Γιατί υστερεί η McLaren;
Γιατί υστερεί η McLaren;
Αναμφισβήτητα η Βρετανική ομάδα αποτελεί τη μεγάλη απογοήτευση φέτος. Η McLaren ξεκίνησε τη χρονιά με μεγάλες προσδοκίες και νίκη του Τζένσον Μπάτον στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.
Αναμφισβήτητα η Βρετανική ομάδα αποτελεί τη μεγάλη απογοήτευση φέτος. Η McLaren ξεκίνησε τη χρονιά με μεγάλες προσδοκίες και νίκη του Τζένσον Μπάτον στον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία.
Η ανάλυση των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης έδειχνε πως η ΜΡ4/27 θα ήταν το μονοθέσιο που οριοθετούσε τον ανταγωνισμό. Η πραγματικότητα όμως αποδείχτηκε τελείως διαφορετική και ειδικά στους δυο τελευταίους αγώνες οι οδηγοί της ομάδας έχουν μείνει μακριά από το βάθρο.
Την ίδια στιγμή Red Bull και Ferrari δείχνουν να έχουν βρει το δρόμο τους και να αυξάνουν τη διαφορά από τα ασημί μονοθέσια.
Μιλώντας σχετικά ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, Πάντι Λόου σημείωσε:
Η ανάλυση των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης έδειχνε πως η ΜΡ4/27 θα ήταν το μονοθέσιο που οριοθετούσε τον ανταγωνισμό. Η πραγματικότητα όμως αποδείχτηκε τελείως διαφορετική και ειδικά στους δυο τελευταίους αγώνες οι οδηγοί της ομάδας έχουν μείνει μακριά από το βάθρο.
Την ίδια στιγμή Red Bull και Ferrari δείχνουν να έχουν βρει το δρόμο τους και να αυξάνουν τη διαφορά από τα ασημί μονοθέσια.
Μιλώντας σχετικά ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, Πάντι Λόου σημείωσε:
«Δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα σχεδιασμού στο μονοθέσιό μας δεν κοιτάς τις προδιαγραφές του και λες αμέσως αυτό είναι καταστροφή. Πρόκειται για την γνωστή και πάντα επίκαιρη ιστορία του πως θα πετύχεις τη βέλτιστη αξιοποίηση σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Το μονοθέσιο μας στο Σίλβερστον πετούσε υπό βροχή με τα βρόχινα ελαστικά και αυτό δεν μπορεί να συμβεί εάν δεν έχεις κορυφαία αεροδυναμική απόδοση. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι η σταθερότητα».
Η ΜΡ4/27 δέχτηκε σημαντικές αεροδυναμικές τροποποιήσεις στο Σίλβερστον: «Σίγουρα παίζει ρόλο ο ρυθμός εξέλιξης του μονοθεσίου, προφανώς κάποιες ομάδες είναι πιο γρήγορες. Αλλά δεν νομίζω ότι όσοι βρέθηκαν μπροστά μας στο Σίλβερστον έχουν βελτιώσει τόσο θεαματικά τα μονοθέσια τους σε σχέση με το δικό μας. Το ζήτημα είναι εμείς πως το αξιοποιούμε. Στο Γερμανικό GP το ερχόμενο Σαββατοκύριακο θα φέρουμε ακόμη ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων. Είναι καθοριστικής σημασίας το πόσο καλά θα δουλέψει καθώς όλοι τώρα πιέζουν στο μάξιμουμ ώστε να πετύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα πριν το καλοκαιρινό διάλλειμα. Η νίκη στην Ουγγαρία συναισθηματικά είναι πολύ σημαντική. Το κατορθώσαμε αυτό τα δυο από τα τρία προηγούμενα χρόνια στη F1. Όπως πάντα στο δικό μας άθλημα θεωρείσαι όσο καλός ήσουν στον τελευταίο αγώνα, έτσι δεν είναι;» κατέληξε ο Βρετανός μηχανικός.
Το Γερμανικό GP διεξάγεται το άλλο Σαββατοκύριακο (21- 22/7) στην πίστα του Χόκενχάιμ (σ.σ: απευθείας Alpha, 14:00).
Η ΜΡ4/27 δέχτηκε σημαντικές αεροδυναμικές τροποποιήσεις στο Σίλβερστον: «Σίγουρα παίζει ρόλο ο ρυθμός εξέλιξης του μονοθεσίου, προφανώς κάποιες ομάδες είναι πιο γρήγορες. Αλλά δεν νομίζω ότι όσοι βρέθηκαν μπροστά μας στο Σίλβερστον έχουν βελτιώσει τόσο θεαματικά τα μονοθέσια τους σε σχέση με το δικό μας. Το ζήτημα είναι εμείς πως το αξιοποιούμε. Στο Γερμανικό GP το ερχόμενο Σαββατοκύριακο θα φέρουμε ακόμη ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων. Είναι καθοριστικής σημασίας το πόσο καλά θα δουλέψει καθώς όλοι τώρα πιέζουν στο μάξιμουμ ώστε να πετύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα πριν το καλοκαιρινό διάλλειμα. Η νίκη στην Ουγγαρία συναισθηματικά είναι πολύ σημαντική. Το κατορθώσαμε αυτό τα δυο από τα τρία προηγούμενα χρόνια στη F1. Όπως πάντα στο δικό μας άθλημα θεωρείσαι όσο καλός ήσουν στον τελευταίο αγώνα, έτσι δεν είναι;» κατέληξε ο Βρετανός μηχανικός.
Το Γερμανικό GP διεξάγεται το άλλο Σαββατοκύριακο (21- 22/7) στην πίστα του Χόκενχάιμ (σ.σ: απευθείας Alpha, 14:00).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα