GP Ευρώπης: Έβρεξε ποινές
GP Ευρώπης: Έβρεξε ποινές
Αρκετή δουλειά είχαν οι αγωνοδίκες στη Βαλένθια χτες βράδυ όπου εξέτασαν αρκετά συμβάντα από το GP.
Πρώτα απ’ όλα αυτό με τον Μ.Σουμάχερ που κινδύνεψε να χάσει τη θέση στο βάθρο λόγω χρήσης DRS υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας στη φάση της σύγκρουσης Χάμιλτον – Μαλντονάντο.
Αρκετή δουλειά είχαν οι αγωνοδίκες στη Βαλένθια χτες βράδυ όπου εξέτασαν αρκετά συμβάντα από το GP.
Πρώτα απ’ όλα αυτό με τον Μ.Σουμάχερ που κινδύνεψε να χάσει τη θέση στο βάθρο λόγω χρήσης DRS υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας στη φάση της σύγκρουσης Χάμιλτον – Μαλντονάντο.
Τελικά οι αγωνοδίκες δέχτηκαν τις εξηγήσεις της ομάδας και του οδηγού που απέδειξαν με τα δεδομένα της τηλεμετρίας ότι ο ρυθμός είχε μειωθεί σημαντικά στο συγκεκριμένο σημείο.
Σίγουρα η πιο χαρακτηριστική περίπτωση χτες ήταν η σύγκρουση Χάμιλτον – Μαλντονάντο. Ο Χάμιλτον ένιωσε τα ελαστικά του να παραδίδουν πνεύμα δυο γύρους πριν το τέλος. Έχασε τη 2η θέση από το Ράικονεν και πάλευε να μη χάσει την 3η από το Μαλντονάντο με αποτέλεσμα να χτυπήσουν και να βρεθούν και οι δυο τους εκτός πίστας. Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε ενώ ο οδηγός από τη Βενεζουέλα έστω και με σπασμένη αεροτομή κατάφερε να πάρει τον βαθμό της 10ης θέσης.
Πρώτα απ’ όλα αυτό με τον Μ.Σουμάχερ που κινδύνεψε να χάσει τη θέση στο βάθρο λόγω χρήσης DRS υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας στη φάση της σύγκρουσης Χάμιλτον – Μαλντονάντο.
Τελικά οι αγωνοδίκες δέχτηκαν τις εξηγήσεις της ομάδας και του οδηγού που απέδειξαν με τα δεδομένα της τηλεμετρίας ότι ο ρυθμός είχε μειωθεί σημαντικά στο συγκεκριμένο σημείο.
Σίγουρα η πιο χαρακτηριστική περίπτωση χτες ήταν η σύγκρουση Χάμιλτον – Μαλντονάντο. Ο Χάμιλτον ένιωσε τα ελαστικά του να παραδίδουν πνεύμα δυο γύρους πριν το τέλος. Έχασε τη 2η θέση από το Ράικονεν και πάλευε να μη χάσει την 3η από το Μαλντονάντο με αποτέλεσμα να χτυπήσουν και να βρεθούν και οι δυο τους εκτός πίστας. Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε ενώ ο οδηγός από τη Βενεζουέλα έστω και με σπασμένη αεροτομή κατάφερε να πάρει τον βαθμό της 10ης θέσης.
Μετά τη λήξη του αγώνα ο Παστόρ Μαλντονάντο κατηγορούσε το Χάμιλτον για την σύγκρουση: «Προσπάθησε να με βγάλει εκτός πίστας. Δεν μου άφησε καθόλου χώρο ώστε να μπορέσω να μείνω δίπλα του από στροφή σε στροφή. Βρέθηκα πάνω στο κερμπ και δεν μπορούσα να αποφύγω τη σύγκρουση. Δε ξέρω γιατί το έκανε αυτό. Είχε πρόβλημα με τα λάστιχα και το είχε χάσει τελείως τη στιγμή που ο δικός μου ρυθμός ήταν τελείως διαφορετικός. Υπήρξε πολύ επιθετικός μαζί μου».
Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν έδειξε μετανοιωμένος για ότι συνέβη: «Τα ελαστικά μου είχαν εξαντληθεί οπότε ούτως ή άλλως δεν ξέρω αν θα έπαιρνα βαθμούς. Ποτέ δεν αφήνεις κάποιον απλά να σε περάσει πάντα δίνεις μάχη. Δεν έχω καταλάβει τι συνέβη μπήκα στη στροφή αλλά δεν βγήκα».
Οι αγωνοδίκες έκριναν πως υπήρχε υπαιτιότητα του Μαλντονάντο στη συγκεκριμένη φάση οπότε του επέβαλαν ποινή διέλευσης από τα pit. Καθότι ο αγώνας είχε ολοκληρωθεί προστέθηκαν 20sec στον τελικό χρόνο του οδηγού της Williams που έχασε έτσι την 10η θέση και τον ένα βαθμό και κατετάγη 12ος. Ο βαθμός έμεινε στη Williams καθώς τον πήρε ο Μπρούνο Σένα.
Πέραν τούτων επεβλήθη ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του Βρετανικού GP στο Ζαν Έρικ Βερν ο οποίος θεωρήθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση με το Κοβαλάινεν. Ο Γάλλος θα πληρώσει και 25 χιλιάδες ευρώ χρηματικό πρόστιμο. «Λάθος πρωτάρη» χαρακτήρισε την ενέργεια του Βερν ο Κοβαλάινεν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα