 7.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    38.000

 8.  Perez         Sauber-Ferrari             +    39.400

 9.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +    39.500

10.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    39.700

11.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +    39.800

12.  Rosberg       Mercedes                   +    57.600

13.  Maldonado     Williams-Renault           +     1 γύρο

14.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρο

15.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύρους

16.  Senna         Williams-Renault           +    4 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Button, 1:29.187

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                       Γύρος

Massa         Ferrari                      47

Kovalainen    Caterham-Renault             42

Petrov        Caterham-Renault             37

Schumacher    Mercedes                     11

Grosjean      Lotus-Renault                2

Hulkenberg    Force India-Mercedes         1

Karthikeyan   HRT-Cosworth                 1

De la Rosa    HRT-Cosworth                 1

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Οδηγοί:                     Κατασκευαστές:            

 1.  Button        25        1.  McLaren-Mercedes           40

 2.  Vettel        18        2.  Red Bull-Renault           30

 3.  Hamilton      15        3.  Sauber-Ferrari             12

 4.  Webber        12        4.  Ferrari                    10

 5.  Alonso        10        5.  Lotus-Renault               6

 6.  Kobayashi      8        6.  Toro Rosso-Ferrari          2

 7.  Raikkonen      6        7.  Force India-Mercedes        1

 8.  Perez          4      

 9.  Ricciardo      2      

10.  Di Resta       1      

 

 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr