Ράικονεν: Θα είμαι στο βάθρο στη Σεπάνγκ!
20.03.2012
10:51
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, Κίμι Ράικονεν είναι αλήθεια ότι αποδεικνύεται ανώτερος των προσδοκιών ακόμη και των πιο φανατικών οπαδών του.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007, Κίμι Ράικονεν είναι αλήθεια ότι αποδεικνύεται ανώτερος των προσδοκιών ακόμη και των πιο φανατικών οπαδών του.
Ο «Iceman» στα 32 του χρόνια επιστρέφοντας στη F1, δείχνει μέχρι στιγμής απτά δείγματα του εξωπραγματικού του ταλέντου.
Εάν ένας οδηγός φτάσει στην επιτυχία με όπλο του τη σκληρή δουλειά είναι πιο δύσκολο να επανέλθει μετά από αποχή. Εάν όμως η επιτυχία είναι κυρίως θέμα ταλέντου και φυσικής ταχύτητας τότε ερχόμαστε στην περίπτωση του Κίμι.
Ο Φινλανδός από την πρώτη κιόλας στιγμή άρχισε να γράφει χρόνους με τη Renault (σ.σ: όταν οδήγησε τον Ιανουάριο σε ιδιωτικές δοκιμές) και ήδη στον πρώτο του αγώνα εντυπωσίασε εκκινώντας από την 18η θέση για να τερματίσει τελικά 7ος.
Στις κατατακτήριες δοκιμές του Άλμπερτ Παρκ ήρθε και το μοναδικό του λάθος ύστερα από ασυνεννοησία με την ομάδα. Έκοψε μετά από μια μικροέξοδο νομίζοντας ότι έχει τα χρονικά περιθώρια αλλά δεν πρόλαβε να περάσει τη γραμμή της αφετηρίας και έτσι έμεινε εκτός 17αδας.
Ο «Iceman» στα 32 του χρόνια επιστρέφοντας στη F1, δείχνει μέχρι στιγμής απτά δείγματα του εξωπραγματικού του ταλέντου.
Εάν ένας οδηγός φτάσει στην επιτυχία με όπλο του τη σκληρή δουλειά είναι πιο δύσκολο να επανέλθει μετά από αποχή. Εάν όμως η επιτυχία είναι κυρίως θέμα ταλέντου και φυσικής ταχύτητας τότε ερχόμαστε στην περίπτωση του Κίμι.
Ο Φινλανδός από την πρώτη κιόλας στιγμή άρχισε να γράφει χρόνους με τη Renault (σ.σ: όταν οδήγησε τον Ιανουάριο σε ιδιωτικές δοκιμές) και ήδη στον πρώτο του αγώνα εντυπωσίασε εκκινώντας από την 18η θέση για να τερματίσει τελικά 7ος.
Στις κατατακτήριες δοκιμές του Άλμπερτ Παρκ ήρθε και το μοναδικό του λάθος ύστερα από ασυνεννοησία με την ομάδα. Έκοψε μετά από μια μικροέξοδο νομίζοντας ότι έχει τα χρονικά περιθώρια αλλά δεν πρόλαβε να περάσει τη γραμμή της αφετηρίας και έτσι έμεινε εκτός 17αδας.
Στον αγώνα όμως έδωσε μάχες, προσπέρασε, πάλεψε και τελικά κατάφερε να δώσει έξι πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα της Lotus τη στιγμή που ο teammate του Ρομέν Γκροζάν παρότι εκκινούσε 3ος δεν μπόρεσε να τερματίσει.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία και ενόψει Μαλαισίας ο Ράικονεν σημείωσε μεταξύ άλλων: «Το μονοθέσιο μας είναι λαό. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ήμουν στο μεγαλύτερο μέρος κολλημένος στην κίνηση και δεν μπόρεσα να δείξω την δυναμική του. Ποιος ξέρει που θα μπορούσα να είχα βρεθεί εάν εκκινούσα από καλύτερη θέση. Το μονοθέσιο είναι πολύ γρήγορο εάν τα πάω καλά στις δοκιμές θα μπορέσω να διεκδικήσω μια θέση στο βάθρο».
Η πρώην ομάδα της Renault είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο και το 2010 στα χέρια του Ρόμπερτ Κουμπίτσα ενώ πέρυσι η έμπνευση με τις εξατμίσεις που εξέρχονταν από μπροστά αλλά και η έλλειψη οικονομικών πόρων για συνεχή εξέλιξη τους κόστισαν πολύ.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα στην Αυστραλία και ενόψει Μαλαισίας ο Ράικονεν σημείωσε μεταξύ άλλων: «Το μονοθέσιο μας είναι λαό. Κατά τη διάρκεια του αγώνα ήμουν στο μεγαλύτερο μέρος κολλημένος στην κίνηση και δεν μπόρεσα να δείξω την δυναμική του. Ποιος ξέρει που θα μπορούσα να είχα βρεθεί εάν εκκινούσα από καλύτερη θέση. Το μονοθέσιο είναι πολύ γρήγορο εάν τα πάω καλά στις δοκιμές θα μπορέσω να διεκδικήσω μια θέση στο βάθρο».
Η πρώην ομάδα της Renault είχε ανταγωνιστικό μονοθέσιο και το 2010 στα χέρια του Ρόμπερτ Κουμπίτσα ενώ πέρυσι η έμπνευση με τις εξατμίσεις που εξέρχονταν από μπροστά αλλά και η έλλειψη οικονομικών πόρων για συνεχή εξέλιξη τους κόστισαν πολύ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr