GP Μαλαισίας: Με τροπικές καταιγίδες!
GP Μαλαισίας: Με τροπικές καταιγίδες!
Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος F1, στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης άφησε υποσχέσεις για συναρπαστική εξέλιξη.
Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος F1, στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης άφησε υποσχέσεις για συναρπαστική εξέλιξη. McLaren και Red Bull είναι προφανώς οι ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν φέτος αλλά κανείς δεν μπορεί να διαγράψει Ferrari, Mercedes και Lotus.
Ειδικά στον αγώνα αυτής της Κυριακής στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά καθότι προβλέπονται τροπικές καταιγίδες. Αυτό το ενδεχόμενο από τη μια πλευρά ακούγεται ανακουφιστικό για πιλότους και μηχανικούς καθότι άνθρωποι και μηχανές υποφέρουν από τη ζέστη και την υγρασία όταν δε βρέχει, από την άλλη όμως είναι τρομακτικό καθότι είθισται η ένταση των τροπικών καταιγίδων να είναι πολύ μεγάλη. Θυμίζουμε ότι μια τέτοια καταιγίδα το 2009 οδήγησε σε διακοπή του αγώνα. Αυτό δεν εμπόδισε το νικητή του προηγούμενου αγώνα στη Μελβούρνη Τζένσον Μπάτον να σημειώσει τότε την πρώτη και μοναδική του νίκη στη Σεπάνγκ. Ο Μπάτον εκείνη τη χρονιά κατέκτησε και το μοναδικό μέχρι σήμερα τίτλο στην καριέρα του.
Πολυνίκης οδηγός στο συγκεκριμένο αγώνα που διεξάγεται ανελλιπώς από το 1999 είναι ο Μ.Σουμάχερ με 3 νίκες. Αλόνσο, Ράικονεν και Φέτελ έχουν από δυο νίκες με τον Φινλανδό να έχει σημειώσει στη Μαλαισία την πρώτη νίκη της καριέρας του το 2003. Η τραχιά άσφαλτος στη Σεπάνγκ είναι μία από τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ελαστικά της Pirelli στις δύο μεγάλες ευθείες και τις αρκετές φουρκέτες του σιρκουί όπου δοκιμάζεται η ελκτική πρόσφυση. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση των ομάδων τη σκληρή γόμα P Zero Silver και τη μέση γόμα P Zero White.
Είναι η πρώτη φορά που δε θα είναι διαθέσιμη σε αγώνα η μαλακή γόμα. Η αυξημένη φθορά πέλματος που προκαλείται ενδέχεται να οδηγήσει σε περισσότερες αλλαγές ελαστικών. Πέρσι ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε 3 pit stop.
Ειδικά στον αγώνα αυτής της Κυριακής στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά καθότι προβλέπονται τροπικές καταιγίδες. Αυτό το ενδεχόμενο από τη μια πλευρά ακούγεται ανακουφιστικό για πιλότους και μηχανικούς καθότι άνθρωποι και μηχανές υποφέρουν από τη ζέστη και την υγρασία όταν δε βρέχει, από την άλλη όμως είναι τρομακτικό καθότι είθισται η ένταση των τροπικών καταιγίδων να είναι πολύ μεγάλη. Θυμίζουμε ότι μια τέτοια καταιγίδα το 2009 οδήγησε σε διακοπή του αγώνα. Αυτό δεν εμπόδισε το νικητή του προηγούμενου αγώνα στη Μελβούρνη Τζένσον Μπάτον να σημειώσει τότε την πρώτη και μοναδική του νίκη στη Σεπάνγκ. Ο Μπάτον εκείνη τη χρονιά κατέκτησε και το μοναδικό μέχρι σήμερα τίτλο στην καριέρα του.
Πολυνίκης οδηγός στο συγκεκριμένο αγώνα που διεξάγεται ανελλιπώς από το 1999 είναι ο Μ.Σουμάχερ με 3 νίκες. Αλόνσο, Ράικονεν και Φέτελ έχουν από δυο νίκες με τον Φινλανδό να έχει σημειώσει στη Μαλαισία την πρώτη νίκη της καριέρας του το 2003. Η τραχιά άσφαλτος στη Σεπάνγκ είναι μία από τις προκλήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν τα ελαστικά της Pirelli στις δύο μεγάλες ευθείες και τις αρκετές φουρκέτες του σιρκουί όπου δοκιμάζεται η ελκτική πρόσφυση. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση των ομάδων τη σκληρή γόμα P Zero Silver και τη μέση γόμα P Zero White.
Είναι η πρώτη φορά που δε θα είναι διαθέσιμη σε αγώνα η μαλακή γόμα. Η αυξημένη φθορά πέλματος που προκαλείται ενδέχεται να οδηγήσει σε περισσότερες αλλαγές ελαστικών. Πέρσι ο νικητής Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε 3 pit stop.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πωλ Χέμπερι σημείωσε μεταξύ άλλων: «Η Μαλαισία αντιπροσωπεύει μία από τις μεγαλύτερες φετινές προκλήσεις, αυτό οφείλεται στη φύση της πίστας και τον καιρό. Οι θερμοκρασίες στην πίστα ενδέχεται να αγγίξουν τους 50 βαθμούς Κελσίου. Η πίστα ευνοεί τις προσπεράσεις. Η στρατηγική θα είναι πολύ σημαντική, κυρίως σε ότι αφορά την 'προστασία' τους στην αρχή».
Αν και η άσφαλτος της Μαλαισίας προσφέρει άφθονη πρόσφυση, η όποια γόμα στρώνεται στην πίστα παρασύρεται από την σχεδόν καθημερινή δυνατή βροχή, η οποία την επαναφέρει στην αρχική της κατάσταση σε κάθε εκκίνηση. Τα ελαστικά στην αριστερή πλευρά του μονοθεσίου κάνουν την περισσότερη δουλειά στη Μαλαισία. Το πίσω αριστερό καταπονείται ιδιαίτερα καθώς διασφαλίζει την ελκτική πρόσφυση, με τη θερμοκρασία του να φτάνει τους 130 βαθμούς Κελσίου λόγω πλευρικής επιτάχυνσης έως και 3 G. Το οδόστρωμα δεν έχει πολλές ανωμαλίες, καθώς στρώθηκε νέος ασφαλτοτάπητας το 2007, ενώ η μεγάλη ποικιλία στροφών απαιτεί μέσες κλίσεις στις αεροτομές.
Ο Alpha θα μεταδώσει απευθείας το GP της Μαλαισίας από τις 10:00 το πρωί με τον αγώνα να ξεκινά στις 11. Μια ώρα νωρίτερα στο F1 Countdown μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών και ενδιαφέροντα θέματα, τεχνικές αναλύσεις και συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών. Στην παρουσίαση της εκπομπής πλαισιώνουν τον Τάκη Πουρναράκη, οι Νίκος Κατσαρός και Πάνος Σεϊτανίδης. O Τάκης Τρακουσέλλης θα επιμελείται την ενότητα των νέων από το χώρο της αυτοκίνησης.
Σεπάνγκ, Κουάλα Λουμπούρ, Μαλαισία |
|
Μήκος γύρου: 5.543km |
Ρεκόρ γύρου: 1:34.223 Μοντόγια, Williams – BMW, 2004 |
Αριθμός γύρων: 56 |
Απόσταση: 310.408km |
Όριο ταχύτητας στο pit lane: 60km/h στις δοκιμές, 100km/h στον αγώνα |
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα