Στην Ελβετική ομάδα είναι αισιόδοξοι πως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της C31 θα επιτρέψει στους Πέρεζ και Κομπαγιάσι να μπουν δυναμικά και σταθερά στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο στους επόμενους αγώνες.
Τάκης Πουρναράκης
Στην Ελβετική ομάδα είναι αισιόδοξοι πως το νέο αεροδυναμικό πακέτο της C31 θα επιτρέψει στους Πέρεζ και Κομπαγιάσι να μπουν δυναμικά και σταθερά στη διεκδίκηση μιας θέσης στο βάθρο στους επόμενους αγώνες.
Μετά τη Μαλαισία όπου ο Πέρεζ βρέθηκε να διεκδικεί τη νίκη τερματίζοντας τελικά δεύτερος
Κλείσιμο
η Sauber βρέθηκε εκτός βαθμών στο Μπαχρέιν.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της ομάδας Ματ Μόρις επισήμανε: «Το μονοθέσιο μας είναι ανταγωνιστικό απλά το περιβάλλον είναι απρόβλεπτο με τέσσερις νικητές σε ισάριθμους αγώνες και συνεχείς ανατροπές. Από τους 18 βαθμούς της 2ης θέσης στη Μαλαισία μέχρι τους μηδέν στο Μπαχρέιν φαντάζει μεγάλη διαφορά αλλά δεν είναι. Καθότι οι Williams και Force India μαζεύουν βαθμούς η μάχη ανάμεσά μας είναι αμφίρροπη».
Η Sauber στο Μουτζέλο παρουσίασε αναβαθμίσεις και αλλαγές στην είσοδο των ψυγείων αλλά και στα πλαϊνά του καλύμματος κινητήρα. Αυτές συνδυάστηκαν με μια ακόμη αλλαγή στις θέσεις των εξατμίσεων για τη C31.
Στην Ελβετική ομάδα αξιολόγησαν και απέρριψαν την υιοθέτηση του συστήματος που έχει η Mercedes το οποίο όταν λειτουργεί το DRS στολάρει και την εμπρός αεροτομή. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της εταιρείας η υιοθέτηση της εν λόγω διάταξης είχε παράλογα υψηλό κόστος.
Σε μια ιδιαίτερη εκδήλωση που διοργάνωσε η Κωτσόβολος οι αθλητές από τις δύο αποστολές μίλησαν για τους αγώνες της ζωής τους, δίνοντας έμπνευση, ελπίδα και αισιοδοξία.
Στα 23 της χρόνια η σκοπεύτρια από τα Χανιά αγωνίζεται στους πρώτους Ολυμπιακούς Αγώνες της καριέρας της. Και μπορεί, όπως παραδέχεται να έχει άγχος, αλλά στο τέλος κερδίζει η ακόμα μεγαλύτερη προσμονή της για τη μεγαλύτερη έως σήμερα αθλητική πρόκληση της ζωής της.