GP Ιταλίας: Ταχύτεροι Σουμάχερ - Χάμιλτον στα ελεύθερα

GP Ιταλίας: Ταχύτεροι Σουμάχερ - Χάμιλτον στα ελεύθερα

Ένας ολόλαμπρος ήλιος υποδέχτηκε στο πάρκο της Μόντσα ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 28 βαθμούς Κελσίου.

GP Ιταλίας: Ταχύτεροι Σουμάχερ - Χάμιλτον στα ελεύθερα
GP Ιταλίας: Ταχύτεροι Σουμάχερ - Χάμιλτον στα ελεύθερα
Ένας ολόλαμπρος ήλιος υποδέχτηκε στο πάρκο της Μόντσα ομάδες πιλότους και μηχανικούς με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 28 βαθμούς Κελσίου.

Στην πρώτη περίοδο δοκιμών στην πλειοψηφία τους οι πιλότοι χρησιμοποίησαν την σκληρή γόμα της Pirelli αφήνοντας τις δοκιμές με τη μέση γόμα για τη 2η περίοδο. Ο Μ.Σουμάχερ ήταν ο ταχύτερος σε μια πίστα που έχει κερδίσει πέντε φορές, όλες με τη Ferrari μάλιστα η τελευταία εξ αυτών το 2006 ήταν και η προτελευταία ως τώρα νίκη της καριέρας του. Η 3η θέση στην κατάταξη του έτερου πιλότου της Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ καταδεικνύει το πόσο ανταγωνιστική είναι η W03 σε μια πίστα με τις ιδιαιτερότητες της Μόντσα όπου απαιτούνται ισχυρός κινητήρας και σταθερότητα στο φρενάρισμα.

Ο Ζερόμ ντι Αμπρόσιο έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα στο κόκπιτ της Ε20 αποφεύγοντας κάποιο σημαντικό λάθος. Προφανώς η επίτευξη ενός ανταγωνιστικού χρόνου δεν ήταν ψηλά στην λίστα προτεραιοτήτων της πρώτης περιόδου δεν μπορεί όμως να μην σημειωθεί η διαφορά του ενός δευτερολέπτου από τον Κίμι Ράικονεν με την άλλη Lotus. Ο Φινλανδός απογείωσε την Ε20 προσπαθώντας να βρει τα πατήματα στο 2ο σικέιν, προσφέροντας στο σκηνοθέτη θεαματικά ριπλέι.
Κλείσιμο

Στα έξι δέκατα ήταν η διαφορά ανάμεσα στον Νίκο Χούλκενμπεργκ και τον Ζουλς Μπιάνκι
το δοκιμαστή της Force India που αντικατέστησε το Πωλ ντι Ρέστα μόνο γι’ αυτή την περίοδο. Αμφότεροι οι δυο πρώτοι θεωρούνται υποψήφιοι αντικαταστάτες του Μάσα στη Ferrari. Αντίθετα ο Μα Κιν Χουά, ο πρώτος Κινέζος πιλότος στη F1 που αντικατέστησε σ’ αυτή την περίοδο το Ναράι Καρθικέγιαν στο κόκπιτ της HRT κατετάγη τελευταίος υστερώντας 2 δευτερόλεπτα από το χρόνο του ντε λ Ρόσα. Η επίδοση αυτή ήταν σημαντικά βελτιωμένη (-5sec) σε σχέση με τους πρώτους γύρους του Κινέζου πιλότου.

Στα αξιοσημείωτα η ακινητοποίηση της Ferrari του Αλόνσο στο τέλος της μεγάλης ευθείας εκκίνησης τερματισμού πέντε λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, λόγω προβλήματος στον κινητήρα και της Williams του Μαλντονάντο που λόγω προβλήματος στα υδραυλικά δε δούλευε το σύστημα DRS. Η FW27 έμεινε με το κινητό πτερύγιο σε ανοικτή θέση οπότε ήταν επικίνδυνο να συνεχίσει.



Στη δεύτερη περίοδο η εικόνα δεν άλλαξε για τη Ferrari του Αλόνσο
που ήταν μεν στους ταχύτερους αλλά ένα πρόβλημα αρχικά στην πέδηση και μετέπειτα με το κιβώτιο τον υποχρέωσαν να περάσει αρκετή ώρα στα πιτ άπραγος. Ο Ισπανός πιλότος όμως ήταν απόλυτα ευχαριστημένος με το ζύγισμα της F2012: "Το μονοθέσιο είναι άριστα ζυγισμένο και αυτό δεν μας είχε συμβεί ξανά από την Παρασκευή".

Οι δυο McLaren έδωσαν απτά δείγματα της ταχύτητάς των με το Χάμιλτον να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με μικρή διαφορά πάντως από την Mercedes του Σουμάχερ και την αντίστοιχη πρωινή επίδοση.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο 3ος χρόνος του Αλόνσο σημειώθηκε με τη σκληρή γόμα της Pirelli.

Σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Ιταλικής εταιρείας κατασκευής ελαστικών, Πωλ Χέμπερι δεν υπάρχει σημαντική διαφορά απόδοσης: "Η σκληρή γόμα είναι σχεδόν εξόσου γρήγορη με τη μέση αλλά δείχνει αρκετά πιο σταθερή σε διάρκεια. Πιθανόν θα δούμε στρατηγικές ενός πιτ στοπ όπως αυτή που έδωσε τη νίκη στο Σπα πριν μια βδομάδα, εκεί είχαμε τον ίδιο συνδυασμό γομών". Αξιοσημείωτο πως η μέση γόμα που αναμένεται να δώσει τους ταχύτερους χρόνους σήμερα στις κατατακτήριες δοκιμές δείχνει να αποδίδει καλύτερα στο δεύτερο γρήγορο γύρο

Απογοήτευσαν με τις επιδόσεις του οι δυο Red Bull που είναι σαφές ότι υστερούν σε ρυθμό ενός γρήγορου γύρου. Ο περσινός νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε σχετικά: "Συνολικά δεν ήμαστε όσο γρήγοροι πρέπει, προφανώς χρειάζεται δουλειά ακόμη. Νομίζω ότι είμαστε καλά όσον αφορά το ρυθμό αγώνα".

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Πρώτη περίοδος

Θέση Πιλότος             Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Michael Schumacher  Mercedes              1m25.422s            26

 2.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m25.723s  + 0.301s  29

 3.  Nico Rosberg        Mercedes              1m25.762s  + 0.340s  26

 4.  Fernando Alonso     Ferrari               1m25.800s  + 0.378s  22

 5.  Felipe Massa        Ferrari               1m25.861s  + 0.439s  27

 6.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m25.944s  + 0.522s  30

 7.  Kimi Raikkonen      Lotus-Renault         1m26.046s  + 0.624s  25

 8.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m26.323s  + 0.901s  26

 9.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m26.390s  + 0.968s  24

10.  Pastor Maldonado    Williams-Renault      1m26.504s  + 1.082s  19

11.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m26.508s  + 1.086s  18

12.  Nico Hulkenberg     Force India-Mercedes  1m26.518s  + 1.096s  21

13.  Valtteri Bottas     Williams-Renault      1m26.641s  + 1.219s  26

14.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m26.746s  + 1.324s  23

15.  Jerome d'Ambrosio   Lotus-Renault         1m27.180s  + 1.758s  29

16.  Jules Bianchi       Force India-Mercedes  1m27.192s  + 1.770s  22

17.  Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1m27.373s  + 1.951s  25

18.  Jean-Eric Vergne    Toro Rosso-Ferrari    1m27.789s  + 2.367s  24

19.  Heikki Kovalainen   Caterham-Renault      1m27.855s  + 2.433s  27

20.  Vitaly Petrov       Caterham-Renault      1m28.578s  + 3.156s  20

21.  Charles Pic         Marussia-Cosworth     1m28.751s  + 3.329s  26

22.  Timo Glock          Marussia-Cosworth     1m29.207s  + 3.785s  21

23.  Pedro de la Rosa    HRT-Cosworth          1m29.331s  + 3.909s  21

24.  Ma Qing Hua         HRT-Cosworth          1m31.239s  + 5.817s  26

 Δεύτερη περίοδος

Θέση Πιλότος             Ομάδα                 Χρόνος     Διαφορά Γύροι

 1.  Lewis Hamilton      McLaren-Mercedes      1m25.290s            32

 2.  Jenson Button       McLaren-Mercedes      1m25.328s  + 0.038s  35

 3.  Fernando Alonso     Ferrari               1m25.348s  + 0.058s  17

 4.  Felipe Massa        Ferrari               1m25.430s  + 0.140s  43

 5.  Nico Rosberg        Mercedes              1m25.446s  + 0.156s  41

 6.  Kimi Raikkonen      Lotus-Renault         1m25.504s  + 0.214s  42

 7.  Paul di Resta       Force India-Mercedes  1m25.546s  + 0.256s  40

 8.  Nico Hulkenberg     Force India-Mercedes  1m25.547s  + 0.257s  36

 9.  Sergio Perez        Sauber-Ferrari        1m26.068s  + 0.778s  32

10.  Michael Schumacher  Mercedes              1m26.094s  + 0.804s  38

11.  Mark Webber         Red Bull-Renault      1m26.104s  + 0.814s  35

12.  Jerome d'Ambrosio   Lotus-Renault         1m26.157s  + 0.867s  36

13.  Sebastian Vettel    Red Bull-Renault      1m26.394s  + 1.104s  31

14.  Pastor Maldonado    Williams-Renault      1m26.404s  + 1.114s  42

15.  Daniel Ricciardo    Toro Rosso-Ferrari    1m26.724s  + 1.434s  33

16.  Kamui Kobayashi     Sauber-Ferrari        1m26.730s  + 1.440s  17

17.  Bruno Senna         Williams-Renault      1m26.783s  + 1.493s  39

18.  Heikki Kovalainen   Caterham-Renault      1m26.841s  + 1.551s  39

19.  Jean-Eric Vergne    Toro Rosso-Ferrari    1m26.864s  + 1.574s  36

20.  Vitaly Petrov       Caterham-Renault      1m27.222s  + 1.932s  36

21.  Timo Glock          Marussia-Cosworth     1m27.944s  + 2.654s  36

22.  Charles Pic         Marussia-Cosworth     1m27.968s  + 2.678s  36

23.  Pedro de la Rosa    HRT-Cosworth          1m28.575s  + 3.285s  34

24.  Narain Karthikeyan  HRT-Cosworth          1m28.779s  + 3.489s  21




Χαμός από τους τιφόζι γι' ένα αυτόγραφο του Αλόνσο

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης