GP Ουγγαρίας: Νίκη Χάμιλτον!

Ο 27 χρονος Βρετανός χρειάστηκε να υπερβάλλει εαυτόν για να διατηρήσει την McLaren ΜΡ4/27 μπροστά από τις ταχύτατες Lotus των Ράικονεν και Γκροζάν.

Ο 27 χρονος Βρετανός χρειάστηκε να υπερβάλλει εαυτόν για να διατηρήσει την McLaren ΜΡ4/27 μπροστά από τις ταχύτατες Lotus των Ράικονεν και Γκροζάν.

Το σημερινό Ουγγρικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας απ' αυτούς που συνηθίσαμε φέτος να ζούμε στο καλύτερο πρωτάθλημα της σύγχρονης ιστορίας της F1.
Με τις θερμοκρασίες οδοστρώματος σταθερά πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ήταν προφανές ότι όλα θα κριθούν στο ποιος μπορεί να διατηρήσει σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του για περισσότερους γύρους κρατώντας παράλληλα το ρυθμό του σε ανταγωνιστικό επίπεδο.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην εκκίνηση επέτρεψε στους δυο πρώτους
Χάμιλτον, Γκροζάν να διατηρήσουν τις θέσεις τους τη στιγμή που ο Φέτελ έχασε τη δική του από το Μπάτον προσπαθώντας να περάσει τη Lotus του Γάλλου που έμεινε μπροστά του.
Ο αγώνας άρχισε να παίρνει άγρια μορφή μετά την πρώτη αλλαγή ελαστικών με τους περισσότερους πιλότους να βγάζουν τη μαλακή γόμα και να βάζουν τη μέση. Οι Φέτελ, Γουέμπερ και Ράικονεν παρέμειναν όμως στη μαλακή. Ο Φινλανδός με τη Lotus κατάφερε να αξιοποιήσει καλύτερα απ΄ όλους το πλεονέκτημα αυτό και μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών βρέθηκε στη  2η θέση να πιέζει το Χάμιλτον για την 1η.

Η μάχη μεταξύ τους ήταν συναρπαστική με το Φινλανδό να φτάνει τη διαφορά κάτω από ένα δευτερόλεπτο να μπαίνει σε ζώνη DRS αλλά να μην μπορεί να φτάσει σε απόσταση βολής καθότι όπως αποδείχτηκε ο Χάμιλτον ήλεγχε το ρυθμό και διατηρούσε μέρος της δυναμικής της McLaren ώστε να μπορεί να αμυνθεί στις επιθέσεις της Lotus.



Έτσι ο Βρετανός πήρε την καρό σημαία μπροστά από τα δυο μαύρα - χρυσαφί μονοθέσια των Ράικονεν - Γκροζάν που παραλίγο να ακουμπήσουν τη στιγμή που ο Κίμι έβγαινε από τα πιτ και παιζόταν η 2η θέση. Ευτυχώς για τους οπαδούς τους και τους ανθρώπους της ομάδας, πρυτάνευσε η λογική.

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Λιούις Χάμιλτον ευχαρίστησε όλα τα μέλη της ομάδας: " Κάναμε καταπληκτική δουλειά στη βελτίωση του μονοθεσίου και είχαμε ένα αλάνθαστο τριήμερο. Παρότι δεν ήμασταν ταχύτεροι μπορέσαμε να κρατηθούμε μπροστά και να πάρουμε αυτή τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους μηχανικούς της ομάδας γι' αυτό".

Μιλώντας στο Ράικονεν ο Χάμιλτον πριν ανεβούν στο βάθρο τον συνεχάρη για την μεταξύ τους μάχη λέγοντας: "Σαν τον παλιό καλό καιρό". Ο Φινλανδός απαντώντας σε ερώτηση του διάσημου τενόρου Πλάσιντο Ντομίνγκο για το αν είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα ήταν αποστομοτικός: "Σήμερα ήρθα δεύτερος άρα δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος παρότι το αποτέλεσμα είναι καλό. Ευχαριστημένος θα είμαι μόνο όταν κερδίσω".

Επόμενος αγώνας το Βελγικό GP στις 2 Σεπτεμβρίου.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:

 

Θέση Πιλότος       Ομάδα                       Χρόνος

 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           141:05.503

 2.  Raikkonen     Lotus-Renault              +     1.032

 3.  Grosjean      Lotus-Renault              +    10.518

 4.  Vettel        Red Bull-Renault           +    11.614

 5.  Alonso        Ferrari                    +    26.653

 6.  Button        McLaren-Mercedes           +    30.243

 7.  Senna         Williams-Renault           +    33.899

 8.  Webber        Red Bull-Renault           +    34.458

 9.  Massa         Ferrari                    +    38.300

10.  Rosberg       Mercedes                   +    51.200

11.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    57.200

12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:02.800

13.  Maldonado     Williams-Renault           +    1:03.6

14.  Perez         Sauber-Ferrari             +    1:04.4

15.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

16.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο

17.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρο

18.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    2 γύρους

19.  Petrov        Caterham-Renault           +    2 γύρους

20.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύρους

21.  Glock         Marussia-Cosworth          +    3 γύρους

22.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +    3 γύρους

 

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:24.136

 

Εγκατέλειψαν:

 

Πιλότος       Ομάδα                      Γύρος

Karthikeyan   HRT-Cosworth                 63

Schumacher    Mercedes                     61

 

 

Βαθμολογία:               

 

     Πιλότοι:                    Κατασκευαστές:            

 1.  Alonso       164        1.  Red Bull-Renault          246

 2.  Webber       124        2.  McLaren-Mercedes          193

 3.  Vettel       122        3.  Lotus-Renault             192

 4.  Hamilton     117        4.  Ferrari                   189

 5.  Raikkonen    116        5.  Mercedes                  106

 6.  Rosberg       77        6.  Sauber-Ferrari             80

 7.  Grosjean      76        7.  Williams-Renault           53

 8.  Button        76        8.  Force India-Mercedes       46

 9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari          6

10.  Kobayashi     33      

11.  Maldonado     29      

12.  Schumacher    29      

13.  Di Resta      27      

14.  Massa         25      

15.  Senna         24      

16.  Hulkenberg    19      

17.  Vergne         4      

18.  Ricciardo      2      

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr