Ράικονεν: Το τιμόνι έστρωσε!
Ράικονεν: Το τιμόνι έστρωσε!
Όπως ίσως γνωρίζετε ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 από την πρώτη μέρα που οδήγησε το περσινό μονοθέσιο της Renault είχε εκφράσει τα παράπονά του για την αίσθηση του τιμονιού.
Όπως ίσως γνωρίζετε ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 από την πρώτη μέρα που οδήγησε το περσινό μονοθέσιο της Renault είχε εκφράσει τα παράπονά του για την αίσθηση του τιμονιού.
Οι μηχανικοί της ομάδας προσπάθησαν όλο αυτό το διάστημα να αμβλύνουν το πρόβλημα και φαίνεται ότι πλέον τα έχουν καταφέρει.
Μιλώντας σχετικά ο 32χρονος πρωταθλητής ξεκαθάρισε: « Η E20 δίνει καλή αίσθηση. Δουλεύουμε για να γίνει άριστη η αίσθηση της κρεμαγιέρας και είμαστε πολύ κοντά στο τέλειο. Η ταχύτητα του μονοθεσίου είναι καλή και στις δοκιμές και στον αγώνα. Κάναμε λάθος στις δοκιμές στην Αυστραλία και η αλλαγή κιβωτίου μας κόστισε θέσεις στη Μαλαισία».
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον σημείωσε: «Η τελευταία ρύθμιση βοηθά τον Κίμι στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές με υψηλό αεροδυναμικό φορτίο. Όμως πρέπει να του δώσουμε την αίσθηση που θέλει από το τιμόνι με την ακρίβεια που αποζητά. Προοδεύουμε, αλλά είναι και ο τρόπος που οδηγεί ο Κίμι το μονοθέσιο. Αρχικά ψάχνει το όριο του εμπρός άξονα και μετά κοντρολάρει το μονοθέσιο με πολύ ντελικάτες κινήσεις γύρω απ’ αυτό το όριο. Μπορεί να το πετύχει αυτό μόνο εάν το τιμόνι του δίνει απόλυτη αίσθηση για το τι συμβαίνει στους τροχούς. Δουλεύουμε σκληρά για να του δώσουμε ακριβώς αυτό που χρειάζεται ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την απόδοσή του στις δοκιμές».
Οι μηχανικοί της ομάδας προσπάθησαν όλο αυτό το διάστημα να αμβλύνουν το πρόβλημα και φαίνεται ότι πλέον τα έχουν καταφέρει.
Μιλώντας σχετικά ο 32χρονος πρωταθλητής ξεκαθάρισε: « Η E20 δίνει καλή αίσθηση. Δουλεύουμε για να γίνει άριστη η αίσθηση της κρεμαγιέρας και είμαστε πολύ κοντά στο τέλειο. Η ταχύτητα του μονοθεσίου είναι καλή και στις δοκιμές και στον αγώνα. Κάναμε λάθος στις δοκιμές στην Αυστραλία και η αλλαγή κιβωτίου μας κόστισε θέσεις στη Μαλαισία».
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον σημείωσε: «Η τελευταία ρύθμιση βοηθά τον Κίμι στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές με υψηλό αεροδυναμικό φορτίο. Όμως πρέπει να του δώσουμε την αίσθηση που θέλει από το τιμόνι με την ακρίβεια που αποζητά. Προοδεύουμε, αλλά είναι και ο τρόπος που οδηγεί ο Κίμι το μονοθέσιο. Αρχικά ψάχνει το όριο του εμπρός άξονα και μετά κοντρολάρει το μονοθέσιο με πολύ ντελικάτες κινήσεις γύρω απ’ αυτό το όριο. Μπορεί να το πετύχει αυτό μόνο εάν το τιμόνι του δίνει απόλυτη αίσθηση για το τι συμβαίνει στους τροχούς. Δουλεύουμε σκληρά για να του δώσουμε ακριβώς αυτό που χρειάζεται ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την απόδοσή του στις δοκιμές».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα