GP Μονακό: Πρίγκιπας ο Γουέμπερ!

Μεγάλη νίκη του Μάρκ Γουέμπερ και της Red Bull, σε έναν συναρπαστικό αγώνα στο Μονακό. Ο 35χρονος Αυστραλός, εκμεταλλευόμενος την «χρυσή» για το Μονακό, pole position, που του έδωσε η τιμωρία του Σουμάχερ, κράτησε την πρώτη θέση, με τους Ρόσμπεργκ, Αλόνσο, Φέτελ και Χάμιλτον, να είναι σε απόσταση αναπνοής πίσω του.

Μεγάλη νίκη του Μάρκ Γουέμπερ και της Red Bull, σε έναν συναρπαστικό αγώνα στο Μονακό. Ο 35χρονος Αυστραλός, εκμεταλλευόμενος την «χρυσή» για το Μονακό, pole position, που του έδωσε η τιμωρία του Σουμάχερ, κράτησε την πρώτη θέση, με τους Ροσμπεργκ, Αλόνσο, Φέτελ και Χάμιλτον, να είναι σε απόσταση αναπνοής πίσω του.

Ο σημερινός αγώνας άφησε σ' όσους τον παρακολούθησαν από την αρχή ως το τέλος μια αίσθηση ανικανοποίητου. Αυτό γιατί καθόλη τη διάρκεια του τα συμβάντα σε προετοίμαζαν για δράμα το οποίο τελικά δεν ήρθε.

Πρώτα απ' όλα η βροχή που αναμένονταν από την αρχή έως το τέλος αλλά ποτέ δεν ήρθε. Μετά η φθορά των ελαστικών όλοι φοβόντουσαν ότι μπορεί να χρειάζονταν ακόμη και 3 πιτ στοπ αλλά τελικά όλοι την έβγαλαν με ένα.

Ο Γουέμπερ κόντρα στην παράδοση που τον θέλει να εκκινεί άσχημα
, έκανε μια άριστη εκκίνηση και κράτησε την πρώτη θέση στο ξεκίνημα του αγώνα. Μια θέση που απώλεσε μόνο κατά τη διάρκεια των πιτ στοπ.

Πίσω του ο Νίκο Ρόσμπεργκ προσπάθησε μπαίνοντας νωρίς για να αλλάξει ελαστικά αλλά δεν κατάφερε να περάσει μπροστά.

Αντίθετα τα κατάφερε ο Αλόνσο που μ' αυτό τον τρόπο πέρασε το Χάμιλτον. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την επαφή του Γκροζάν με το Σουμάχερ στην εκκίνηση και πέρασε μπροστά στη βαθμολογία του πρωταθλήματος οδηγών κάνοντας έναν ακόμη σταθερό αγώνα.



Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής τόνισε:
«Νιώθω φανταστικά. Ήταν ένας αγώνας με τρομερό ενδιαφέρον. Πήγα όπως περίμενα στην αρχή δημιουργώντας μια διαφορά με τη πολύ μαλακή γόμα και μετά κατάφερα να ελέγξω τη διαφορά μου από το Νίκο. Ο καιρός έδειχνε ότι θα πάει για βροχή όταν άνοιξε το παράθυρο για πιτ στοπ και αναρωτιόμασταν αν έπρεπε να μείνουμε λίγο ακόμη στην πίστα για να βάλουμε κατευθείαν ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Νίκο τελικά επιχείρησε να μπει νωρίτερα και αρκετοί προσπάθησαν να αντιδράσουν σ’ αυτή την επιλογή. Το επόμενο περίεργο κομμάτι στον αγώνα ήταν μέχρι να φτάσουν σε θερμοκρασία λειτουργίας τα μαλακά ελαστικά. Ο Φέτελ που ήταν μπροστά απομακρύνονταν και φοβόμουν μήπως η στρατηγική που ακολουθούσε θα τον έφερνε τελικά σε θέση για το βάθρο. Άρχισα να πιέζω καθώς δεν ήθελα να ξεπεράσει η διαφορά μας τα 20 sec που θα του έδιναν τη δυνατότητα να αλλάξει ελαστικά και να παραμείνει εμπρός. Όπως μου είπε ο Φερνάντο ενώ εύχονταν να βρέξει μόλις άρχισε να βρέχει φώναζε ‘όχι, όχι, όχι’. Κάπως έτσι πιστεύω ότι αισθάνονταν όλοι εκτός από μένα που οδηγούσα την κούρσα».


Για το Μαρκ Γουέμπερ ήταν η 2η νίκη του στο Μονακό, η πρώτη για τον 35χρονο Αυστραλό ήρθε το 2010.

Από την πλευρά του ο Νίκο Ρόσμπεργκ που τερμάτισε τελικά στη 2η θέση δεν ήταν ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα: « Χάρη στη βοήθεια του μηχανικού μου αλλά και της ομάδας πέτυχα μια τέλεια εκκίνηση. Απομακρύνθηκα από τους οδηγούς που ήταν πίσω μου αλλά δεν μπόρεσα να περάσω το Γουέμπερ. Στη συνέχεια οδήγησε εξαιρετικά ελέγχοντας τον αγώνα. Συνολικά ήταν ένα καλό τριήμερο για μένα και την ομάδα. Νομίζω ότι είχα το καλύτερο μονοθέσιο απ’ όλους αυτό είναι ενθαρρυντικό ανυπομονώ για το τι θα μας φέρουν οι επόμενοι αγώνες. Για μένα είναι πολύ σημαντικό ότι ανέβηκα στο βάθρο στο Μονακό στο ίδιο σημείο απ’ το οποίο περνούσα μικρός πηγαίνοντας σχολείο. Ήλπιζα ότι μπορεί να μου δοθεί μια ευκαιρία να περάσω αλλά είχα και το Φερνάντο να καιροφυλακτεί πίσω μου».

Ο Αλόνσο που τερμάτισε τελικά 3ος πήρε 15 βαθμούς και πήρε κεφάλι στην κούρσα του πρωταθλήματος: «Ο στόχος μου στο συγκεκριμένο αγώνα ήταν να τερματίσω μπροστά από το Χάμιλτον και το Φέτελ. Τα κατάφερα. Στον επόμενο αγώνα πρέπει να επικεντρωθώ στο Μαρκ που τώρα είναι στη 2η θέση της βαθμολογίας. Στην εκκίνηση έφυγα τέλεια και μετά τα πρώτα δέκα μέτρα έφτασα δίπλα στο Γκροζάν. Προσπαθούσα να περάσω το Λιούις και τοποθέτησα το μονοθέσιο στο μέσον του δρόμου έτσι ακούμπησα με το Γκροζάν. Μετά την επαφή αυτός έκανε τετακέ, είμαι τυχερός που δεν έπαθε ζημιά το μονοθέσιο μου. Όμως αυτό βοήθησε το Φέτελ που κέρδισε θέσεις. Πέρασα τελικά το Χάμιλτον με την άριστη στρατηγική μας, ευχαριστώ την ομάδα γι’ αυτό το πιτ στοπ».


Συνολικά τα αποτελέσματα ήταν:

Τελική κατάταξη:

 

Θέση Πιλότος       Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Webber        Red Bull-Renault           1h46:06.557

 2.  Rosberg       Mercedes                   +     0.643

 3.  Alonso        Ferrari                    +     0.947

 4.  Vettel        Red Bull-Renault           +     1.343

 5.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     4.101

 6.  Massa         Ferrari                    +     6.195

 7.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    41.500

 8.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    42.500

 9.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    44.000

10.  Senna         Williams-Renault           +    44.500

11.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 γύρος

12.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρος

13.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρος

14.  Glock         Marussia-Cosworth          +     1 γύρος

15.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +     2 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Perez, 1:17.298

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότοι       Ομάδα                      Γύροι

Button        McLaren-Mercedes             71

Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari           66

Pic           Marussia-Cosworth            65

Schumacher    Mercedes                     64

Petrov        Caterham-Renault             16

Kobayashi     Sauber-Ferrari               6

De la Rosa    HRT-Cosworth                 1

Maldonado     Williams-Renault             1

Grosjean      Lotus-Renault                1

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Alonso        76        1.  Red Bull-Renault          146

 2.  Vettel        73        2.  McLaren-Mercedes          108

 3.  Webber        73        3.  Ferrari                    86

 4.  Hamilton      63        4.  Lotus-Renault              86

 5.  Rosberg       59        5.  Mercedes                   61

 6.  Raikkonen     51        6.  Williams-Renault           44

 7.  Button        45        7.  Sauber-Ferrari             41

 8.  Grosjean      35        8.  Force India-Mercedes       28

 9.  Maldonado     29        9.  Toro Rosso-Ferrari          6

10.  Perez         22      

11.  Di Resta      21      

12.  Kobayashi     19      

13.  Senna         15      

14.  Massa         10      

15.  Hulkenberg     7      

16.  Vergne         4      

17.  Schumacher     2      

18.  Ricciardo      2      

Επόμενος αγώνας το Καναδικό GP στις 10 Ιουνίου.
 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr