Κίνα: Ταχύτερος ο Σουμάχερ στα ελεύθερα!

Η πίστα της Σαγκάη υποδέχτηκε τους πιλότους με βρεγμένο οδόστρωμα καθότι χτες τη νύχτα έβρεχε στην περιοχή. Το μεγαλύτερο μέρος της 1ης περιόδου κύλησε με τους πιλότους να περιμένουν άπραγοι να στεγνώσει η πίστα, ενδεικτικός είναι ο μικρός αριθμός γύρων που συμπληρώθηκε.

Η πίστα της Σαγκάη υποδέχτηκε τους πιλότους με βρεγμένο οδόστρωμα καθότι χτες τη νύχτα έβρεχε στην περιοχή. Το μεγαλύτερο μέρος της 1ης περιόδου κύλησε με τους πιλότους να περιμένουν άπραγοι να στεγνώσει η πίστα, ενδεικτικός είναι ο μικρός αριθμός γύρων που συμπληρώθηκε.

Ταχύτερος στην πρώτη περίοδο ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με τη McLaren Mercedes. Ο Βρετανός άλλαξε κιβώτιο πράγμα που σημαίνει πως θα υποχρεωθεί σε ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση. Οι McLaren έχουν νέο εμπρός και πίσω αεροτομή καθώς και πάτωμα μονοθεσίου.

Οι καλύτεροι χρόνοι σημειώθηκαν στο τέλος της περιόδου όταν η πίστα ήταν στην ταχύτερη κατάστασή της. Γι’ αυτό δεν είναι ενδεικτική η διαφορά του Χάμιλτον από τις Mercedes των Σουμάχερ και Ρόσμπεργκ.

Στη δεύτερη περίοδο ο Μ.Σουμάχερ ήταν ταχύτερος όλων με μικρή όμως διαφορά από το Λιούις Χάμιλτον. Τόσο ο Γερμανός με τη Mercedes όσο και ο Βρετανός με τη McLaren φάνηκαν να είναι σε θέση να εκμεταλλευτούν πλήρως την ταχύτητα της μαλακής γόμας των Pirelli από το πρώτο κιόλας γύρο.

Άσχημη κατάληξη είχε για τον Τίμο Γκλοκ η αστοχία της εμπρός αεροτομής της Marussia

. Ο Γερμανός πάτησε φρένο για τη στροφή 1 μετά την ευθεία εκκίνησης τερματισμού είδε την αεροτομή να καταρρέει και βρέθηκε στην αμμοπαγίδα προτού χτυπήσει στην μπαριέρα.
 
























Ο συμπατριώτης του και δυο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ
έφερε την Red Bull στην 3η θέση με μικρή απόσταση από τους δυο πρώτους.
Ο 24χρονος Γερμανός μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε μεταξύ άλλων: «Δεν υπάρχει κάποιο βασικό πρόβλημα στο μονοθέσιο μας. Απλά είναι νευρικό και γλιστράει πολύ. Η ισορροπία κρατήματος δεν είναι όσο καλή ήταν πέρυσι. Αυτό δεν οφείλεται στην αεροδυναμική απόδοση απλά πρέπει να βελτιώσουμε τη συνολική λειτουργία του μονοθεσίου». Ο Φέτελ δοκίμασε σήμερα μια παλαιότερη έκδοση εξόδου των εξατμίσεων προς την πίσω αεροτομή σε μια προσπάθεια της ομάδας να αξιολογήσει, αντιπαραβάλλοντας τα δεδομένα μ’ αυτά του μονοθεσίου του Γουέμπερ που είχε τη νέα διάταξη (σ.σ: στέλνει τα καυσαέρια στην πίσω περιοχή και στο πάτωμα του μονοθεσίου).

Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν στις 09:00 το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου. Μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπά τους στις 15:00 το μεσημέρι του Πάσχα από τον Alpha λίγο πριν τη μετάδοση του αγώνα.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                 Χρόνος    Διαφορά   Γύροι

 1.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes      1m37.106              7

 2.  Nico Rosberg          Mercedes              1m38.116s  + 1.010   14

 3.  Michael Schumacher    Mercedes              1m38.316s  + 1.210   14

 4.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari        1m38.584s  + 1.478   13

 5.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari        1m38.911s  + 1.805   12

 6.  Mark Webber           Red Bull-Renault      1m38.977s  + 1.871   15

 7.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault      1m39.198s  + 2.092   12

 8.  Jenson Button         McLaren-Mercedes      1m39.199s  + 2.093    6

 9.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari    1m39.748s  + 2.642   16

10.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari    1m39.768s  + 2.662   14

11.  Fernando Alonso       Ferrari               1m40.056s  + 2.950   14

12.  Felipe Massa          Ferrari               1m40.153s  + 3.047   14

13.  Valtteri Bottas       Williams-Renault      1m40.298s  + 3.192    8

14.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes  1m40.328s  + 3.222   13

15.  Pastor Maldonado      Williams-Renault      1m40.540s  + 3.434   12

16.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault      1m41.071s  + 3.965   14

17.  Romain Grosjean       Lotus-Renault         1m41.204s  + 4.098   14

18.  Timo Glock            Marussia-Cosworth     1m42.330s  + 5.224   14

19.  Giedo van der Garde   Caterham-Renault      1m42.521s  + 5.415   11     

20.  Jules Bianchi         Force India-Mercedes  1m44.118s  + 7.012    8

21.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth          1m44.227s  + 7.121   10

22.  Charles Pic           Marussia-Cosworth     1m44.500s  + 7.394   15

23.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth          1m47.204s  + 10.098  12

24.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault         1m50.465s  + 13.359  11

 Δεύτερη περίοδος:

Θέση Οδηγός                Ομάδα                  Χρόνος    Διαφορά   Γύροι

 1.  Michael Schumacher    Mercedes               1m35.973             32

 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m36.145s  + 0.172   29

 3.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m36.160s  + 0.187   26

 4.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m36.433s  + 0.460   23

 5.  Nico Rosberg          Mercedes               1m36.617s  + 0.644   30

 6.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m36.711s  + 0.738   27

 7.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m36.956s  + 0.983   28

 8.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   1m36.966s  + 0.993   30

 9.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m37.191s  + 1.218   30

10.  Fernando Alonso       Ferrari                1m37.316s  + 1.343   32

11.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m37.417s  + 1.444   22

12.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m37.616s  + 1.643   33

13.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m37.836s  + 1.863   30

14.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m37.930s  + 1.957   31

15.  Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m37.972s  + 1.999   25

16.  Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m38.176s  + 2.203   34

17.  Felipe Massa          Ferrari                1m38.293s  + 2.320   30

18.  Bruno Senna           Williams-Renault       1m38.783s  + 2.810   37

19.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault       1m38.990s  + 3.017   36

20.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault       1m39.346s  + 3.373   19

21.  Timo Glock            Marussia-Cosworth      1m39.651s  + 3.678   15

22.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth           1m40.343s  + 4.370   24

23.  Charles Pic           Marussia-Cosworth      1m40.753s  + 4.780   30

 

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr