Μπαχρέιν: Ο Φέτελ στην pole!

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την 1η του φετινή pole επιστρέφοντας σε μια γνώριμη γι’ αυτόν θέση απ’ την οποία έχει εκκινήσει άλλες 30 φορές στην καριέρα του όντας στην 6η θέση της λίστας όλων των εποχών.

Ο Γερμανός παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την 1η του φετινή pole επιστρέφοντας σε μια γνώριμη γι’ αυτόν θέση απ’ την οποία έχει εκκινήσει άλλες 30 φορές στην καριέρα του όντας στην 6η θέση της λίστας όλων των εποχών.

Συναρπαστική απρόβλεπτη και με ελάχιστες διαφορές στους χρόνους ήταν στο σύνολο της η μάχη των κατατακτήριων δοκιμών.

Από το Q1 ακόμη ήρθε η πρώτη έκπληξη με τον Έκι Κοβαλάινεν με την Caterham να σημειώνει την ύστατη στιγμή χρόνο ταχύτερο από τη Mercedes του Σουμάχερ. Έτσι ο Γερμανός πρωταθλητής βρέθηκε εκτός Q2 και θα εκκινήσει αύριο από την 16η θέση καθότι ο Παστόρ Μαλντονάντο υπόκειται σε ποινή 5 θέσεων λόγω αλλαγής κιβωτίου. Γι΄ αυτό το λόγο ο οδηγός από τη Βενεζουέλα δεν έκανε προσπάθεια στο Q2 κατετάγη 17ος και εκκινεί τελικά από την 22η θέση αύριο.

Ο άλλος πιλότος από τις μεγάλες ομάδες που βρέθηκε εκτός 17αδας ήταν ο Ζαν Έρικ Βερνιέ είναι η 3η συνεχή φορά που ο Γάλλος πιλότος της Toro Rosso βρίσκεται σ’ αυτή τη δυσχερή θέση.

Από τη Mercedes μετέπειτα ανακοινώθηκε πως ο Σουμάχερ αντιμετώπιζε πρόβλημα με το σύστημα DRS γι’ αυτό δεν επιχείρησε 2η προσπάθεια στο τέλος του Q1.

Στο Q2 οι εκπλήξεις συνεχίστηκαν και κυριολεκτικά έπεσαν κορμιά στη μάχη με το χρονόμετρο. Ο αποκλεισμός του Ράικονεν την ύστατη στιγμή και ενώ το χρονόμετρο είχε μηδενιστεί λόγω του χρόνου που σημείωσε ο teammate του Ρομέν Γκροζάν και μ’ αυτόν μπήκε στη 10αδα είναι ενδεικτικός του τι συνέβη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τρεις πιλότοι που θα εκκινήσουν από τις θέσεις 11, 12 και 13 έχουν μεταξύ των διαφορά μικρότερη από 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Πιο πίσω στη 14η θέση βρέθηκε ο Φελίπε Μάσα μακριά από την εξαίρετη επίδοση των Πέρεζ, Ρισιάρντο που έχουν κινητήρα Ferrari στα μονοθέσια των Sauber και Toro Rosso.

Στο Q3 Red Bull και McLaren βγήκαν νωρίς δείχνοντας
την πρόθεσή τους για δυο προσπάθειες. Στην πρώτη ταχύτερος ήταν ο Χάμιλτον στη δεύτερη όμως ο Σεμπάστιαν Φέτελ θύμισε τον καλό του εαυτό σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση της ημέρας δευτερόλεπτα αφότου είχε μηδενιστεί το χρονόμετρο.

Απογοήτευση για τη Mercedes που είδε το νικητή και poleman στον προηγούμενο αγώνα Νίκο Ρόσμπεργκ να περιορίζεται στην 5η θέση.



Μετά το τέλος της διαδικασίας ο Μαρκ Γουέμπερ που κατετάγη 3ος ήταν έκπληκτος
από την ανταγωνιστικότητα της RB8: «Είναι έκπληξη για μένα ότι αποδειχτήκαμε τόσο ανταγωνιστικοί σε μια πίστα που δεν ταιριάζει τόσο στο μονοθέσιο μας. Είναι πολύ απαιτητικές για τα ελαστικά οι συνθήκες και είδαμε αντιφατικές εικόνες χτες στα ελεύθερα οπότε ας περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθεί ο αγώνας αύριο. Τα έχω πάει καλά ως τώρα και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση γι’ αύριο».

Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον που ξεκίνησε τη σεζόν με δυο σερί pole αλλά στους δυο τελευταίους αγώνες κατατάσσεται 2ος θεωρεί ότι αύριο μπορεί να διεκδικήσει την πρώτη του νίκη: «Είμαι ικανοποιημένος από το μονοθέσιο και την ομάδα. Παρότι δεν πήρα την pole είμαι στην πρώτη σειρά. Θα είναι δύσκολος αγώνας. Θα κάνω ότι μπορώ να παραμείνω στη μάχη. Ο αέρας που τόσο δυνατό δεν έχω συναντήσει παρά μόνο στη Βαρκελώνη επηρέαζε σημαντικά ανάλογα τη στροφή. Κάποιοι βρήκαν τη χρυσή τομή κάποιοι όχι. Θα είναι πολύ σκληρός ο αγώνας για τα ελαστικά αύριο. Νομίζω ότι έχουμε το ρυθμό να κοντράρουμε τις Red Bull».

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αφιέρωσε την πρώτη του φετινή pole στην ομάδα του: « Νιώθω υπέροχα και αφιερώνω αυτή την pole στα μέλη της ομάδας. Δεν ξεκίνησε με τον πιο εύκολο τρόπο η χρονιά για μας καθότι υπήρχαν πολλές προσδοκίες τόσο από τους άλλους όσο και δικές μας. Δεν τις εκπληρώσαμε. Μετά από πολύ προσπάθεια και λίγο ύπνο το μονοθέσιο τελικά βελτιώθηκε εδώ. Ο αγώνας θα είναι μακρύς και μπορεί να συμβούν πολλά πράγματα. Το μονοθέσιο μας είναι σταθερό σε ρυθμό αγώνα και είμαι ικανοποιημένος απ’ αυτό».

Αύριο στις 14:00 μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών από την τηλεόραση του Alpha πριν την απευθείας μετάδοση του αγώνα που θα ξεκινήσει στις 15:00.

Η αυριανή σειρά εκκίνησης είναι:


Θέση  Οδηγός               Ομάδα                  Χρόνος      Διαφορά

 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m32.422s 

 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m32.520s  +  0.098

 3.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m32.637s  +  0.215

 4.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m32.711s  +  0.289

 5.  Nico Rosberg          Mercedes               1m32.821s  +  0.399

 6.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari     1m32.912s  +  0.490

 7.  Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m33.008s  +  0.586

 8.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m33.394s  +  0.972

 9.  Fernando Alonso       Ferrari                Χωρίς χρόνο στο Q3

10.  Paul di Resta         Force India-Mercedes   Χωρίς χρόνο στο Q3

11.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m33.789s  +  1.367

12.  Kamui Kobayashi       Sauber-Ferrari         1m33.806s  +  1.384

13.  Nico Hulkenberg       Force India-Mercedes   1m33.807s  +  1.385

14.  Felipe Massa          Ferrari                1m33.912s  +  1.490

15.  Bruno Senna           Williams-Renault       1m34.017s  +  1.595

16.  Heikki Kovalainen     Caterham-Renault       1m36.132s  +  3.710

17.  Michael Schumacher    Mercedes               1m34.865s  +  2.443

18.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari     1m35.014s  +  2.592

19.  Vitaly Petrov         Caterham-Renault       1m35.823s  +  3.401

20.  Charles Pic           Marussia-Cosworth      1m37.683s  +  5.261

21.  Pedro de la Rosa      HRT-Cosworth           1m37.883s  +  5.461

22.  Pastor Maldonado      Williams-Renault       Χωρίς χρόνο στο Q2

23.  Timo Glock            Marussia-Cosworth      1m37.905s  +  5.483

24.  Narain Karthikeyan    HRT-Cosworth           1m38.314s  +  5.892

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr