Αφού έσβησαν τα φώτα και κρύωσαν οι κινητήρες το ρεπορτάζ αποκάλυψε ένα θρίλερ στα γκαράζ της McLaren. Οι Μπάτον και Χάμιλτον είχαν λόγω λάθους υπολογισμού λιγότερα καύσιμα στο ρεζερβουάρ εξαρχής και υποχρεώθηκαν από τον 8ο κιόλας γύρο να...
Τάκης Πουρναράκης
Αφού έσβησαν τα φώτα και κρύωσαν οι κινητήρες το ρεπορτάζ αποκάλυψε ένα θρίλερ στα γκαράζ της McLaren. Οι Μπάτον και Χάμιλτον είχαν λόγω λάθους υπολογισμού λιγότερα καύσιμα στο ρεζερβουάρ εξαρχής και υποχρεώθηκαν από τον 8ο κιόλας γύρο να κάνουν οικονομία.
Μιλώντας σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς αποκάλυψε:
Κλείσιμο
«Ήμασταν στο όριο. Αν είχαμε αγωνιστεί χωρίς περιορισμούς θα μέναμε πριν τον τερματισμό. Αναγκαστήκαμε να γυρίσουμε και τα δυο μονοθέσια σε πρόγραμμα εξοικονόμησης καυσίμου από τον 8ο γύρο. Θα μπορούσαμε να κινηθούμε πιο γρήγορα και να σημειώσουμε το 1-2 αλλά δεν είμαστε απογοητευμένοι και με το σημερινό αποτέλεσμα. Ο Τζένσον έκανε φανταστική δουλειά. Πίεσε όταν ήταν πραγματικά απαραίτητο. Όταν υπήρχε κίνδυνος ο Φέτελ να μπει στη ζώνη DRS μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας πίεσε και άνοιξε αμέσως τη διαφορά. Ο αγώνας του ήταν απόλυτα ελεγχόμενος αντάξιος ενός παγκόσμιου πρωταθλητή».
Επόμενος αγώνας την ερχόμενη Κυριακή 25/3 από την πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.