Ferrari: Αισιοδοξούν για Χόκενχάιμ!

Το Γερμανικό GP θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή στη θρυλική πίστα του Χόκενχάιμ. Η τελευταία φορά που διεξήχθη αγώνας εκεί ήταν το 2010 ο Αλόνσο είχε σημειώσει τη 2η νίκη της καριέρας του με τα χρώματα της Ferrari.

Το Γερμανικό GP θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή στη θρυλική πίστα του Χόκενχάιμ. Η τελευταία φορά που διεξήχθη αγώνας εκεί ήταν το 2010 ο Αλόνσο είχε σημειώσει τη 2η νίκη της καριέρας του με τα χρώματα της Ferrari.

Οι τελευταίες εμφανίσεις της κόκκινης ομάδας με τον Ισπανό να βρίσκεται στο βάθρο στους τέσσερις από τους πέντε τελευταίους αγώνες και να προηγείται στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών με 129 βαθμούς έχουν καλλιεργήσει κλίμα αισιοδοξίας στο Μαρανέλο.

Σε συνέντευξή του που δημοσιεύτηκε στην επίσημη διαδικτυακή σελίδα της Ferrari, o μηχανικός αγώνα του Αλόνσο, Αντρέα Στέλα τόνισε μεταξύ άλλων: «Το μονοθέσιο μας ήταν καλό στη Βαλένθια αλλά και στο Σίλβερστον. Καθότι το Χόκενχάιμ είναι μια μίξη αργών στροφών όπως αυτές που απαντώνται στη Βαλένθια και γρήγορων καμπών όπως αυτές που αντιμετωπίσαμε στο Σίλβερστον πιστεύω ότι η Ferrari θα είναι ανταγωνιστική στη Γερμανία. Αν κάποιος μου έλεγε το χειμώνα ότι στο μέσον της σεζόν θα βρισκόμαστε σ’ αυτή τη θέση θα τον θεωρούσα υπεραισιόδοξο. Αλλά σ’ αυτό το άθλημα τα πράγματα είναι ρευστά οπότε έχει σημασία να διατηρεί κανείς θετική προσέγγιση.  Η παρούσα κατάσταση οφείλεται σε συνδυασμό της θετικής προσέγγισης με σκληρή δουλειά».

Ένα από τα πιο εμφανή σημεία στα οποία η F2012
έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης είναι η τελική ταχύτητα. Ο Αντρέα Στέλλα αποσαφήνισε: «Πάντα θες υψηλότερη τελική ταχύτητα, καθώς βελτιώνεται το γυρολόγιο και διευκολύνεται η ζωή σου στα προσπεράσματα στον αγώνα.
Όμως η τελική ταχύτητα συνδέεται με την κάθετη δύναμη που παράγει το μονοθέσιο. Όσο μεγαλύτερη η κάθετη δύναμη τόσο μεγαλύτερες οι αντιστάσεις που προκαλούνται και περιορίζουν την τελική ταχύτητα. Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό καθώς η καλή απόδοση του μονοθεσίου έχει ως κορμό την κάθετη δύναμη. Σίγουρα η αεροδυναμική απόδοση του μονοθεσίου συνολικά ώστε να παράγει την απαιτούμενη κάθετη δύναμη χωρίς να υστερεί τόσο σε τελική ταχύτητα είναι ένας τομέας που προσπαθούμε να βελτιώσουμε στο άμεσο μέλλον».

Με τις θρυλικές ευθείες του Χόκενχάιμ να έχουν κοπεί από το 2002 πλέον στη Γερμανική πίστα παίζει ρόλο περισσότερο η κάθετη δύναμη και λιγότερο η τελική ταχύτητα. Είναι χαρακτηριστικό πως στον προηγούμενο αγώνα στο Σίλβερστον ο νικητής Μαρκ Γουέμπερ είχε την χαμηλότερη τελική ταχύτητα από τα 24 μονοθέσια που αγωνίστηκαν.  

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr