Mercedes: Πρέπει να αποδώσουμε καλύτερα!

Στη F1, τα λάθη και η υστέρηση πληρώνονται ακριβά, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον γνωρίζει σε βάθος τις απαιτήσεις που υπάρχουν για να πρωταγωνιστήσει κανείς στη διεκδίκηση του τίτλου.

Στη F1, τα λάθη και η υστέρηση πληρώνονται ακριβά, ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρος Μπρον γνωρίζει σε βάθος τις απαιτήσεις που υπάρχουν για να πρωταγωνιστήσει κανείς στη διεκδίκηση του τίτλου.

Με συγκομιδή 69 μόλις βαθμών στους πρώτους επτά αγώνες έναντι 164 της πρωτοπόρου Red Bull η γερμανική εταιρεία ελπίζει μόνο να διατηρήσει στη μάχη του τίτλου το Νίκο Ρόσμπεργκ που κέρδισε στην Κίνα και με συνολικά 67 βαθμούς απέχει μόνο 21 από τον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον.

Μιλώντας σχετικά ο Ρος Μπρον τόνισε μεταξύ άλλων: «Φέτος έχουμε αφήσει υποσχέσεις και διαθέτουμε μια δυναμική που δεν έχουμε αναπτύξει πλήρως ακόμη. Απομένουν αρκετοί αγώνες και είμαι ευχαριστημένος από την απόδοση του μονοθεσίου γιατί κερδίσαμε στην Κίνα ανεβήκαμε στο βάθρο στο Μονακό και το μονοθέσιο είναι μέσα στις δυο – τρεις πρώτες σειρές στις κατατακτήριες δοκιμές. Οπότε είμαστε πολύ πιο
ανταγωνιστικοί φέτος. Αλλά δεν έχουμε καταφέρει να συνδυάσουμε όλο το πρόγραμμα. Χάσαμε τη μπάλα σε κάποιους αγώνες καθώς δεν μπορέσαμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό. Στόχος μου είναι στους επόμενους αγώνες να σιγουρευτώ πως δε θα γίνουν λάθη και θα αξιοποιήσουμε πλήρως τη δυναμική μας η οποία είναι πολύ καλύτερη από τα προηγούμενα χρόνια».

Αναφερόμενος ειδικά στην απόδοση του Νίκο Ρόσμπεργκ ο Μπρον συμπλήρωσε:
«Ο Νίκο οδηγεί εξαιρετικά, το ανταγωνιστικό μας μονοθέσιο και απέχει μια νίκη από την κορυφή. Πρέπει να κάνουμε ότι απαιτείται για να φέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα και δε βλέπω κάποιο λόγο να μην το πετύχουμε αυτό».

Όσον αφορά στο πρόβλημα δυσλειτουργίας που παρουσιάστηκε με τους συνδέσμους του DRS και τη σχεδίαση τους που οδήγησαν στην εγκατάλειψη του Μ.Σουμάχερ στο Μόντρεαλ ο Μπρον αποκάλυψε: «Αλλάξαμε τη σχεδίαση για να είμαστε σίγουροι ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί. Πρόκειται για μια διάταξη που είχαμε χρησιμοποιήσει πολύ, οπότε ήταν ιδιαίτερα ενοχλητικό το γεγονός ότι υπήρχε περιθώριο να δημιουργηθεί πρόβλημα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr