Μπάτον: Επιστροφή σε φόρμα
Μπάτον: Επιστροφή σε φόρμα
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren παρότι πήρε τη νίκη στην αυλαία του πρωταθλήματος στην Αυστραλία δεν είχε φέτος ανάλογη συνέχεια.
Ο Βρετανός πιλότος της McLaren παρότι πήρε τη νίκη στην αυλαία του πρωταθλήματος στην Αυστραλία δεν είχε φέτος ανάλογη συνέχεια. Διένυσε μια δύσκολη περίοδο με πολλά προβλήματα στις κατατακτήριες δοκιμές, ατυχίες αλλά και αστοχίες στα επόμενα 7 GP.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ενώ κάποια στιγμή ήταν επικεφαλής της βαθμολογίας τώρα έχει πέσει στην 8η θέση και υπολείπεται 62 βαθμούς από την κορυφή και 39 από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου αυτό σημαίνει πως ο Μπάτον είναι εκτός της φετινής μάχης του τίτλου.
Ο 32χρονος Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει καταφέρει ποτέ στην καριέρα του ν’ ανέβει στο βάθρο στο Σίλβερστον.
Λογικό είναι λοιπόν να αποζητά τη διάκριση εντός έδρας:
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ενώ κάποια στιγμή ήταν επικεφαλής της βαθμολογίας τώρα έχει πέσει στην 8η θέση και υπολείπεται 62 βαθμούς από την κορυφή και 39 από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου αυτό σημαίνει πως ο Μπάτον είναι εκτός της φετινής μάχης του τίτλου.
Ο 32χρονος Βρετανός παγκόσμιος πρωταθλητής δεν έχει καταφέρει ποτέ στην καριέρα του ν’ ανέβει στο βάθρο στο Σίλβερστον.
Λογικό είναι λοιπόν να αποζητά τη διάκριση εντός έδρας:
«Πάντα απολαμβάνω το δικό μας αγώνα γιατί η ατμόσφαιρα είναι ακαταμάχητη. Παρότι δεν έχω καταφέρει να διακριθώ εδώ απολαμβάνω την υποστήριξη των χιλιάδων Βρετανών φιλάθλων».
Αναφερόμενος στην προσπάθεια που γίνεται με τους μηχανικούς του ώστε να αμβλυνθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στις δοκιμές ο Μπάτον τόνισε: «Έχουμε σημειώσει αξιόλογη πρόοδο σε συγκεκριμένους τομείς αλλά δε φάνηκε αυτό στο αποτέλεσμα στη Βαλένθια».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς συμπλήρωσε: «Πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό από τη στιγμή που θα φτάσουμε στην πίστα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Όποιος εκμεταλλευτεί καλύτερα τα ελαστικά θα έχει τον πρώτο λόγο για να κερδίσει καθώς σήμερα οι αγώνες δεν κρίνονται στον πρώτο γύρο αλλά στον τελευταίο. Παρότι αυτό σημαίνει περισσότερη δουλειά για μας είναι ότι καλύτερο για τους θεατές και τους τηλεθεατές. Υπάρχει ένταση, αγωνία και ανατροπές από την αρχή ως το τέλος και αυτό πρέπει να συνεχίσει να προσφέρει η F1».
Αναφερόμενος στην προσπάθεια που γίνεται με τους μηχανικούς του ώστε να αμβλυνθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει στις δοκιμές ο Μπάτον τόνισε: «Έχουμε σημειώσει αξιόλογη πρόοδο σε συγκεκριμένους τομείς αλλά δε φάνηκε αυτό στο αποτέλεσμα στη Βαλένθια».
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren, Μάρτιν Ουίτμαρς συμπλήρωσε: «Πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό από τη στιγμή που θα φτάσουμε στην πίστα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Όποιος εκμεταλλευτεί καλύτερα τα ελαστικά θα έχει τον πρώτο λόγο για να κερδίσει καθώς σήμερα οι αγώνες δεν κρίνονται στον πρώτο γύρο αλλά στον τελευταίο. Παρότι αυτό σημαίνει περισσότερη δουλειά για μας είναι ότι καλύτερο για τους θεατές και τους τηλεθεατές. Υπάρχει ένταση, αγωνία και ανατροπές από την αρχή ως το τέλος και αυτό πρέπει να συνεχίσει να προσφέρει η F1».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα