Ποινή 5 θέσεων στο Μονακό για Σουμάχερ
Ποινή 5 θέσεων στο Μονακό για Σουμάχερ
Οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο 43χρονος πρωταθλητής ήταν υπεύθυνος για τη σύγκρουση με το Μπρούνο Σένα που οδήγησε στην εγκατάλειψη και των δυο στον 13ο γύρο του αγώνα.
Οι αγωνοδίκες έκριναν πως ο 43χρονος πρωταθλητής ήταν υπεύθυνος για τη σύγκρουση με το Μπρούνο Σένα που οδήγησε στην εγκατάλειψη και των δυο στον 13ο γύρο του αγώνα.
Ο Σουμάχερ έπεσε πάνω στο Σένα προσπαθώντας να τον περάσει στα φρένα στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Ο Βραζιλιάνος άλλαξε γραμμή και ο Γερμανός έπεσε πάνω του με αποτέλεσμα να τελειώσει εκεί ο αγώνας και για τους δυο. Οι αγωνοδίκες τους κάλεσαν σε απολογία και εκεί ο ένας κατηγορούσε τον άλλο.
Ειδικότερα ο Σουμάχερ τόνισε: «Αν δείτε το βίντεο ο Σένα κινείται δεξιά προς την εσωτερική για να υπερασπιστεί τη θέση του. Όμως στο τέλος στη φάση του φρεναρίσματος κάνει απότομα αριστερά και βρίσκεται μπροστά μου. Προσπάθησα να τον αποφύγω αλλά ήταν πια αργά. Δεν έπρεπε να αλλάξει γραμμής τα φρένα. Είμαι πολύ ενοχλημένος απ’ αυτό. Πέρυσι στη Βραζιλία έκανε μια περίεργη κίνηση, ένα γύρο πριν είχε επαφή με το Γκροζάν δεν ξέρω τι συμβαίνει μαζί του. Ελπίζω οι αγωνοδίκες από τα ριπλέι να μπορούν να σχηματίσουν ξεκάθαρη εικόνα».
Ο Σουμάχερ έπεσε πάνω στο Σένα προσπαθώντας να τον περάσει στα φρένα στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού. Ο Βραζιλιάνος άλλαξε γραμμή και ο Γερμανός έπεσε πάνω του με αποτέλεσμα να τελειώσει εκεί ο αγώνας και για τους δυο. Οι αγωνοδίκες τους κάλεσαν σε απολογία και εκεί ο ένας κατηγορούσε τον άλλο.
Ειδικότερα ο Σουμάχερ τόνισε: «Αν δείτε το βίντεο ο Σένα κινείται δεξιά προς την εσωτερική για να υπερασπιστεί τη θέση του. Όμως στο τέλος στη φάση του φρεναρίσματος κάνει απότομα αριστερά και βρίσκεται μπροστά μου. Προσπάθησα να τον αποφύγω αλλά ήταν πια αργά. Δεν έπρεπε να αλλάξει γραμμής τα φρένα. Είμαι πολύ ενοχλημένος απ’ αυτό. Πέρυσι στη Βραζιλία έκανε μια περίεργη κίνηση, ένα γύρο πριν είχε επαφή με το Γκροζάν δεν ξέρω τι συμβαίνει μαζί του. Ελπίζω οι αγωνοδίκες από τα ριπλέι να μπορούν να σχηματίσουν ξεκάθαρη εικόνα».
Τελείως διαφορετική οπτική είχε ο Σένα: «Φυσικά δεν πρόκειται να πει ότι φταίει αλλά είχε πιο φρέσκα λάστιχα από μένα, τα δικά μου ήταν ταλαιπωρημένα οπότε δεν μπορούσαμε να φρενάρουμε στο ίδιο σημείο για τη στροφή 1. Νωρίτερα ο Γκροζάν με είχε πάρει φρενάροντας αργότερα και χτυπήσαμε δεν ήθελα να συμβεί το ίδιο. Όταν φρέναρα άλλαξε πορεία και έπεσε πάνω μου τι μπορούσα να κάνω;».
Εν τέλει η απόφαση των αγωνοδικών (Γκέρντ Ένσερ από τη Γερμανία, ο γνωστός οδηγός αγώνων Τομ Κρίστενσεν από την Δανία και ο Ράντονβαν Νόβακ από την Τσεχία) ήταν πως υπήρχε υπαιτιότητα στη σύγκρουση και ο Σουμάχερ θα υποχρεωθεί στο Μονακό, να εκκινήσει πέντε θέσεις πιο πίσω από κει που θα καταταγεί.
Εν τέλει η απόφαση των αγωνοδικών (Γκέρντ Ένσερ από τη Γερμανία, ο γνωστός οδηγός αγώνων Τομ Κρίστενσεν από την Δανία και ο Ράντονβαν Νόβακ από την Τσεχία) ήταν πως υπήρχε υπαιτιότητα στη σύγκρουση και ο Σουμάχερ θα υποχρεωθεί στο Μονακό, να εκκινήσει πέντε θέσεις πιο πίσω από κει που θα καταταγεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα