GP Μπαχρέιν: Νίκη Φέτελ υπό πίεση Ράικονεν
Συναρπαστική απρόβλεπτη και γεμάτη ανατροπές ήταν η σημερινή εξέλιξη του αγώνα στο Σακχίρ. Ο Φέτελ εκκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή...
Συναρπαστική απρόβλεπτη και γεμάτη ανατροπές ήταν η σημερινή εξέλιξη του αγώνα στο Σακχίρ. Ο Φέτελ εκκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή.
Το πρώτο πιτ στοπ έφερε σε δυσχερή θέση το Χάμιλτον ο οποίος νωρίτερα είχε χάσει στα ίσα τη 2η θέση από το Ρομέν Γκροζάν. Ο πίσω δεξιά τροχός άργησε να μπει και ο Βρετανός έχασε 10 δευτερόλεπτα στα πιτ και τις ελπίδες του να κρατηθεί στη μάχη του βάθρου.
Η εξέλιξη του αγώνα έδειξε πως δυο πιλότοι οι ντι Ρέστα και Κομπαγιάσι είχαν επιλέξει στρατηγική 2 πιτ στοπ έναντι 3 όλων των υπολοίπων. Ο Φέτελ κρατούσε το προβάδισμα ενώ πίσω του ο Ράικονεν κέρδιζε θέσεις εκμεταλλευόμενος τα λάθη των McLaren και τον υποτονικό ρυθμό των Γουέμπερ, Αλόνσο, Μάσα και Ρόσμπεργκ.
Το πέσιμο της καρό σημαίας τον βρήκε να πανηγυρίζει έξαλλα την πρώτη του φετινή νίκη που ταυτόχρονα τον έφερε επικεφαλής στη βαθμολογία των οδηγών.
Μιλώντας μετά τη λήξη του αγώνα ο Φέτελ αρνήθηκε να παρασυρθεί από τη νίκη αυτή και προέβλεψε ότι η φετινή χρονιά θα έχει πολλές μεταβολές και διακυμάνσεις: «Θα είναι μια απρόβλεπτη χρονιά, τα μονοθέσια είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο και πολύ μικρές λεπτομέρειες μπορούν στον αγώνα να κάνουν τη διαφορά. Όταν ξεκίνησε η σεζόν όλοι θεωρούσαμε πως οι McLaren είναι ταχύτερες αλλά σήμερα η εικόνα ήταν τελείως διαφορετική. Όμως ακόμη έχουν ένα πολύ ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Είμαι πολύ χαρούμενος που κερδίσαμε, δεν είχαμε καθαρή εικόνα για το πόσο ανταγωνιστικοί θα είμαστε. Σήμερα θα το γιορτάσω αδιαφορώντας για το αύριο. Πρέπει όμως να πιέσουμε περισσότερο για να είμαστε σε αντίστοιχη θέση στον επόμενο αγώνα».
Από την πλευρά του ο Κίμι Ράικονεν που ανέβηκε στο βάθρο στο 2ο αγώνα μετά το comeback του σημείωσε: « Προφανώς ήθελα να κερδίσω και θα ήμουν πιο χαρούμενος αν τα είχα καταφέρει. Η ομάδα άξιζε αυτό το αποτέλεσμα και ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα στην ίδια θέση. Σήμερα ήμασταν πολύ κοντά μπορούσα να τα καταφέρω αλλά τελικά δεν έγινε. Πρέπει να βελτιωθούμε σε συγκεκριμένους τομείς ώστε να φτάσουμε στη νίκη. Είχα μια ευκαιρία να περάσω το Φέτελ αλλά το επιχείρησα από τη λάθος πλευρά και έτσι δεν τα κατάφερα. Μετά έπεσε η απόδοση των ελαστικών μου. Ήξερα ότι δε θα έχω άλλη ευκαιρία».
Ο Ρομέν Γκροζάν με τη δεύτερη Lotus ανέβηκε για πρώτη φορά στην καριέρα του στο βάθρο: «Νιώθω σπουδαία. Είναι περήφανος για την ομάδα και αυτό που πετύχαμε. Ξέραμε πως διαθέτουμε ένα καλό μονοθέσιο αλλά αυτό μας εξέπληξε. Καταφέραμε να έχουμε τις δυο θέσεις του βάθρου. Η πρώτη μου παρουσία στο βάθρο ήταν ωραία. Θα νιώσω ακόμα καλύτερα όταν επιστρέψω στο εργοστάσιο χαλαρώσω και ξαναρχίσω δουλειά».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής: Τελική κατάταξη Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος 1. Vettel Red Bull-Renault 1’35:10.990 2. Raikkonen Lotus-Renault + 3.300 3. Grosjean Lotus-Renault + 10.100 4. Webber Red Bull-Renault + 38.700 5. Rosberg Mercedes + 55.400 6. Di Resta Force India-Mercedes + 57.500 7. Alonso Ferrari + 57.800 8. Hamilton McLaren-Mercedes + 58.900 9. Massa Ferrari + 1:04.900 10. Schumacher Mercedes + 1:11.400 11. Perez Sauber-Ferrari + 1:12.700 12. Hulkenberg Force India-Mercedes + 1:16.500 13. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1:30.300 14. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:33.700 15. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος 16. Petrov Caterham-Renault + 1 γύρος 17. Kovalainen Caterham-Renault + 1 γύρος 18. Button McLaren-Mercedes + 1 γύρος 19. Glock Marussia-Cosworth + 2 γύρους 20. De la Rosa HRT-Cosworth + 2 γύρους 21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 γύρους 22. Senna Williams-Renault + 3 γύρους Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:36.379 Εγκατέλειψαν: Οδηγός Ομάδα Γύρος Maldonado Williams-Renault 26 Pic Marussia-Cosworth 25 Βαθμολογία: Πιλότοι: Κατασκευαστές: 1. Vettel 53 1. Red Bull-Renault 101 2. Hamilton 49 2. McLaren-Mercedes 92 3. Webber 48 3. Lotus-Renault 57 4. Button 43 4. Ferrari 45 5. Alonso 43 5. Mercedes 37 6. Rosberg 35 6. Sauber-Ferrari 31 7. Raikkonen 34 7. Williams-Renault 18 8. Grosjean 23 8. Force India-Mercedes 17 9. Perez 22 9. Toro Rosso-Ferrari 6 10. Di Resta 15 11. Senna 14 12. Kobayashi 9 13. Vergne 4 14. Maldonado 4 15. Hulkenberg 2 16. Schumacher 2 17. Massa 2 18. Ricciardo 2
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr