Κίνα: Ταχύτερος ο Σουμάχερ στα ελεύθερα!
Η πίστα της Σαγκάη υποδέχτηκε τους πιλότους με βρεγμένο οδόστρωμα καθότι χτες τη νύχτα έβρεχε στην περιοχή. Το μεγαλύτερο μέρος της 1ης περιόδου κύλησε με τους πιλότους να περιμένουν άπραγοι να στεγνώσει η πίστα, ενδεικτικός είναι ο μικρός αριθμός γύρων που συμπληρώθηκε.
Η πίστα της Σαγκάη υποδέχτηκε τους πιλότους με βρεγμένο οδόστρωμα καθότι χτες τη νύχτα έβρεχε στην περιοχή. Το μεγαλύτερο μέρος της 1ης περιόδου κύλησε με τους πιλότους να περιμένουν άπραγοι να στεγνώσει η πίστα, ενδεικτικός είναι ο μικρός αριθμός γύρων που συμπληρώθηκε.
Ταχύτερος στην πρώτη περίοδο ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren Mercedes. Ο Βρετανός άλλαξε κιβώτιο πράγμα που σημαίνει πως θα υποχρεωθεί σε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Οι McLaren έχουν νέο εμπρός και πίσω αεροτομή καθώς και πάτωμα μονοθεσίου.
Οι καλύτεροι χρόνοι σημειώθηκαν στο τέλος της περιόδου όταν η πίστα ήταν στην ταχύτερη κατάστασή της. Γι’ αυτό δεν είναι ενδεικτική η διαφορά του Χάμιλτον από τις Mercedes των Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ.
Στη δεύτερη περίοδο ο Μ.Σουμάχερ ήταν ταχύτερος όλων με μικρή όμως διαφορά από το Λιούις Χάμιλτον. Τόσο ο Γερμανός με τη Mercedes όσο και ο Βρετανός με τη McLaren φάνηκαν να είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν πλήρως την ταχύτητα της μαλακής γόμας των Pirelli από το πρώτο κιόλας γύρο.
Άσχημη κατάληξη είχε για τον Τίμο Γκλοκ η αστοχία της εμπρός αεροτομής της Marussia
. Ο Γερμανός πάτησε φρένο για τη στροφή 1 μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού είδε την αεροτομή να καταρρέει και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα προτού χτυπήσει στην μπαριέρα.
Ο συμπατριώτης του και δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ έφερε την Red Bull στην 3η θέση με μικρή απόσταση από τους δυο πρώτους.
Ο 24χρονος Γερμανός μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει κάποιο βασικό πρόβλημα στο μονοθέσιο μας. Απλά είναι νευρικό και γλιστράει πολύ. Η ισορροπία κρατήματος δεν είναι όσο καλή ήταν πέρυσι. Αυτό δεν οφείλεται στην αεροδυναμική απόδοση απλά πρέπει να βελτιώσουμε τη συνολική λειτουργία του μονοθεσίου». Ο Φέτελ δοκίμασε σήμερα μια παλαιότερη έκδοση εξόδου των εξατμίσεων προς την πίσω αεροτομή σε μια προσπάθεια της ομάδας να αξιολογήσει, αντιπαραβάλλοντας τα δεδομένα μ’ αυτά του μονοθεσίου του Γουέμπερ που είχε τη νέα διάταξη (σ.σ: στέλνει τα καυσαέρια στην πίσω περιοχή και στο πάτωμα του μονοθεσίου).
Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν στις 09:00 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπά τους στις 15:00 το μεσημέρι του Πάσχα από τον Alpha λίγο πριν τη μετάδοση του αγώνα.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν: Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m37.106 7 2. Nico Rosberg Mercedes 1m38.116s + 1.010 14 3. Michael Schumacher Mercedes 1m38.316s + 1.210 14 4. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m38.584s + 1.478 13 5. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m38.911s + 1.805 12 6. Mark Webber Red Bull-Renault 1m38.977s + 1.871 15 7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.198s + 2.092 12 8. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m39.199s + 2.093 6 9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m39.748s + 2.642 16 10. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m39.768s + 2.662 14 11. Fernando Alonso Ferrari 1m40.056s + 2.950 14 12. Felipe Massa Ferrari 1m40.153s + 3.047 14 13. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m40.298s + 3.192 8 14. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m40.328s + 3.222 13 15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.540s + 3.434 12 16. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m41.071s + 3.965 14 17. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m41.204s + 4.098 14 18. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m42.330s + 5.224 14 19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m42.521s + 5.415 11 20. Jules Bianchi Force India-Mercedes 1m44.118s + 7.012 8 21. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.227s + 7.121 10 22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m44.500s + 7.394 15 23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m47.204s + 10.098 12 24. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m50.465s + 13.359 11 Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι 1. Michael Schumacher Mercedes 1m35.973 32 2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m36.145s + 0.172 29 3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.160s + 0.187 26 4. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.433s + 0.460 23 5. Nico Rosberg Mercedes 1m36.617s + 0.644 30 6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.711s + 0.738 27 7. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m36.956s + 0.983 28 8. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.966s + 0.993 30 9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m37.191s + 1.218 30 10. Fernando Alonso Ferrari 1m37.316s + 1.343 32 11. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m37.417s + 1.444 22 12. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m37.616s + 1.643 33 13. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m37.836s + 1.863 30 14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m37.930s + 1.957 31 15. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m37.972s + 1.999 25 16. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m38.176s + 2.203 34 17. Felipe Massa Ferrari 1m38.293s + 2.320 30 18. Bruno Senna Williams-Renault 1m38.783s + 2.810 37 19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m38.990s + 3.017 36 20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m39.346s + 3.373 19 21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m39.651s + 3.678 15 22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m40.343s + 4.370 24 23. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m40.753s + 4.780 30
Πρώτη περίοδος:
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr