Χωρίς συνέπειες για το Χάμιλτον τα τιτιβίσματα!

Ο Λιούις Χάμιλτον έφερε σε πολύ δύσκολη θέση την McLaren με τα tweet του το Σαββατοκύριακο του Βελγικού GP.

Ο Λιούις Χάμιλτον έφερε σε πολύ δύσκολη θέση την McLaren με τα tweet του το Σαββατοκύριακο του Βελγικού GP.

Όπως ίσως γνωρίζετε ο 27χρονος Βρετανός πρωταθλητής βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την ομάδα που τον ανέδειξε στη F1 για την ανανέωση του συμβολαίου του που λήγει στα τέλη της χρονιάς. Η εξέλιξη των διαπραγματεύσεων αυτών δεν είναι εντελώς ομαλή και πιθανόν η διαδικτυακή συμπεριφορά του Χάμιλτον να αποτελεί αντίδραση.

Ο έγχρωμος πιλότος φάνηκε ιδιαίτερα ενοχλημένος το Σάββατο όταν είδε τη διαφορά στους χρόνους ανάμεσα στο δικό του μονοθέσιο και σ’ αυτό του Μπάτον. Ο teammate του βρέθηκε για πρώτη φορά μετά από χρόνια (Μονακό του 2009) στην pole position ενώ ο ίδιος περιορίστηκε στην 7η θέση με χρόνο 8 δέκατα χειρότερο.

Ο Χάμιλτον που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε κερδίσει το Μπάτον
στις 10 από τις 11 αναμετρήσεις φέτος με το χρονόμετρο δυσκολεύτηκε να το χωνέψει αυτό. Η ανάλυση έδειξε ότι η διαφορά οφείλονταν στην τελική ταχύτητα. Ο Χάμιλτον είχε επιλέξει την παλιά πίσω αεροτομή της McLaren με την οποία αγωνίστηκε και κέρδισε στο Ουγγαρόρινγκ. Η εν λόγω διαμόρφωση προσφέρει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη και κράτημα στις στροφές αλλά λόγω αντιστάσεων υστερεί σε τελική ταχύτητα. Αντίθετα ο Μπάτον είχε τοποθετήσει την νέα πίσω αεροτομή και υπερτερούσε σε τελική κατά 8km/h.

Ο Χάμιλτον στο λογαριασμό που διατηρεί στο tweet το Σάββατο αργά το απόγευμα ανέβασε σχόλια άκομψα για την κατάσταση και τη διαφορά που υπήρχε. Μόνος του πήρε την πρωτοβουλία και τα διέγραψε λίγο αργότερα. Όμως την Κυριακή το πρωί επανήλθε υπερβαίνοντας τα όρια, με τη δημοσιοποίηση του διαγράμματος τηλεμετρίας της ομάδας που έδειχνε τη διαφορά ανάμεσα σ’ αυτόν και το Μπάτον.

Για όσους ίσως δεν το γνωρίζουν τα δεδομένα της τηλεμετρίας και ειδικά η απεικόνιση της επίδοσης των μονοθεσίων στο γρήγορο γύρο τους αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό που διαφυλάσσεται ως κόρη οφθαλμού από τις ομάδες. Ειδικά στη McLaren υπάρχουν δεκάδες εργαζόμενοι επιφορτισμένοι με τη διασφάλιση του απορρήτου της επικοινωνίας μεταξύ των μελών της ομάδας.



Σκεφτείτε λοιπόν τα συναισθήματα των μηχανικών αλλά και των εργαζόμενων στο τμήμα ΙΤ της ομάδας όταν είδαν το διάγραμμα τηλεμετρίας δημοσιοποιημένο στο Διαδίκτυο. Η αντίδραση της ομάδας ήταν άμεση, υποχρέωσε το Χάμιλτον να το διαγράψει αλλά η ζημιά είχε γίνει.

Χαρακτηριστικό το σχόλιο του άλλοτε οδηγού της F1, Άλεξ Βούρτς: «Ωραία Λιούις, πες μας και για τη στρατηγική ότι ξέρεις».

Θα περίμενε κανείς η McLaren να επιβάλλει αυστηρή ποινή στο Χάμιλτον αλλά και εδώ το θέμα αρχίζει να παίρνει περίεργες διαστάσεις παραδόξως η στάση της ομάδας όπως εκφράζεται από το διευθύνοντα σύμβουλο, Μάρτιν Ουίτμαρς είναι επικεντρωμένη στην εκτόνωση του θέματος: «Έκανε λάθος στην κρίση του, το διέγραψε αμέσως μόλις του το ζητήσαμε. Δεν τίθεται θέμα εμπιστοσύνης, το διόρθωσε άμεσα και ζήτησε συγγνώμη».

Φυσικά τα πράγματα δεν είναι έτσι καθώς οι μηχανικοί της McLaren ενοχλήθηκαν από τη δημοσιοποίηση στοιχείων που κάνουν ότι μπορούν για να διατηρήσουν κρυφά.

Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ ήταν ξεκάθαρος: «Οι οδηγοί μας δεν έχουν τη δυνατότητα να δημοσιοποιήσουν τέτοια στοιχεία. Αν συνέβαινε θα αποτελούσε προφανώς λόγω ρήξης της αμοιβαίας εμπιστοσύνης».

Είναι σίγουρο πως αυτό το έργο θα έχει συνέχεια, κατά την προσωπική μας άποψη η πιθανότητα ανανέωσης της συνεργασίας του Χάμιλτον με τη McLaren βαίνει μειούμενη. Τι λέτε;

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr