GP Μαλαισίας: Κυρίαρχος του χάους, ο Αλόνσο

Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής απέδειξε ακόμα μια φορά την ικανότητά του στις μεικτές συνθήκες και κατάφερε να κερδίσει σ' έναν αγώνα που κανείς δεν πίστευε στην δυναμική της Ferrari.

Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής απέδειξε ακόμα μια φορά την ικανότητά του στις μεικτές συνθήκες και κατάφερε να κερδίσει σ' έναν αγώνα που κανείς δεν πίστευε στην δυναμική της Ferrari.

Οι πρώτες ψιχάλες της βροχής άρχισαν να πέφτουν πριν την εκκίνηση η οποία έγινε κανονικά με τους πιλότους να χρησιμοποιούν ενδιάμεσα ελαστικά.

Ο Χάμιλτον κράτησε την πρωτοπορία μέχρι τη στιγμή που ο αλυτάρχης αναγκάστηκε να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας και να οριοθετήσει την κούρσα στον 9ο γύρο καθότι η βροχή δυνάμωσε. 

Μέχρι εκείνη τη στιγμή στα αξιοσημείωτα η επαφή του Σουμάχερ με το Γκροζάν
που σε συνδυασμό με την πολύ καλή εκκίνηση του Αλόνσο έφερε τον Ισπανό σε απόσταση βολής από την κορυφή.

Η διακοπή του αγώνα διήρκησε σχεδόν μια ώρα όταν επανεκκίνησε όλοι φορούσαν ελαστικά για βαριά βροχή. Ο Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber που ρίσκαρε με την αλλαγή ελαστικών βρέθηκε ευνοημένος ενώ ο Μπάτον στην προσπάθεια να περάσει τον Καρθικέγιαν έπεσε πάνω του χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Στη McLaren έδειξαν ατολμία στη στρατηγική έτσι οι Αλόνσο και Πέρεζ βρέθηκαν μπροστά από το Χάμιλτον.

Η μεγάλη έκπληξη ήταν όμως ότι ο Ισπανός με τη Ferrari F2012 μπόρεσε να κρατηθεί μπροστά από τη McLaren και να ανοίξει κιόλας τη διαφορά. Ακόμη πιο αναπάντεχο ήταν ότι ο Πέρεζ διατηρούσε την απόσταση από το Χάμιλτον και ταυτόχρονα άρχισε σιγά σιγά να πιέζει τον Αλόνσο.

Η πίστα στέγνωνε γύρο με το γύρο και ήρθε η ώρα για στεγνά ελαστικά. Οι ιδιαίτερες συνθήκες συνέχισαν να ευνοούν τα μονοθέσια που είναι πιο ευγενικά με τα ελαστικά όπως η Ferrari και η Sauber ενώ στη McLaren συνέχισαν τα λάθη καθυστερώντας τραγικά να βάλουν στεγνή γόμα στο Χάμιλτον.

Στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα ο Πέρεζ πίεσε ασφυκτικά τον Αλόνσο για την πρώτη θέση αλλά ένα οδηγικό λάθος λιγους γύρους πριν το τέλος και η σχετική παρότρυνση από το team radio της ομάδας τον ώθησε να σιγουρέψει την 2η θέση.

Το φινάλε βρήκε τους Ιταλούς να πανηγυρίζουν έξαλλα αυτή την ανέλπιστη νίκη.

Μιλώντας μετά το φινάλε του αγώνα ο Αλόνσο τόνισε:
«Σήμερα είναι μεγάλη έκπληξη το αποτέλεσμα. Δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί στην Αυστραλία ούτε εδώ είχαμε σα στόχο να πάρουμε το μέγιστο των βαθμών και το να καταλήξουμε με τους 25 της νίκης είναι απίστευτο. Σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα, συγχαρητήρια άξιζαν τη νίκη. Περνάμε δύσκολες στιγμές αλλά αυτή την Κυριακή θα την θυμόμαστε. Είχα σταθερότητα αλλά όχι την ταχύτητα είμαι τυχερός που κρατήθηκα στην πρώτη θέση».

Από την πλευρά του ο έτερος πρωταγωνιστής Σέρτζιο Πέρεζ με τη Sauber συμπλήρωσε: «Ήταν στις δυνατότητές μας η νίκη σήμερα. Η ομάδα έκανε τη σωστή επιλογή στην αλλαγή ελαστικών. Χάσαμε χρόνο λόγω συμπλέκτη στη 2η αλλαγή αλλά κατάφερα να ξαναμηδενίσω τη διαφορά από τον Αλόνσο.

Πιέζοντας έκανα λάθος πατώντας στο βρεγμένο κερμπ και ήμουν τυχερός που δεν βγήκα έξω εντελώς».

Επόμενος αγώνας το Πάσχα (15/4) το GP της Κίνας.

Συνολικά τα σημερινά αποτελέσματα ήταν:

Τελική κατάταξη

 

Θέση Οδηγός        Ομάδα                          Χρόνος

 1.  Alonso        Ferrari                    244:51.812

 2.  Perez         Sauber-Ferrari             +     2.263

 3.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    14.591

 4.  Webber        Red Bull-Renault           +    17.688

 5.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    29.456

 6.  Senna         Williams-Renault           +    37.667

 7.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    44.412

 8.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +    46.985

 9.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    47.892

10.  Schumacher    Mercedes                   +    49.996

11.  Vettel        Red Bull-Renault           +  1:15.527

12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:16.800

13.  Rosberg       Mercedes                   +  1:18.500

14.  Button        McLaren-Mercedes           +  1:19.700

15.  Massa         Ferrari                    +  1:39.300

16.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρος

17.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

18.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος

19.  Maldonado     Williams-Renault           +    2 γύρους

20.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύρους

21.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +    2 γύρους

22.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +    2 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Raikkonen, 1:40.722

 

Εγκατέλειψαν:

 

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος

Kobayashi     Sauber-Ferrari               47

Grosjean      Lotus-Renault                4

 

Βαθμολογία:

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Alonso        35        1.  McLaren-Mercedes           55

 2.  Hamilton      30        2.  Red Bull-Renault           42

 3.  Button        25        3.  Ferrari                    35

 4.  Webber        24        4.  Sauber-Ferrari             30

 5.  Perez         22        5.  Lotus-Renault              16

 6.  Vettel        18        6.  Force India-Mercedes        9

 7.  Raikkonen     16        7.  Williams-Renault            8

 8.  Senna          8        8.  Toro Rosso-Ferrari          6

 9.  Kobayashi      8        9.  Mercedes                    1

10.  Di Resta       7      

11.  Vergne         4      

12.  Hulkenberg     2      

13.  Ricciardo      2      

14.  Schumacher     1    

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr