McLaren: Έτοιμη για αντεπίθεση!
11.04.2012
09:52
Η βρετανική ομάδα ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί και προσδοκά στον 3ο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα (Πάσχα, 15:00 Alpha) να μετατρέψει την ταχύτητα των μονοθεσίων της σε κυριαρχία στο βάθρο.
Η βρετανική ομάδα ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί και προσδοκά στον 3ο αγώνα της χρονιάς στην Κίνα (Πάσχα, 15:00 Alpha) να μετατρέψει την ταχύτητα των μονοθεσίων της σε κυριαρχία στο βάθρο.
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Πάντι Λόου απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για τα κυριότερα τεχνικά ζητήματα που υπάρχουν αυτές τις μέρες
Τι γνώμη έχετε για το σύστημα DRS της Mercedes που ταυτόχρονα στολάρει την εμπρός αεροτομή; Θα παρουσιάσετε κάτι αντίστοιχο;
Δεν έχω ξεκάθαρη άποψη για τη νομιμότητα του. Πρέπει να αποσαφηνιστεί αυτό. Θα δούμε αν θα έχουμε κάποια εξέλιξη στην Κίνα. Μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο δεν πρόκειται να επενδύσουμε σ’ αυτό.
Εσείς το θεωρείτε νόμιμο;
Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Πάντι Λόου απάντησε σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για τα κυριότερα τεχνικά ζητήματα που υπάρχουν αυτές τις μέρες
Τι γνώμη έχετε για το σύστημα DRS της Mercedes που ταυτόχρονα στολάρει την εμπρός αεροτομή; Θα παρουσιάσετε κάτι αντίστοιχο;
Δεν έχω ξεκάθαρη άποψη για τη νομιμότητα του. Πρέπει να αποσαφηνιστεί αυτό. Θα δούμε αν θα έχουμε κάποια εξέλιξη στην Κίνα. Μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο δεν πρόκειται να επενδύσουμε σ’ αυτό.
Εσείς το θεωρείτε νόμιμο;
Είναι δύσκολο να πει κανείς. Δεν πρόκειται να πάρω θέση. Είναι θέμα νομικής ερμηνείας.
Τι βελτιώσεις θα παρουσιάσετε στην Κίνα; Θα συνεχίσετε να έχετε το πάνω χέρι στις δοκιμές;
Έχουμε βελτιώσεις σε πολλά σημεία. Ελπίζω να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στην απόδοσή μας. Λογικά οι αντίπαλοί μας έχουν έτοιμες ανάλογες βελτιώσεις. Αυτό είναι το παιχνίδι μια ατελείωτη μάχη βελτιώσεων και αναβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της χρονιάς ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες. Ξεκινήσαμε καλά και θέλουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα που έχουμε.
Έχετε κερδίσει τα τρία από τα τέσσερα τελευταία GP στη Σαγκάη. Υπάρχει λόγος που τα πάτε τόσο καλά;
Δε ξέρω. Δεν έχει να κάνει με την ομάδα ή την πίστα. Είναι σύνηθες κάποιες ομάδες να πηγαίνουν καλά σε συγκεκριμένες πίστες. Δεν υπάρχει στην πίστα της Κίνας κάποιο στοιχείο που να ευνοεί ιδιαίτερα το μονοθέσιο μας. Η διαδρομή μοιάζει μ’ αυτή της Μαλαισίας στην οποία όμως δεν είχαμε ιδιαίτερη επιτυχία.
Χρησιμοποιείτε ακόμη την ενέργεια των καυσαερίων στο διαχύτη;
Εξαρτάται πως το εννοείτε αυτό. Ο κανονισμός αναφέρεται σε συγκεκριμένα πράγματα. Όπως στο DRS της Mercedes το θέμα είναι το γράμμα και όχι το πνεύμα του νόμου.
Τι βελτιώσεις θα παρουσιάσετε στην Κίνα; Θα συνεχίσετε να έχετε το πάνω χέρι στις δοκιμές;
Έχουμε βελτιώσεις σε πολλά σημεία. Ελπίζω να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στην απόδοσή μας. Λογικά οι αντίπαλοί μας έχουν έτοιμες ανάλογες βελτιώσεις. Αυτό είναι το παιχνίδι μια ατελείωτη μάχη βελτιώσεων και αναβαθμίσεων κατά τη διάρκεια της χρονιάς ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες. Ξεκινήσαμε καλά και θέλουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα που έχουμε.
Έχετε κερδίσει τα τρία από τα τέσσερα τελευταία GP στη Σαγκάη. Υπάρχει λόγος που τα πάτε τόσο καλά;
Δε ξέρω. Δεν έχει να κάνει με την ομάδα ή την πίστα. Είναι σύνηθες κάποιες ομάδες να πηγαίνουν καλά σε συγκεκριμένες πίστες. Δεν υπάρχει στην πίστα της Κίνας κάποιο στοιχείο που να ευνοεί ιδιαίτερα το μονοθέσιο μας. Η διαδρομή μοιάζει μ’ αυτή της Μαλαισίας στην οποία όμως δεν είχαμε ιδιαίτερη επιτυχία.
Χρησιμοποιείτε ακόμη την ενέργεια των καυσαερίων στο διαχύτη;
Εξαρτάται πως το εννοείτε αυτό. Ο κανονισμός αναφέρεται σε συγκεκριμένα πράγματα. Όπως στο DRS της Mercedes το θέμα είναι το γράμμα και όχι το πνεύμα του νόμου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr