GP Μαλαισίας: Κυρίαρχος του χάους, ο Αλόνσο
Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής απέδειξε ακόμα μια φορά την ικανότητά του στις μεικτές συνθήκες και κατάφερε να κερδίσει σ' έναν αγώνα που κανείς δεν πίστευε στην δυναμική της Ferrari.
Οι πρώτες ψιχάλες της βροχής άρχισαν να πέφτουν πριν την εκκίνηση η οποία έγινε κανονικά με τους πιλότους να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά.
Ο Χάμιλτον κράτησε την πρωτοπορία μέχρι τη στιγμή που ο αλυτάρχης αναγκάστηκε να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας και να οριοθετήσει την κούρσα στον 9ο γύρο καθότι η βροχή δυνάμωσε.
Μέχρι εκείνη τη στιγμή στα αξιοσημείωτα η επαφή του Σουμάχερ με το Γκροζάν
Η διακοπή του αγώνα διήρκησε σχεδόν μια ώρα όταν επανεκκίνησε όλοι φορούσαν ελαστικά για βαριά βροχή. Ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber που ρίσκαρε με την αλλαγή ελαστικών βρέθηκε ευνοημένος ενώ ο Μπάτον στην προσπάθεια να περάσει τον Καρθικέγιαν έπεσε πάνω του χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Στη McLaren έδειξαν ατολμία στη στρατηγική έτσι οι Αλόνσο και Πέρεζ βρέθηκαν μπροστά από το Χάμιλτον.
Η μεγάλη έκπληξη ήταν όμως ότι ο Ισπανός με τη Ferrari F2012 μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά από τη McLaren και να ανοίξει κιόλας τη διαφορά. Ακόμη πιο αναπάντεχο ήταν ότι ο Πέρεζ διατηρούσε την απόσταση από το Χάμιλτον και ταυτόχρονα άρχισε σιγά σιγά να πιέζει τον Αλόνσο.
Η πίστα στέγνωνε γύρο με το γύρο και ήρθε η ώρα για στεγνά ελαστικά. Οι ιδιαίτερες συνθήκες συνέχισαν να ευνοούν τα μονοθέσια που είναι πιο ευγενικά με τα ελαστικά όπως η Ferrari και η Sauber ενώ στη McLaren συνέχισαν τα λάθη καθυστερώντας τραγικά να βάλουν στεγνή γόμα στο Χάμιλτον.
Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Πέρεζ πίεσε ασφυκτικά τον Αλόνσο για την πρώτη θέση αλλά ένα οδηγικό λάθος λιγους γύρους πριν το τέλος και η σχετική παρότρυνση από το team radio της ομάδας τον ώθησε να σιγουρέψει την 2η θέση.
Το φινάλε βρήκε τους Ιταλούς να πανηγυρίζουν έξαλλα αυτή την ανέλπιστη νίκη.
Μιλώντας μετά το φινάλε του αγώνα ο Αλόνσο τόνισε: «Σήμερα είναι μεγάλη έκπληξη το αποτέλεσμα. Δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί στην Αυστραλία ούτε εδώ είχαμε σα στόχο να πάρουμε το μέγιστο των βαθμών και το να καταλήξουμε με τους 25 της νίκης είναι απίστευτο. Σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα, συγχαρητήρια άξιζαν τη νίκη. Περνάμε δύσκολες στιγμές αλλά αυτή την Κυριακή θα την θυμόμαστε. Είχα σταθερότητα αλλά όχι την ταχύτητα είμαι τυχερός που κρατήθηκα στην πρώτη θέση».
Από την πλευρά του ο έτερος πρωταγωνιστής Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber συμπλήρωσε: «Ήταν στις δυνατότητές μας η νίκη σήμερα. Η ομάδα έκανε τη σωστή επιλογή στην αλλαγή ελαστικών. Χάσαμε χρόνο λόγω συμπλέκτη στη 2η αλλαγή αλλά κατάφερα να ξαναμηδενίσω τη διαφορά από τον Αλόνσο.
Πιέζοντας έκανα λάθος πατώντας στο βρεγμένο κερμπ και ήμουν τυχερός που δεν βγήκα έξω εντελώς».
Επόμενος αγώνας το Πάσχα (15/4) το GP της Κίνας.
Συνολικά τα σημερινά αποτελέσματα ήταν:
Τελική κατάταξη |
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Alonso Ferrari 2’44:51.812 |
2. Perez Sauber-Ferrari + 2.263 |
3. Hamilton McLaren-Mercedes + 14.591 |
4. Webber Red Bull-Renault + 17.688 |
5. Raikkonen Lotus-Renault + 29.456 |
6. Senna Williams-Renault + 37.667 |
7. Di Resta Force India-Mercedes + 44.412 |
8. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 46.985 |
9. Hulkenberg Force India-Mercedes + 47.892 |
10. Schumacher Mercedes + 49.996 |
11. Vettel Red Bull-Renault + 1:15.527 |
12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:16.800 |
13. Rosberg Mercedes + 1:18.500 |
14. Button McLaren-Mercedes + 1:19.700 |
15. Massa Ferrari + 1:39.300 |
16. Petrov Caterham-Renault + 1 γύρος |
17. Glock Marussia-Cosworth + 1 γύρος |
18. Kovalainen Caterham-Renault + 1 γύρος |
19. Maldonado Williams-Renault + 2 γύρους |
20. Pic Marussia-Cosworth + 2 γύρους |
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 γύρους |
22. De la Rosa HRT-Cosworth + 2 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Raikkonen, 1:40.722 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Kobayashi Sauber-Ferrari 47 |
Grosjean Lotus-Renault 4 |
|
Βαθμολογία: |
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Alonso 35 1. McLaren-Mercedes 55 |
2. Hamilton 30 2. Red Bull-Renault 42 |
3. Button 25 3. Ferrari 35 |
4. Webber 24 4. Sauber-Ferrari 30 |
5. Perez 22 5. Lotus-Renault 16 |
6. Vettel 18 6. Force India-Mercedes 9 |
7. Raikkonen 16 7. Williams-Renault 8 |
8. Senna 8 8. Toro Rosso-Ferrari 6 |
9. Kobayashi 8 9. Mercedes 1 |
10. Di Resta 7 |
11. Vergne 4 |
12. Hulkenberg 2 |
13. Ricciardo 2 |
14. Schumacher 1 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr