Ράικονεν: Είχαμε λάθος στρατηγική!
16.04.2012
14:37
Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής για έναν ακόμη αγώνα με τη Lotus δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Μάλιστα στην Κίνα ήταν η πρώτη φορά φέτος που έμεινε εκτός βαθμών.
Ο Φινλανδός παγκόσμιος πρωταθλητής για έναν ακόμη αγώνα με τη Lotus δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο. Μάλιστα στην Κίνα ήταν η πρώτη φορά φέτος που έμεινε εκτός βαθμών.
Ο Ράικονεν εκκινούσε από την 4η θέση και μετά το μέσον του αγώνα ανέβηκε 2ος καθότι η ομάδα του επέλεξε συγκεκριμένη στρατηγική όσον αφορά στις αλλαγές ελαστικών.
Ο 32χρονος πιλότος άλλαξε τη μαλακή γόμα με ολοκαίνουργια μέση γόμα στο 10ο γύρο και έβαλε ακόμα ένα σετ ελαφρά μεταχειρισμένης μέσης γόμας στον 28ο γύρο. Ο εν λόγω γύρος ήταν το μέσο του αγώνα. Από κει ο πιλότος της Lotus προσπάθησε να φτάσει ως το τέλος μ’ αυτό το σετ. Αποδείχτηκε αργή επιλογή καθώς η απόδοση του ελαστικού παρέμεινε ψηλά για 21 γύρους έως τον 49ο! Εκείνη τη στιγμή ο Ράικονεν ήταν 2ος και κρατούσε πεισματικά πίσω του το Σεμπάστιαν Φέτελ αλλά και τις McLaren με τους Μπάτον και Χάμιλτον να έχουν ανάμεσά τους το Γουέμπερ.
Τελικά τα ελαστικά του παρουσίασαν απότομη πτώση στην απόδοσή τους με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να τερματίσει 14ος. Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Iceman παραδέχτηκε: « Επιλέξαμε στρατηγική δυο πιτ στοπ καθότι έδειχνε πιο γρήγορη. Όμως έπεσε δραματικά η απόδοση των ελαστικών μας στο τέλος. Νωρίτερα είχα κολλήσει για ένα διάστημα πίσω από το Μάσα και δεν μπορούσα να τον περάσω καθότι δεν είχα την τελική ταχύτητα. Βέβαια και αυτό να μην είχε συμβεί δεν ξέρω πόσο θα άλλαζε το τελικό αποτέλεσμα. Κάναμε λάθος επιλογή στην στρατηγική».
Ο Ράικονεν εκκινούσε από την 4η θέση και μετά το μέσον του αγώνα ανέβηκε 2ος καθότι η ομάδα του επέλεξε συγκεκριμένη στρατηγική όσον αφορά στις αλλαγές ελαστικών.
Ο 32χρονος πιλότος άλλαξε τη μαλακή γόμα με ολοκαίνουργια μέση γόμα στο 10ο γύρο και έβαλε ακόμα ένα σετ ελαφρά μεταχειρισμένης μέσης γόμας στον 28ο γύρο. Ο εν λόγω γύρος ήταν το μέσο του αγώνα. Από κει ο πιλότος της Lotus προσπάθησε να φτάσει ως το τέλος μ’ αυτό το σετ. Αποδείχτηκε αργή επιλογή καθώς η απόδοση του ελαστικού παρέμεινε ψηλά για 21 γύρους έως τον 49ο! Εκείνη τη στιγμή ο Ράικονεν ήταν 2ος και κρατούσε πεισματικά πίσω του το Σεμπάστιαν Φέτελ αλλά και τις McLaren με τους Μπάτον και Χάμιλτον να έχουν ανάμεσά τους το Γουέμπερ.
Τελικά τα ελαστικά του παρουσίασαν απότομη πτώση στην απόδοσή τους με αποτέλεσμα ο Φινλανδός να τερματίσει 14ος. Μιλώντας σχετικά μετά το τέλος του αγώνα ο Iceman παραδέχτηκε: « Επιλέξαμε στρατηγική δυο πιτ στοπ καθότι έδειχνε πιο γρήγορη. Όμως έπεσε δραματικά η απόδοση των ελαστικών μας στο τέλος. Νωρίτερα είχα κολλήσει για ένα διάστημα πίσω από το Μάσα και δεν μπορούσα να τον περάσω καθότι δεν είχα την τελική ταχύτητα. Βέβαια και αυτό να μην είχε συμβεί δεν ξέρω πόσο θα άλλαζε το τελικό αποτέλεσμα. Κάναμε λάθος επιλογή στην στρατηγική».
Ο Ράικονεν με το Φέτελ κολλημένο πίσω του στο τελευταίο μέρος του αγώνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr